Made
Evenimente MADE | Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
de Alina Mihut | 14.12.2010
Weekend, lumini, efecte sonore, covor rosu, popcorn, buna dispozitie, flashuri, chipsuri, multa cafea, toate acestea savurate intr-o noapte cu sapte ore de publicitate internationala.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a aniversat 13 editii de Cluj si 30 de la aparitie, sambata, 11 decembrie. Organizatorii au pregatit o editie de exceptie, primita cu entuziasm si curiozitate de un public numeros si diversificat. Casa de Cultura a Studentilor din Cluj-Napoca a fost arhiplina, s-a stat pe scari si in picioare, iar abia dupa al doilea calup, respectiv a doua pauza, s-a mai ivit cate un loc, lasat de cei care l-au urmat pe Mos Ene. Evenimentul, de care se bucura alte 40 de tari, a inceput in forta prin trupa Sensor care s-a jucat cu perceptia vizuala si auditiva a publicului si au oferit un spectacol inedit de lumini si sunet, chiar daca au mai petrecut la un concert cu o seara inainte, dupa cum a declarat Paul Ilea la conferinta de presa. Despre alegerea trupei Sensor, Horea Marc, BTL&PR Director MSA Events considera ca ei personalizeaza un eveniment: “La un eveniment standard cum este NDP trebuie sa gasesti o picatura care sa umple paharul si sa il diferentieze fata de showurile similare din restul lumii. Sensor particularizeaza fiecare happening in care se implica, au facut-o si de aceasta data si consider ca “picatura” varsata de ei este una care chiar ramane in memorie publicului”.

NPD

MC-ul ediţiei, Cristian Grindean, a carui tinuta personala a impresionat prin autenticitate si culoare, a fost responsabil cu showul dintre calupuri.

Intr-adevar, dupa cum s-a anuntat, selectia din acest an a produs rumoare pozitiva in public prin mesajele umoristice. “Am venit sa ne radem. Au fost prea multe reclame triste cu tenta sociala la editiile precedente", marturiseste Horea Marc.

Marea Britanie, Franţa, Suedia, Elveţia, Belgia, Statele Unite, Olanda, România, Ungaria, Polonia, Orientul Mijlociu, India, Africa, Japonia sunt tarile care au avut un cuvant de spus in calupurile selectate. Reclamele romanesti au fost un deliciu pentru public, cele la Shweps si Vodafone. Cateva reclame cu tenta sexuala, dar interesante, mai ales cea cu Hitler, au creat o atmosfera joviala printre degustatorii de publicitate. Apreciate si dintre cele mai cunoscute au fost si spoturile din Marea Britanie pe telefonie mobila si electronice.

Dintre temele selectate s-au remarcat, de la cele cu mesaje de constientizare sociala, pana la cele antifumat, ori anti SIDA. Nu puteau lipsi nici reclamele umoristice la prezervative, la jocuri pe calculator, la cafea, ori la imbracaminte, precum si spotul dedicat devoratorilor de cascaval.

NPD

La intrare/iesire, in pantofi cu degetele afara, au rezistat frigului noptii si hostessele care murmurau printre dinti la pauze: “where’s the camera?”

Premiul „DevoratOscar”, pus la bataie de AXN, o cameră Sony-MHS-PM5KL-Bloggie, i-a fost oferit lui Alin Vaida, “cel mai regizor devorator”.

Reamintim ca Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment condus la nivel national de Dan Chisu si organizat sub egida MSA Events si AXN Romania. Evenimentul a fost initiat in 1981 de catre Jean-Marie Boursicot in Franta, sub numele de La Nuit des Publivores. Ne vedem la editia viitoare.