3 elemente esentiale pentru un banner outdoor memorabil

Scris de Lilly • 25 februarie, 2013

MADE by Camelia Bulea

 billboard

 

Zilele trecute, pe cand reveneam in Cluj de pe autostrada, am remarcat cu mirare o multime de bannere outdoor. E cu mirare pentru ca a fost o vreme in care cele mai multe bannere erau goale.

Ori s-a ieftinit foarte mult aceasta forma de publicitate, ori au crescut bugetele de marketing in 2013… Inca nu am raspunsul la aceasta intrebare si nici nu este topicul discutiei de azi. Dar in cazul in care aveti voi informatii si studii privind bugetele de marketing pe 2013, va rog sa le impartasiti cu noi.
Ceea ce vreau sa pun sub lupa specialistilor este relevanta acestei forme de advertising pentru firmele care nu au bugete uriase de marketing si totusi aleg sa se promoveze astfel.
E o cheltuiala ce aduce awareness sau doar o pierdere de capital, de dragul prezentei pe unul din stalpii disponibili?
Ei bine, dupa ce am trecut de “padurea” de bannere din zona Polus Center, am incercat chiar sa-mi amintesc cateva dintre ele care au iesit in evidenta. Si ce credeti: mi-au ramas in cap exact 3 bannere din zecile postate in aceeasi zona.
Ma gandesc la clientul sau prospectul care le va avea in vizor… Le observa? Este atras de ele? Isi aminteste de ele?
Cu toate ca in opinia mea bannerele outdoor nu ar trebui sa fie in capul listei intr-o strategie de marketing, consider ca aceasta forma de advertising poate aduce notorietate si mai mult, poate genera sentimente ce vor face brand-ul memorabil. Dar pentru a atinge acest scop, banner-ul trebuie gandit foarte bine inainte si sa indeplineasca 3 elemente esentiale:
location, location, location. Cand platesti sute sau mii de euro pentru un banner outdoor ai face bine sa iesi in evidenta. Alegand una din cele 10-15 locatii disponibile pe partea stanga, la distanta foarte mica de stalpul din fata, bannerul tau va trece cel mai probabil neobservat.
imagine memorabila care intriga, care provoaca zambet sau surprinde. Imaginea este totul cand vine vorba de bannerele outdoor. Cand ne gandim la cele de pe sosea, este esential sa ai o imagine de impact date fiind cele cateva secunde pe care le ai la dispozitie.
words are just a waste of space. Ca si copywriter cred in puterea cuvantului. Insa pe bannere cred ca nu-si au rostul. In loc sa mergi pe varianta clasica (pe care o vad in 90% din cazuri) cu numele firmei, website, adresa, telefon, email, conturi de social media mai bine ai opta pentru 3 elemente esentiale: o intrebare sau un motto scurt si la obiect; numele firmei si website. Este cel mai eficient mod de a-ti atinge scopul.
Iata si15 idei incredibile si inovative care va pot inspira pentru urmatorul banner.

Comentează cu Facebook