The Woman 2

Scris de Gloria • 20 februarie, 2013

MADE: Ce aduce nou aceasta a 2-a editie a The Woman?

Bogdan Ciocian, Libero Events: Evenimentul se pozitioneaza ca lider in sfera conferintelor de business feminin in Romania aducand si in 2013 nume de referinta in diverse domenii de activitate. Editia aceasta totusi are o tenta aparte spre industria de fashion, avand ca invitate un din designeri ce si-a pus amprenta asupra industriei de fashion din Romania, Romanita Iovan. Va fi prezenta la The Woman si unul dintre cei mai importanti consilieri de moda din Romania, Irina Markovits. Un alt subiect extem de important in cadrul evenimentului este leadershipul, subiect abordat de Amalia Sterescu, Raluca Georgescu si Olga Stanciu, trei doamne care impreuna conduc peste 1000 de angajati in Romania, in trei companii ce sunt lideri in segementele lor de piata: outsourcing, online si lenjerie. Un speaker important este Andreea Marin in calitate de reprezentant al Fundatiei Pretuieste Viata, organizatie sustinuta de The Woman in 2013 prin donarea taxei de inscriere la eveniment. Andreea vine in calitate de ambasador Avon si ca seapker la conferinta va vorbi despre pasiunea in munca si brandingul personal. Vom avea un invitat special de sex masculin dar aceasta e o supriza pe care o lasam pe ultima suta de metri. Pentru cei ce isi vor achizitiona bilete VIP, seara de cocktail va fi mult mai ampla decat cea de anul trecut – vor avea parte de prezentari de moda deosebite, printre care si Escada, va fi o lansare de carte a Elenei Grecu unul din cei mai importanti avocati din Romania, degustare de vinuri LacertA.

 

 

MADE: De ce merita sa se inscrie femeile la The Woman? Dar barbatii?

Bogdan Ciocian: Eu v-as da 10 motive: Pentru ca la astfel de evenimente avem ocazia sa impartasim intre noi modul de a face lucrurile mai bine decat le facem acum. Pentru ca veti cunoaste oameni interesanti si deschisi, speakeri de valoare si parteneri profesionisti Pentru networking Pentru know-how Pentru cheesecake-ul oferit de Marty, degustarea de vin LacertA :) Pentru prezentarea de moda Escada, expozitia de bijuterii Sabion Pentru fiecare voucher sau produs pe care il veti primi fie de la Avon, WorldClass, Impress, pantoficurati.ro sau alti parteneri Pentru atmosfera evenimentului creata alturi de ChicVille si Magnolia Pentru noi oportunitati, idei si parteneriate Pentru toate celelalte motive care nu au avut loc aici.

 

 

MADE: Cum ati mai promovat acest eveniment?

Bogdan Ciocian: The Woman este una din conferintele ce beneficiaza de o promovare extrem de buna folosind canale de comunicare variate. Vizibilitatea online si brandul evenimentului au fost asigurate de Mediatic, prezenta outdoor a fost posibila cu sprijinul prietenilor de la Vitrina Advertising. De altfel, dna Mihaela Rus a fost o sustinatoare a acestui eveniment prin prisma implicarii in AFA Cluj, cea mai puternica asociatie de femei de afaceri din Transilvania. Tot in zona de outdoor am primit sprijinul Primariei Cluj Napoca prin spatiile publicitare puse la dispozitie. Apoi au fost o serie de parteneri media care ne sustin in mod deosebit: Iulius Mall, 24 FUN, Business Woman, Transilvania Business, evenimenteincluj.ro, Revista Bulevard, flashme.ro. O campanie atipica si interesanta a fost cea desfasurata impreuna cu Marty Restaurants care ne sprijina prin pozitionarea unor materiale de promovare in toate cele 4 locatii astfel ca evenimentul a avut si o parte de promovare indoor alaturid e prezenta unor materiale in Iulius Mall. Iar la fata locului vom avea parte de o amenajare speciala asigurata de cei de la Chic Ville.

 

 

MADE: Sunt strategiile de comunicare diferite pentru femeile consumator decat fata de cele pentru barbati?

Bogdan Ciocian: In functie de produs sau serviciu, strategiile de marketing sunt diferite pentru ca femeile reactioneaza altfel decat barbatii in cazul acestora. Spre exemplu, produsele destinate copiilor au target in preponderenta feminin in timp ce domeniul auto are unul masculin. Ei bine pentru domeniile ale caror target sunt femeile exista strategii de marketing specifice despre care vom discuta in cadrul evenimentului.

 

MADE: De ce se implica companiile in acest eveniment? sau de ce merita sa se implice in editiile viitoare?

Bogdan Ciocian: TheWoman este mai mult decat o conferinta. E un eveniment ce promoveaza valori ce caracterizeaza viata unei femei de business: caritate, knowhow, leadership, beauty, health, networking samd. E un eveniment ce reuseste sa atraga companii interesate de aceste valori astfel ca prin implicarea lor credem ca evenimenul va fi unul mai mult decat reusit. Vreau sa le multumesc in mod deosebit celor de la Avon si QSmile pentru sustinere! Ne vedem la The Woman pe 7 martie 2013 la Grand Hotel Italia.

the woman conferinta de business feminin

 

Comentează cu Facebook