Ce propun speakerii, ce vor sponsorii si ce ofera studentii? Aflati la “Zilele Marketingului”!

Scris de Alina • 20 mai, 2013
Elena Ciuperca - Project manager, Zilele Marketingului 2013

Elena Ciuperca – Project manager, Zilele Marketingului 2013

Trei zile de public speaking, workshop-uri, dezbateri – asta va include editia a 8-a a Zilelor Marketingului. 11 specialisti din domeniul marcom-ului, de la nivel local si national vor interactiona cu aproximativ 150 de studenti pasionati de acest domeniu.

Evenimentul are loc, incepand de maine, 21 mai, pana in 23 mai, la Bastionul Croitorilor si este organizat de Asociatia Studentilor sectiei de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor.
Ce aduce editia din acest an, aflam de la Elena Ciuperca, Manager Zilele Marketingului 2013.

MADE: Ce inseamna pentru tine acest eveniment, la cate editii te-ai implicat?

Elena Ciuperca: Zilele Marketingului este unul dintre cele mai vechi evenimente din Cluj-Napoca. Cu fiecare editie, devine tot mai bun, la fel ca un vin vechi. Este prima editie la care particip, la care ma implic direct, fiind managerul evenimentului.

MADE: La ce sa ne asteptam in acest an de la Zilele Marketingului?

Elena Ciuperca: Aducem in atentia pasionatilor de marketing, unii dintre cei mai buni specialisti din domeniu, pe plan local si national. Venim cu dezbateri, traininguri si workshopuri, cu teme de actualitate din sfera marketingului. Peste 150 de studenti vor lua contact, timp de trei zile, cu o adevarata explozie de energie diversificata si creativa.

MADE: Cat de activa fost implicarea studentilor noi si cat de mult v-ati bazat in organizare pe membrii ASM?

Elena Ciuperca: ASM incearca, si reuseste(!), sa fie o familie unita. Avem proiectul, deadline-ul si indatoririle. Fiecare om din echipa a primit task-urile si a trecut la treaba. Evident ca experienta celor mai vechi a fost impartasita cu membrii noi. Spre exemplu, legandu-ne de campania de fundraising, membrii noi care au dorit sa participe s-au alaturat pe teren unui membru mai experimentat. Incercam, pas cu pas, sa asimilam noi informatii si esenta viitorilor marketeri din Romania sa fie din ASM.

MADE: Ce planuri sunt pe termen lung cu ZileleMarketingului?

Elena Ciuperca: Am ajuns la a 8-a editie si sigur nu se va opri aici. Avem si noi secretele noastre, nu va putem spune chiar totul. Trebuie sa precizez, insa, ca perceptia asupra acestui eveniment ia o directie mult mai serioasa, incercandu-se extinderea la nivel national.
MADE: Care ar fi cea mai mare provocare in organizarea unui astfel de eveniment si cele mai mari riscuri?
In decursul pregatirilor am avut parte de multe provocari, cea mai mare a fost gasirea sponsorilor, iar riscul la un astfel de eveniment ar fi prezenta participantilor, depinde cat de mult reusim noi sa-i atragem.

MADE: Cum a fost receptivitatea sponsorilor, ce asteptari au de la eveniment?

Elena Ciuperca: Destul de receptivi. Unii sponsori doresc doar promovare, iar altii doresc sa cunoasca studentii, ca viitori specialisti in marketing, care pot face lucruri incredibile pentru ei sau pentru a le oferi stagii de internship.

MADE: Care sunt alte proiecte la care participi sau pe care le ai pe agenda in viitorul apropiat?

Elena Ciuperca: Evenimentele pe care le am in vizor ar fi: Business Days, Leadership Summit si multe altele.

MADE: Ce ar trebui sa stim despre tine, in cateva cuvinte?

Elena Ciuperca: Sunt o persoana activa, ambitioasa, sociabila. Imi place sa fiu implicata in proiecte, sa cunosc oameni noi de la care pot sa invat constant, iar in urma cunostintelor dobandite sa invat pe altii la randul meu.

Echipa MADE te saluta si va uram multa bafta cu “Zilele Marketingului”!

Zilele Marketingului 2013

Zilele Marketingului 2013

Comentează cu Facebook