Made
Editoriale MADE | Business networking o solutie inteligenta pentru cresterea vanzarilor
Editoriale
Romania egal produs. Apoi brand.
de Bogdan Branzas
Clientii, petrolul si Creatia Publicitara
de Dragos Alexa
Vin studentii
de Calin Crainic
Business networking o solutie inteligenta pentru cresterea vanzarilor
de Calin Biris
Cunoasteti expresia “a sta de sase”
de Calin Crainic
Frunza si vorba dulce romaneasca
de Renate Roca-Rozenberg
Educatia vizuala se face mergand pe strada
de Vlad Sulea
Mi-aduc aminte cum tototot ma scuipam
de Calin Crainic
Unde se duc ziaristii cand se duc
de Renate Roca-Rozenberg
Creativitate prin actorie
de Diana Bota
Odata mi-am bagat pumnul in gura singur si nu mi l-am mai putut scoate
de Calin Crainic
De la Branding de Cluj la Bhangra Party
de Diana Bota
Despre pasiune si marketing
de Diana Bota
Despre cum si de ce este MADE
de Vlad Sulea
Business networking o solutie inteligenta pentru cresterea vanzarilor
23.08.2010
Calin Biris
marketing specialist Trilulilu
Alte articole de Calin Biris
Intalnirile de business networking au ca scop construirea de retele de contacte/relatii pentru si cu ajutorul membrilor participanti.

Un partener e mai puternic decat un om de vanzari. Cand faci business networking in primul rand castigi parteneri iar mai apoi potentiali clienti. Daca stai sa te gandesti si incepi sa iti tratezi clientii ca parteneri, atunci acestia vor vinde la randul lor (prietenilor sau cunostintelor) in locul tau. Este un principiu simplu si de bun simt.

Intrebarea este: de ce sa vinzi in locul altora? De ce sa participi la intalniri de business networking si sa iti pui relatiile la dispozitia celor din cercul de business? Raspunsul este logic: pentru ca exista interese si castiguri reciproce pentru participanti (Givers Gain). Nimeni nu o face de distractie, poate doar din placere.

Imi place sa particip la intalniri de business networking si fac lucrul acesta de mai bine de un an. Am fost la diferite intalniri fie organizate de clienti/parteneri, fie de catre organizatii specializate si mereu am cunoscut antreprenori pasionati de business-urile lor care au inteles ca in spatele brandurilor comerciale sunt oameni.

Multe companii supravietuiesc sau au succes in domeniul lor bazandu-se doar pe recomandari. Acele companii, antreprenorii din spatele lor, stiu un principiu: prin participarea la o singura intalnire de business networking nu te poti aștepta ca a doua zi sa ai vanzari duble si un portofoliu nou de clienti. Increderea se castiga in timp iar o relatie inceputa trebuie intretinuta daca iti doresti succes.

Am observat ca apar din ce in ce mai multe organizatii interesate/concentrate pe aceasta nisa ceea ce este un semn bun. Incet se creaza o cultura de business networking in Romania iar cei care profita de acest trend obtin doar beneficii.

Pana acum in urma acestor intalniri am castigat clienti, parteneri de afaceri, am realizat proiecte interesante si am cunoscut oameni care in timp mi-au devenit prieteni.

Mult succes in networking!