Made
Evenimente MADE | Evenimente AIESEC 2010
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Evenimente AIESEC 2010
de Adriana Dunca | 05.10.2010
Domnul Oltean Dorin, Vice-President Communication AIESEC Cluj ne povesteste despre proiectele derulate in aceasta toamna:

Entrepreneurship School este un proiect la a 2 editie care urmareste dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale tinerilor studenti din romania. Proiectul este compus din 4 zile de traininguri, sesiuni de coaching si de networking, care sa ii ajute pe participanti sa dezvolte  un plan de afaceri pe care ulterior vor avea ocazia sa il prezinte unor investitori. Sesiunile vor fi tinute de traineri specialisti de la DeKlausen.

Campania "WANTED People passionate about traveling and education" a fost creata pentru a face cunoscuta oportunitatea de a participa in internshipuri internationale pe domeniu educational. Participarea intr-un internship educational implica, in majoritatea timpului, predarea unei limbi, predarea unei materii sau orice alt obiect din curriculumul scolar, interactiune culturala si promovarea sectoarelor educationale. Mai multe detalii aici.

"1000+ ways of global change". In urmatoarea perioada va urma campania de promovare pentru recrutarea de membri care a inceput cu campania nationala "1000+ ways of global change". Campania are ca scop implicarea bloggerilor din romania in a scrie fiecare despre metoda lui de a schimba lumea. Cu aceasta ocazie vrem sa aducem in mintea cititorilor ideea de schimbare a lumii. Am inceput aceasta campanie pentru ca, toamna aceasta, incercam sa schimbam modul in care transmitem proiectele pe care AIESEC le desfaoara. Incercam intodeauna sa scoatem in evidenta de ce face AIESEC ceea ce face defapt si anume: "Dezvolta oameni pentru a aduce o schimbare pozitiva in societate." Astfel toate mesajele transmise sunt in legatura cu cuvantul: "Schimbare".

In urmatoarea perioada, mai exact in 18-22 octombrie respectiv 25-29 octombrie vor mai exista 3 proiecte care urmaresc dezvoltarea studentilor. In prima saptamna vor exista Build Your Career si One Week University proiecte de traininguri pe arii precum: web design, marketing, financiar, resurse umane, soft development, vanzari; orientate catre studentii de anii 1 si 2. In cadrul acestor proiectep participantii intra in legatura cu cultura organizationala AIESEC si ajung sa cunoasca Alumni si companiile partenere. Cel de-al treilea proiect este AIESEC Academy si este organizat pentru studentii din anii terminali, proaspeti absolventi si masteranzi pentru ai pune in contact cu companiile care urmeasa sa angajeze.

Mai multe despre AIESEC puteti afla de de pe site si de pe Facebook.