E important marketing-ul de continut pentru business-ul tau? 6 statistici care spun ca DA

Scris de Lilly • 3 aprilie, 2013

Made by Camelia Bulea

Poate faci parte din categoria de specialisti de marketing si comunicare ce nu mai au nevoie de statistici care sustin importanta marketing-ului de continut pentru business-uri. Eu ma aflu in acea categorie si cu toate acestea, sunt si o mare iubitoare de statistici si studii.
 
Iata motivul pentru care azi am ales sa va prezint 6 statistici preluate din diferite studii internationale care va vor convinge inca o data de importanta marketing-ului de continut. Mai mult, un alt scop al acestui articol este de a va pune pe ganduri si de a raspunde la urmatoarea intrebare: Cat de bine cunosti publicul tau tinta?
 
Inainte de a vi le prezenta insa, vreau sa fiu foarte clara cu privire la ceea ce reprezinta marketing-ul de continut pentru un business.
 
Marketing-ul de continut este tehnica de marketing de creare si distribuire de continut relevant si valoros pentru a atrage, obtine si captiva un public tinta foarte bine stabilit si cunoscut – cu scopul de a stimula actiuni de vanzare profitabile. Practic, este arta comunicarii cu clientii si prospectii fara a vinde. Este marketing care nu intrerupe. Content marketing nu inseamna o prezentare de produse si servicii, ci distribuirea unor informatii care ajuta cumparatorul. (Sursa: contentmarketinginstitute.com)
 
Marketing-ul de continut poate avea forma unui blog post, email, Facebook post, video sau infografic. Nu trebuie neaparat sa aiba forma unui text.
 
Acum ca am clarificat ce inseamna marketing-ul de continut, sa trecem la cele 6 statistici pe care le consider foarte interesante si pentru mediul de business autohton:
 
1. 80% din consumatori prefera sa obtina informatii despre o companie citind mai multe articole spre deosebire de reclame. (Sursa: contentmarketinginstitute.com)
 
2. 20% din timpul pe Internet al unui utilizator este petrecut pe website-uri specifice de continut. (Sursa: Content Marketing Association)
 
3. 78% dintre managerii de marketing considera „custom media” ca reprezentand viitorul marketing-ului. (Sursa: Hanley Wood Business Media)
 
4. 68% din utilizatorii de Internet sunt foarte probabil sa petreaca timp citind continut provenind de la un brand de care sunt interesati. (Sursa: Content Marketing Association)
 
5. Atunci cand sunt in cautare de continut de marketing pe Internet, 60% din consumatori sunt foarte probabil sa fie sa fie in plin proces de cumparare. (Sursa: Content Marketing Association)
 
6. 60% dintre consumatori dezvolta sentiment de incredere fata de o companie dupa ce au citit continut personalizat pe website-ul acesteia. (Sursa: ContentPLUS)
 
In cazul vostru ce forma de marketing de continut genereaza cele mai multe actiuni din partea prospectilor si clientilor?

 


The anatomy of content marketing - the heart of online success

Comentează cu Facebook