Made
Evenimente MADE | Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
de Adelina Sfoara | 30.11.2010
Acum cateva zile am participat la un eveniment numit Maratonul Publicitatii. Evenimentul a fost organizat de colegii mai mici de la ASM (Asociatia Studentilor la Marketing). Spun colegii mai mici, deoarece pe vremea cand eu eram anul 2 la ISE-ul de atunci (FSEGA de acum), si incercam sa ma decid daca vreau sa dau la sectia marketing sau la cea de informatica exonomica, colegii mai mari cu un an, infiintau ASM-ul. Am ales sa dau si eu la sectia de Marketing si nu am regretat. Impreuna cu cativa colegi am preluat ASM-ul de la colegii mai mari care aveau alte preocupari atunci, si am incercat sa il crestem atat cat se putea la acel moment. Asa au aparut Zilele Marketingului, Job Expo si alte evenimente dedicate studentiilor din intreg Clujul.

Maratonul Publicitatii

Am mers la aces eveniment, Maratonul Publicitatii, cu dorinta de a vedea in mainile cui e acum asociatia si ce stiu ei sa faca cu ea. Am sperat sa vad un ASM creativ si mai puternic. Am gasit un ASM tanar, timid, cu initiativa, dar care citeste de pe foi un discurs lipsit de imaginatie.

Invitatul serii a fost Sebastian Olar, copywriter la McCann Erickson, Bucuresti. Sebi ne-a povestit despre cum sunt creeate spoturile la Vodafone, cele pe care  el le scrie si noi le vedem la televizor. De la oamenii din echipa McCann la cei din partea clientului, de la regizor pana la figuranti, de la dublele hazlii pana la reclama acceptata de client. Lumea era numai ochi si urechi.

Maratonul Publicitatii

Dupa aproape o ora de la inceputul evenimentului, cei 2 prezentatori anuntau momentul pentru care s-a adunat lumea in neincapatoarea sala A2. Tema aleasa era o prezentare a spoturilor din tari cat mai variate, de la Romania la exotica Indie sau indepartata China. Au inceput cu Romania, si cu a ei promovare a brandului de tara. Apoi au mai urmat 3 reclame si au schimbat tara. Calupurile din fiecare tara incepeau cu un clip de promovare turistica a tarii respective. Dupa clipul turistic, au urmat cateva reclame din acea tara si apoi treceau la urmatoarea. Asa am trecut prin Italia, Spania, Germania, Franta, Rusia, Turcia, Grecia, Israel, Olanda, Moldova, Norvegia, USA, India, China... si aici recunosc ca m-am cam plictisit si am plecat.

Maratonul Publicitatii

Despre aceste reclame nu e mai nimic de zis doar ca le-am mai vazut. Nimic nou sau interesant. E un eveniment facut de studenti, pentru studenti, dar din pacate, sau din fericire, am observat cativa studenti mai "umblati prin lume" care s-au cam plictisit si ar fi dorit un pic mai mult.

Eu, mi-as dori sa nu se mai citeasca de pe foi, sa se vorbeasca liber, sa fie creativi si sa demonstreze ca stundentii la marketing au fost intotdeauna laudati pe buna dreptate. Multa bafta incontinuare!