Made
Evenimente MADE | Conferinta internationala PR Trend editia 5
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Conferinta internationala PR Trend editia 5
de Adriana Dunca | 28.10.2010
A cincea editie a conferintei internationale PR Trend. Specificul cercetarii in stiintele comunicarii are loc in perioada 29-31 octombrie 2010 la Facultatea de Stiinte Politice Administrative si ale Comunicarii. Conferinta este organizata de Catedra de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din Universitatea Babes-Bolyai, in colaborare cu Centrul Media al Universitatii Babes-Bolyai cu sprijinul Fundatiei "Hanns Seidel" (Germania)

Conferinta internationala PR Trend. Specificul cercetarii in stiintele comunicarii este un eveniment anual la care iau parte specialisti, teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii atat din tara, cat si din strainatate. Scopul principal este de oferi o platforma de cunoastere si schimb de informatii pentru toti cei interesati de sfera comunicarii in general, de tendintele si directiile de cercetare si dezvoltare ale acesteia.

Programul evenimentului este structurat pe trei zile. Vineri, prima zi a conferintei, va demara dupa deschiderea oficiala cu o dezbatere generala despre Specficul cercetarii in stiintele comunicarii. Apoi va continua cu prezentari in plen ale invitatilor din Germania, Franta si Spania, urmand ca in cea de-a doua zi a conferintei sa se desfasoare in paralel patru sectiuni de comunicari stiintifice: Publicitate si new-media, PR, Comunicare politica si PR politic, Comunicare si societate, respectiv Comunicare organizationala. Conferinta se va incheia duminica.

PR Trend

Program:

Vineri, 29 octombrie 2010

ora 10:00 deschiderea conferintei, sala 101, et.I, corpul nou de cladire, Facultatea de stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB, str.Traian Mosoiu, nr. 71

Cuvant de deschidere

prof. dr. Hans-Peter Niedermeier, directorul Departamentului Granturi al Fundatiei Hanns Seidel, Germania

conf. dr. Delia Cristina Balaban (Balas), vicepresedinte al Consiliului Academic, UBB

conf. dr. Flaviu Calin Rus, seful Catedrei de Comunicare si Relatii Publice

prof. dr. Ilie Rad, cancelarul Facultatii de stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB

ora 10:30 dezbatere: Specifiul cercetarii in stiintele comunicarii – moderator lect. dr. Ioan Hosu

ora 13-15 pauza de masa, restaurantul Cina, str. C. Dobrogeanu Gherea, nr. 25

ora 15:00 prezentari in plen, keynotespeakers, sala 101

Steering of the Media as a PR Operation. The East German Media System Before 1989, prof. dr. Michael Meyen, asist. drd. Anke Fiedler, Ludwig Maximilians Universität München

Media und das Geschäft mit der Sensationen, prof. dr. Hans-Peter Niedermeier, Universitatea de stiinte Aplicate Mittweida, Fundatia HSS e-Government, prof. dr. Gerd Strohmeier, Universitatea Tehnica Chemnitz

PR 2.0, prof. dr. Ludwig Hilmer, Universitatea de stiinte Aplicate Mittweida

17-17:15 pauza de cafea, sala IV/6, IV/5

ora 17:15 prezentari in plen, keynotespeakers, sala 101

Le transfert des acquis méthodologiques de la philosophie des formes symboliques vers la recherche en communication, prof. dr. stefan Bratosin, Universitatea Paul Sabatier Toulouse

La consultance en communication : une approche organisationnelle des médiations métaphoriques, conf. dr. Mihaela Tudor, Universitatea Paul Valery Montpellier

El frente mediático del Franquismo: cine, radio y televisión, prof. dr. Luis Veres, Universitatea din Valencia

Comunicación e identidad en la globalización, prof. dr. José María Bernardo, Universitatea din Valencia

20:00 cocktail, restaurantul Piramida, str. Em de Martonne, nr.1

Sambata, 30 octombrie 2010

Sectiunea 1: Publicitate si New media, sala III/2, moderator conf. dr. Delia Balaban

ora 9-11 

Cercetarea mediilor digitale, conf. dr. Georgeta Drula, FJSC, Universitatea Bucuresti

Implicatii metodologice ale noilor tehnici de culegere a datelor, drd. Carstea Madalina, Facultatea de Sociologie, Universitatea Bucuresti

Publicitatea outdoor convinge, conf. dr. Dan Petre, FCRP, SNSPA, lect. dr. Vlad Tureanu, FCRP, SNSPA; Cosmin Peleasa D and D Research Bucuresti

Instante narative  in povestile publicitare, asist.dr. Madalina Moraru, FJSC, Universitatea Bucuresti

Pauza de cafea 11-11:15, sala IV/6, IV/5.

ora 11:15-13:30

Reprezentari sociale ale familiei in publicitatea romaneasca, asist. drd. Mihai Deac, FSPAC, UBB

Twittering PR: cine twittereste catre cine si cine asculta? Lect. dr. Laura Malita, Universitatea de Vest Timisoara

PR vs. Advertising in Social Media, drd. Ioana Lepadatu, Larisa Perde, FSAPC, UBB

Dimensiunea feminina a sexualitatii in publicitate, asist.dr. Mirela Abrudan, Denisa Seician, FSPAC, UBB

Social Networking in the News, lect .dr. Hanna Orsolya Vincze, FSAPC, UBB

Sectiunea 2: PR, Comunicare politica si PR politic, sala V/2, moderator conf. dr. Flaviu Calin Rus

ora 9-11

Roluri ale practicianului de relatii publice in constituirea unor comunitati autoguvernate, conf. dr. George Ilie Farte, Universitatea Al. Ioan Cuza Iasi

Confruntarea candidatilor si a doctrinelor politice in campania prezidentiala din 2009, Monica Patrut, Universitatea Vasile Alecsandri Bacau

Comunicarea – instrument al oamenilor politici, conf. dr. Flaviu Calin Rus, FSPAC, UBB

Aplicabilitatea strategiilor new media in campania UDMR si a celorlalte partide politice din Romania, asist.drd. Noemi Zsörgö, FSPAC, UBB

Pauza de cafea 11-11:15, sala IV/6, IV/5

ora 11:15-13:30

Noile media si campania electorala: analiza utilizarii noilor media in campania electorala de catre politicienii romani candidati la alegerile prezidentiale din 2009, Adrian Paul Aparaschivei, FCRP, SNSPA
Cum au fost influentate alegerile prezidentiale din Romania de comunicarea in 140 de caractere?, Gabriela Grosseck, Universitatea de Vest, Timisoara; Carmen Holotescu, Universitatea Politehnica Timisoara / Timsoft; Dorina Gutu, FCRP, SNSPA, Bucuresti; Ramona Bran, Universitatea de Vest Timisoara

Relatiile publice online. Site-uri academice din Timisoara, asist. drd. Adina Palea, Departamentul de Comunicare si Limbi Straine, Universitatea Politehnica din Timisoara

Documentarea si pregatirea pitch-ului in PR, Alexandru Codreanu, cadru didactic asociat FSPAC, UBB 

Sectiunea 3: Comunicare si societate, sala III/4, moderator lect. dr. Cristian Radu

ora 9-11

Responsabilitatea jurnalistica in sfera publica, lect. dr. Raluca Radu, FJSC, Universitatea Bucuresti

Moduri de mediatizare a problemei violentei mediatice sau despre autoreferentialitatea presei, C.S. III, dr. Anca Velicu, Institutul de Sociologie al Academiei Romane

Culturi jurnalistice si studii comparate de jurnalism. Cazul cercetarii: Worlds of Journalisms, dr. Natalia Vasilendiuc, FJSC, Universitatea Bucuresti

Jurnalismul specializat. O perspectiva asupra aplicarii metodologiei calitative in cercetarea acestui domeniu, lect. dr. Romina Surugiu, FJSC, Universitatea Bucuresti

Pauza de cafea 11-11:15, sala IV/6, IV/5

ora 11:15-13:30

Cadrarea culturii prin comunicate de presa. Studiu de caz: Muzeul National de Arta al Romaniei, lect. dr. Camelia Cmeciu, prep. Luminita Miron, Universitatea Danubius Galati

Bioetica si comunicare mediatica. Studiu de caz: etica transplantului, lect. dr. Mihaela Frunza, UBB, drd. Iulia Grad, UBB

Expertiza etica si comunicare, conf. dr. Sandu Frunza, FSPAC, UBB, dr. Catalin Vasile Bobb UBB

Sectiunea 4: Comunicare organizationala, sala de consiliu, moderator lect. dr. Ioan Hosu

ora 9-11

Saracia si demnitatea omului, contexte socio-comunicationale, lect. dr. Ioan Hosu, FSPAC, UBB
Comunicarea si puterea discursului in relatiile internationale contemporane, prof. dr. Constantin Hlihor, SNSPA Bucuresti

Comunicarea de criza. Instrumentele companiilor bune carora li se intampla lucruri rele, drd. Laura Petrehus, sef serviciu PR, Banca Transilvania

Romania. The Land of Choice. O campania de comunicare guvernamentala a Ministerului Turismului din 2009, conf. univ. dr. Dorina Gutu, FCRP, SNSPA; drd. Elena-Alina Dolea, cadru didactic asociat, FCRP, SNSPA

Pauza de cafea 11-11:15, sala IV/6, IV/5.

ora 11:15-13:30

Orientare in cariera a studentilor in stiintele comunicarii, asist. drd. Anisoara Pavelea, FSPAC, UBB

Rolul specialistului in PR din perspectiva jurnalistului pe plan local, asist. drd. Julia Szambolics si asist. drd. Meda Mucundorfeanu, FSPAC, UBB

Rolul agentiilor de presa in spatiul public global, drd. Giumali Beinur, Facultatea de Sociologie, Universitatea Bucuresti

13:30-16:00 pauza de masa, restaurantul Cina, str. C. Dobrogeanu Gherea, nr. 25

ora 16:00-18:00 dezbaterea Exigentele cercetarii in stiintele comunicarii
19:00 cina, restaurantul Cina, str. C. Dobrogeanu Gherea, nr. 25

Duminica, 31 octombrie 2010

ora 10-12 concluziile conferintei, sala 101

Pentru detalii suplimentare o puteti contacta pe d-na Conf. dr. Delia Cristina Balaban (Bălaş), coordonator eveniment: publicitate_ubb@yahoo.com.