Made
Editoriale MADE | Creativitate prin actorie
Editoriale
Romania egal produs. Apoi brand.
de Bogdan Branzas
Clientii, petrolul si Creatia Publicitara
de Dragos Alexa
Vin studentii
de Calin Crainic
Business networking o solutie inteligenta pentru cresterea vanzarilor
de Calin Biris
Cunoasteti expresia “a sta de sase”
de Calin Crainic
Frunza si vorba dulce romaneasca
de Renate Roca-Rozenberg
Educatia vizuala se face mergand pe strada
de Vlad Sulea
Mi-aduc aminte cum tototot ma scuipam
de Calin Crainic
Unde se duc ziaristii cand se duc
de Renate Roca-Rozenberg
Creativitate prin actorie
de Diana Bota
Odata mi-am bagat pumnul in gura singur si nu mi l-am mai putut scoate
de Calin Crainic
De la Branding de Cluj la Bhangra Party
de Diana Bota
Despre pasiune si marketing
de Diana Bota
Despre cum si de ce este MADE
de Vlad Sulea
Creativitate prin actorie
06.07.2010
Diana Bota
marketing specialist
Alte articole de Diana Bota
Fii creativ! De cate ori nu am auzit fiecare dintre noi acest indemn, devenit chiar un cliseu in multe situatii? Fie ca lucrezi intr-o agentie de publicitate sau in cadrul departamentului de marketing al unei companii sau chiar in orice alt departament, mereu ti se cere sa fii creativ.

Dar cum putem sa ne manifestam creativitatea in afara perimetrului definit de job sau de activitatile in care suntem implicati zi de zi, cu care suntem atat de obisnuiti? Saptamana trecuta am participat, la invitatia unei prietene, la un atelier de modelare a personalitatii prin actorie care isi propune tocmai exersarea creativitatii printr-o serie de tehnici folosite cu succes in afara si recunoscute pentru rolul lor in stimularea exprimarii si a imaginatiei. Am avut placerea sa-i cunosc pe cei doi actori ai Teatrului National din Cluj, Cristina Pardanschi si Cornel Raileanu - cei care au initiat acest proiect in Cluj - si sa interactionez cu persoane sociabile, deschise, alaturi de care, pentru doua ore, am intrat in pielea mai multor personaje, imaginandu-mi situatii si roluri diverse.

Am redescoperit ca a fi creativ nu se limiteaza la a gasi un nume inedit pentru un produs, nici tehnici inovative de promovare. A fi creativ inseamna sa reusesti sa iesi din zona ta de confort si sa-ti exersezi creativitatea in situatii total neobisnuite pentru tine. In ceea ce ma priveste, l-am privit ca pe un exercitiu util, dar in acelasi timp extrem de greu. In primul rand pentru ca e mult mai usor sa te limitezi sa discuti despre subiecte care iti sunt familiare, pentru care ai deja un discurs pregatit si devine din ce in ce mai greu sa gasesti solutii si metode de abordare atunci cand incepi sa te confrunti cu situatii noi. E un gen de exercitiu care te pune fata in fata cu situatii neprevazute si care te incurajeaza sa te exprimi fara bariere - ceea ce e, cel putin pentru noi cei din marcom, chiar o necesitate.