Pasiune pentru Instagram

Scris de Ștefana • 13 februarie, 2013

#cluj reuneşte aproape 9000 de poze pe Instagram. Poze cu pisici, clădiri, cafele, cafenele, oameni, artă, mâncare, fenomene meteo ş.a. Au şi brandurile loc aici? Cu o comunicare inteligentă, da. Brandurile capabile să transmită sentimente şi stări dincolo de produsele lor, da.

„Într-o lume în care comunicarea a ajuns să fie tot mai mult vizuală, Instagram este instrumentul perfect pentru prezentarea brandului tău. Pentru că social media nu vrea decât să se apropie de consumatori şi să intre în cercul lor personal, Instagram nu face altceva decât să-i ofere brandului un touch mai personal.”

Aşa işi justifică Robert Katai pasiunea pentru Instagram şi demararea  proiectului Instagramology, de care ne povesteşte mai multe in cele ce urmează.

MADE: Crezi că are Instagram capacitatea să treacă de la early adopters intr-ale tehnologiei către utilizare mainstream? De ce?
Katai Robert: Hai să privim următoarele date: În 2 ani Instagram a strâns 100 milioane de utilizatori, când colo Facebook a strâns în 5 ani şi Twitter în 4 ani, 90 de milioane de utilizatori activi/lună, 40 de milioane de fotografii uploadate/zi, 8500 de like-uri/secundă, 1000 de comentarii/secundă. Acum tu ce zici?:) Are capacitatea să treacă? Dar dacă tot m-ai întrebat, eu zic că da. În plus, cred că anul 2013 va fi anul Instagram.

MADE: Ca şi tool de marketing/ comunicare Instagramul e relativ nou adoptat de brandurile de pe piaţa locală. Ce branduri fac deja o treabă bună?
Katai Robert: Din păcate pe piaţa locală încă nu am văzut un brand care să facă o treabă bună. Momentan se tatonează terenul, se încearcă diferite strategii. Ştii tu cum e cu tool-urile astea noi, e mai greu la început. Mai bine să-i lăsăm pe alţii să încerce. Peste ocean e o întreagă luptă între branduri pe Instagram. Poate partea cea mai interesantă în marketingul pe Instagram nu e ca să strângi cât mai mulţi followersi sau cât mai multe like-uri la o imagine, ci pur şi simplu să exprimi creativitatea ta într-o formă vizibilă! E atât de simplu.

MADE: Spune-ne mai multe despre workshopul pe care il organizezi in cadrul Instagramology. Ce o să inveţe participanţii?
Katai Robert: Dacă aş spune „să participe la workshop” aş fi prea simplu şi direct?  Workshopul Instagramology este împărţit în 4: prima parte este Strategia de Marketing şi Comunicare pe Instagram, a doua parte am numit-o simplu, „Vizual”. Este partea în care participanţii vor învăţa cum să facă un product placement, cum să surprindă un behind the scene sau cum să prezinte un produs pe Instagram. A treia parte este cea cu textul, mie îmi place să-i zic „story telling-ul pe Instagram”, cum să foloseşti textul şi imaginea pe Instagram. Iar ultima parte este… o surpriză ce nu trebuie ratată.

MADE: Cont de Instagram unde poţi fi urmărit ?
Katai Robert: instagram.com/katairobi

MADE: Mulţumim! Ne vedem la workshop!
Katai Robert: Mulţumesc şi eu. Cu siguranţă!

p.s. Instagramology– Workshop de comunicare vizuală digitală – Va avea loc la Casa Tiff in 16 februarie. Inscrierile se fac aici.

a

Comentează cu Facebook