Made
Evenimente MADE | Cocktail de online si offline la o serata verde
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Cocktail de online si offline la o serata verde
de Gloria Csiszer | 17.06.2011
Aseara am avut placerea de a merge la Serata AFA Cluj, eveniment dedicat sa incheie campania "Un oras pentru o gradina”.

Campania in sine ne-a atras atentia datorita mecanismului ei care imbina cu succes onlineul cu offlineul. Prin mesaje transmise online AFA (Asociatia Femeilor de Afaceri) a reusit sa imbie lumea la o plimbare in Gradina Botanica pentru a aduce bucati din ea surprinse in poze inapoi in online, pe Facebook.

Concursul foto interactiv, "Surprinde Gradina Botanica!” a strans pe perioada desfasurarii, intre 19 mai – 12 iunie 2011, peste 3000 de like-uri, ajungand la 3387 de fani. Inscrierea in concurs si trimiterea pozelor se putea face direct pe facebook printr-o aplicatie, care share-uia automat pozelele pe wall-ul AFA Cluj si pe cel al fanilor. Astfel, in foarte scurt timp mecanismul si-a dovedit caracterul viral, inscriindu-se in cele 3 categorii 322 de poze, care au strans nenumarate likeuri.

Scopul de a aduce Gradina in atentia clujenilor si de a sustine pasiunea pentru fotografie a fost indelplinit. In seara de 16 iunie s-au acordat premiile pentru cei ce au facut cele mai reusit ori populare poze. Astfel:

Categoria Copii

Premiul I: Lorena Alexa – „I-am surprins cu greu” - Aparat foto

Premiul II: Alex Rusu – „Banane” Aparat foto

Premiul III: Denisa Moldovan – „Ape tulburi” Aparat foto

Cea mai populara fotografie: Lorena Alexa – „I-am surprins cu greu” - Aparat foto

Categoria Adulti

Premiul I: George Raţ – „Gradina in oglinda” - 1.000 de lei

Premiul II: Flaviu Gabriel Vas – „Best Teacher” - 700 de lei

Premiul III: Noemi Nagy – „Solitudine” - 500 de lei

Cea mai populara fotografie: Sorin Bucur – „Nufăr” - Aparat foto

AFA

De asemenea, 40 de fotografii finaliste din colectia de pe facebook au fost scoase la un Silent Auction, tot in timpul Seratei AFA, alaturi de 15 plante rare donate de Gradina. Aceste licitatii s-au concretizat in donatii pentru Fondul Verde.

Pe langa concursul foto, tot in offline au implementat inca un mecanism jucaus, numit „Da cartonasul verde!”. Acest cartonas, este inversul cartonasului rosu de la fotbal, pentru ca se ofera celor dragi in semn de apreciere, avand cateva mesaje amuzante si de suflet. Cei ce le primesc devin automat si prieteni ai Gradinii Botanice.

Aceste cartonase au fost impartite atat de membrele AFA, cat si de Voluntarii Verzi. Inscrierile pentru programul de voluntari au fost facute din 23 mai pana in 31 mai si acestia au ajutat ca intreaga campanie "Un oras pentru o gradina" sa fie cat mai verde si mai aproape de cat mai multa lume.

Mihaela Rus fondatoarea AFA Cluj si presedintele Vitrina Advertising, a vorbit extrem de direct despre problemele grave pe care le-a descoperit in Gradina Botanica: distrugerea Gradinii Japoneze, lipsa semnalisticii la plante, pentru ca acestea au fost folosite si pe post de torte, canalizarea proasta, care inunda Gradina la fiecare ploaie mai serioasa. Chiar daca a pus punctul pe i la aceste chestiuni grave, a vorbit cald si feminin, sugerand in acelasi timp solutii pentru aceste probleme in spiritul caracteristic AFA.

AFA

Directorul Gradinii Botanice, Vasile Cristea a tinut si el un speech frumos drept multumire doamnelor din AFA si tuturor celor implicati in proiect, spunand ca apreciaza in mod deosebit „Un oras pentru o gradina”, pentru ca acest proiect ii ajuta sa se ajute.

Unul dintre prorectorii UBBului, Nicolae Bocsan a fost si el prezent si a tinut sa specifice faptul ca AFA este singura institutie care s-a oferit si a si ajutat Gradina Botanica.

Serata AFA a incununat in mod festiv aceasta campanie, dand o nota de eleganta unei oaze a naturii din cadrul Gradinii Botanice. Astfel, ineditul evenimentului a fost chiar locatia, fiind primul eveniment facut acolo. Atmosfera a fost creata prin lumanari, panglici, mese cu mancaruri rafinate, cocktailuri preparate de barmani indemanatici, muzica live, moment artistic de Capoiera si un final cu adevarat incendiar prin Fire juggling, indelung aplaudat.

Mihaela Rus ne-a spus ca acesta a fost doar inceputul, Voluntarul Verde, strangerea efectiva de fonduri de acum incepe si este foarte increzatoare ca vor reusi sa faca tot ce si-au propus, Gradina Botanica va fi din nou un loc special pentru fiecare clujean in parte.