MarkDay, conferinta cu value content

Scris de Gloria • 29 aprilie, 2013

markday

Prima editie de MarkDay s-a incheiat cu succes, dupa multe prezentari si workshopuri pline de insighturi si noutati din domeniu, care au durat in jur de 10 ore.
Au fost peste 120 de participanti, marketeri in diverse companii, antreprenori, oameni din agenții de publicitate si freelanceri care au venit sa asculte si sa interactioneze cu speakerii veniti din Cluj, din capitala si din afara tarii.
Ziua a inceput cu prezentarea Ralucai Mihalachioiu care a condus un studiu despre managerii din Romania care acceseaza serviciile de marketing si comunicare si a gasit motivele pentru care acestia o fac, sau nu o fac. Managing Partnerul The Public Advisors a dat si sfaturi pentru a convinge oamenii sa apeleze la aceste servicii si sa aleaga specialisti pentru asta.
In cadrul prezentarii Engagement 2.0 – Gamification, Iulian Padurariu, venit din Viena, a explicat participantilor, prin exemple concrete, oportunitatile extraordinare ce iau nastere prin imbinarea energiilor celor doua generatii: baby Boomer – experienta si Millenial – potential.
Nick Sohnemann, invitatul special venit din Germania, a uimit placut prin prezenta extrem de charismatica pe scena si prin inovatiile aduse in fata publicului prin imagini video, cat si prin experimente facute la fata locului cu ajutorul realitatii augumentate. In cadrul workshopului a indemnat lumea sa gaseasca probleme si solutii pentru acestea, pentru a demonstra ca toata lumea poate fi inventiva si ca daca intr-adevar intelegem o problema, se pot gasi solutii in functie de trenduri.
Dragos Alexa a explicat ce inseamna marketing a trois, ce roluri si ce gandire are fiecare parte implicata, clientul, agentia si consultantul.
Clientul: eficientizare, economie, vanzare
Agentia: ingrediente potrivite, obtine rezultate mai bune, primeste bugete mai mari
Consultant: castiga onorarii, prin succese castiga mai multi clienti.
Calin Crainic a trecut prin concepte filosofice pentru a explica ca businessul inseamna relatii, sfatului lui fiind sa faci marketing sub semnul relatiei.
Lorand Balint a incarcat sala cu entuziasmul lui si experientele prin care a trecut si a demonstrat cum se poate face marketing cu buget 0 si care aspecte sunt importante si la-ndemana pentru orice companie sau ONG.
Ionut Oprea a prezentat campaniile de succes ale firmei pe care o conduce, Standout. A vorbit despre valoarea adaugata a social media, faptul ca userii de social media sunt multiplicatori de imagine, a demonstrat prin campanii cum se pot folosi brandurile de bloggeri ca si endorseri.

Workshopurile i-au facut pe cei din sala sa interactioneze intre ei, sa rezolve briefuri, sa afle date din cele mai noi studii de caz. Ultimul workshop, cel axat pe networking a ridicat la propriu sala in picioare de mai multe ori pentru a interactiona, pentru a folosi diferite tehnici de cunoastere a celor din jur.
Pentru mai multe detalii, fotografii si materiale video urmariti pagina de facebook MarkDay.

Comentează cu Facebook