Made
Evenimente MADE | Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
de Adriana Dunca | 19.09.2010
Gala Webstock Awards, 16 septembrie 2010, competitia celor mai noi si mai creative proiecte de social media lansate in ultima vreme pe piata locala. Din cele 195 de aplicatii inscrise in cele 12 categorii disponibile in concurs, aproape 150 de proiecte au ramas in cursa pentru premiile celei de-a treia editii a evenimentului.

Anul acesta decizia finala a apartinut unui juriu format din 12 specialisti: Ana Bulgar, Online Manager, Petrom, Costin Cocioaba, Owner, reFresh.ro, Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star, Justin Kadima, General Manager, Republika Interactive, Victor Kapra, Consultant Online, Raluca Kisescu, Director Marketing, AVON, George Lemnaru, Co-founder & COO of eRepublik Labs, Richard Nita, Owner & Creative Director, The Adgency, Daniela Predut, PR&Online Manager, LG Electronics Romania, Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Calin Rotarus, Managing Director ARBOInteractive, Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing Trainer & Consultant, Mihai Tataru, Founder & Managing Partner, Senior Group, Filip Chereches-Tosa, Co-Founder, Explorra, Krisztian Toth, CEO& Creative Director Carnation Group si Lee Wilkins, Senior Manager Online & Internet Services, Vodafone.

In urma etapei finale de jurizare, membrii juriului au desemnat anul acesta 40 de proiecte castigatoare, 12 fiind distinse cu trofeul Webstock 2010.

Din cele 8 proiecte clujene 5 au luat un premiu. Acestea sunt:

Publishing

Locul 1 Cook'n Rolla - Trilulilu

Utility

Locul 3 Agenda BT - Vitrina Advertising

Viral

Locul 1 Ca$$a Loco - La Mall - Trilulilu

Facebook Applications

Locul 2 Trip Journal Facebook Application - iQuest Technologies

Micro-blogging projects

Locul 2 uTweet - INC3

Felicitari tuturor! Toate proiectele castigatoare sunt aici.

Sergiu Biris, Directorul General Trilulilu, povesteste despre proiectele castigatoare: “In acest an, Trilulilu a lansat in premiera show-ul culinar „Cook’n’Rolla”, prezentat de bucatarul Adrian Hadean. Prin acest show, Trilulilu a dorit sa imbunatateasca experienta utilizatorilor si sa le deschida apetitul prin prezentarea unor retete video simple si delicioase, care pot fi preparate de oricine, in orice moment al zilei. Dupa o vacanta binemeritata, seria a doua a productiei proprii „Cook'n’Rolla” va incepe in curand pe Trilulilu, cu un suflu proaspat.

Ca$$a Loco si-a lansat single-ul „La mall” prin intermediul online-ului, pe Trilulilu. Locul I la Webstock 2010 a demonstrat ca online-ul are o forta impresionanta de promovare a unui artist sau a unei trupe si ca asocierile de brand-uri sunt binevenite.”

“Pentru Trilulilu, ambele proiecte au fost pariuri atat cu noi insine cat si cu faptul ca merita sa fii diferit si sa investesti in inovatie pe Internet. “Cook’n Rolla” este un concept nou pentru online-ul romanesc si pana la urma un nou mod de comunicare prin care oferim advertiserilor oportunitatea de a avea expunere online intr-un mod inedit. Am vrut sa aratam ca merita sa investesti in productie video online, iar premiul castigat ne confirma acest lucru.

Cu Ca$$a Loco – “La Mall” am avut o abordare inovatoare pentru un proiect relativ obisnuit: lansarea unei noi piese muzicale. Baietii de la Ca$$a Loco au avut incredere in noi, in faptul ca merita sa lansam piesa exclusiv pe trilulilu.ro si ca acest lucru va genera efecte “offline”. Ne-am dedicat total acestei viziuni si a meritat din plin.”