Made
Evenimente MADE | Proiecte AIESEC Cluj
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Proiecte AIESEC Cluj
de Gloria Csiszer | 14.06.2010
AIESEC Cluj desfasoara urmatoarele proiecte:

Branding Cluj:

Proiectul Branding Cluj a fost unul dintre primele proiecte create de AIESEC Cluj Napoca pe domeniul Marketing-ului. Scopul principal al acestuia a fost crearea unei idei de brand pentru oraşul Cluj prin implicarea studenţilor, şi oferirea acestora de cunoştiinţe practice in domeniu. Datorita caracterului internațional al proiectului, participanții urmau să plece la sfarșitul proiectului intr-un Internship Internațional pe același domeniu furnizat prin intermediul programului de Exchange al AIESEC.

23 de studenţi de la facultăţile de Ştiinţe Economice, Studii Europene, Artă şi Design și Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice au colaborat cu Primăria şi cu firme de top din domeniul Marketing-ului /Advertising-ului/Branding-ului: Vitrina Advertising, Mindrainbow, AD(D)VERITAS și Qual Media, care le-au oferit sprijin pe partea teoretică şi practică.

In cadrul proiectului: evenimentul outdoor: Colouring Cluj, ce urmarea crearea de vizibilitate proiectului și lansarea site-ului brandingcluj.ro. Site-ul includea un forum de discuţie pe tema: Ce inseamnă Clujul pentru tine? Tu cum vezi Brandul Clujului? Numărul de persoane care au participat activ la discuții este estimat aproximativ la 250-300 de persoane.

Strategiile de brand create au fost prezentate in cadrul Galei de inchidere, in Sala de Sticlă a Primăriei. Comisia de evaluare a fost formată din: Anca Oprea - Vitrina Advertising, Dragos Alexa - Mindrainbow, Stanca Potra - AD(D)VERITAS şi Radu Mosin - Viceprimar, reprezentat al Primăriei. Agentia cu strategia castigatoare a fost AD(D)VERITAS.

Desfăşurarea proiectului in sine a durat aproximativ trei luni, in primăvara-vara lui 2009 şi din tot ce şi-a propus a reuşit să creeze la final 3 campanii de informare şi avertizare asupra infectării cu virusul HIV.

Summer School

"International Summer School" este o iniţiativă educaţională la nivel local adresată copiilor de la "Happy Kidds", in cadrul "International School", şi a celor de la FRCCF - Fundaţia Romană pentru Copii, Comunitate şi Familie, orientaţi către dezvoltare personală sub indrumarea a 8 stagiari internaţionali, in perioada 5 Iulie- 15 Septembrie 2009.

Ca impact proiectul a urmărit: dezvoltarea de abilităţi creative prin diverse activităţi, invăţarea despre existenţa şi importanţa diferenţelor culturale, dezvoltarea unei atitudini proactive care să conducă ulterior la un comportament similar si, nu in ultimul rand, incurajarea copiilor in iniţierea de comunicare avand ca obiectiv o mai buna inţelegere intre aceştia.

Prin acest proiect s-a dorit crearea cadrului optim de concepere şi dezvoltare a ideilor de afaceri, deoarece studenţii din ţara noastră au nevoie de cunoştinte teoretice şi practice de antreprenoriat, precum şi de sprijin şi consultanţă in dezvoltarea unei afaceri, pentru a genera acele idei de afaceri care să conducă la o dezvoltare durabilă şi un impact crescut la nivelul comunităţii din care provin. Inţelegerea corectă a conceptului de antreprenoriat, sprijinul şi consultanţa oferită de AIESEC şi JCI (Junior Chamber International) in dezvoltarea ideilor de afaceri, in implementarea acestora, a crescut gradul de responsabilitate şi implicare civică a tinerilor antreprenori in dorinţa de a avea un impact pozitiv şi durabil in comunitate.

partenerului din proiect: JCI şi programul lor Tineri Antreprenori.

Recrutarea

2 proiecte: Build Your Career si One Week University.

Proiectul Build Your Career, aflat la cea de a 3-a ediție, a avut ca scop dezvoltarea abilitațiilor in domeniul economic a peste 160 de studenți proveniți de la Universitatea Babes Bolyai.

Desfășurat cu participarea a peste 160 de studenți, și a 6 companii (deKlausen, The Kitchen, Genpact, Acumen Integrat, Creatica, Tilulilu), Build Your Career a cuprins un set de 7 traininguri pe teme precum: Marketing, Resurse Umane, Managementul Proiecelor, Vanzări, desfașurate timp de 4 zile.

OWU

World Citizenship

World Citizenship, o iniţiativă educaţională, avand 3 ediții in Cluj Napoca, adresată elevilor de liceu orientaţi către dezvoltare personală sub indrumarea unor stagiari internaţionali. Printr-un proces de invăţare activă, elevii au oportunitatea de a-şi descoperi şi dezvolta competenţe personale, interpersonale şi de echipă, susţinand astfel un proces conştient de autoeducare şi orientare profesională.

Programul s-a desfășurat in perioada octombrie- decembrie 2009, participand 5 licee din Cluj Napoca (Liceele: Istavn Bathory, Energetic, Tiberiu Popoviciu, Nicolae Balcescu și Lucian Blaga) avand ca participanși un efectiv de peste 200 de elevi pregătiți de 5 internaționali din 4 țări diverse: Polonia, Germania, Japonia și Kazakhstan.

Acest proiect se desfasoara in aceasta perioada, este insa gandita la nivel national si se numeste gRow. Sunt implicate x locale. In Cluj participa x licee, si vin x internationali

CR(R)evolution

Proiect de educare bazat pe tematica responsabilității corporative, atat la nivelul studenților, ONG-urilor cat și a companiilor, evidențiind astfel importanța dezvoltării sustenabile la nivelul societății clujene și nu numai.

Sustainability Day, a reprezentat o zi dedicată educării şi conştientizării ONG-urilor clujene asupra responsabilităţi sociale prin sesiuni in care s-au dezbătut beneficiile ONG-urilor in a crea proiecte pe acestă arie cat şi obţinerea de finanţări in acest sens.

CR University, cel de-al doilea eveniment al proiectului, a constat in 3 zile de conferinţă Traininguri si Workshopuri adresate studenţii doritori de a invăţa ce anume este responsabilitatea socială, cum este aceasta aplicată, care sunt beneficiile ei şi cum pot studenţii să se implice in a fi cetăţeni responsabili, sau la randul lor să creeze astfel de proiecte? Acestea au venit din partea firmelor, profesorilor şi a membrilor AIESEC.

Echipele implicate au dezvoltat 2 proiecte, unul cu specific social iar unul axat pe mediu.

Scopul proiectului social reprezenta insuşirea de cunoştiințe ecologice şi fotografice prin metode alternative de educare. Proiectul a fost desfăşurat in două comunităţi rurale adiacente oraşului Turda şi Autostrăzii Transilvania din judeţul Cluj: Tureni şi Copăceni. Copii cu varste cuprinse intre 12-15 ani au luat parte la cele două ateliere pentru a-şi pune mai apoi in valoare satul şi comunitatea.

Iniţativa pe mediu a constat in ecologizarea Parcului Feroviarilor din municipiul Cluj-Napoca, insoţit de o campanie de promovare in cadrul studenţilor, ONG-urilor, firmelor implicate şi societăţii clujene in sine.

Promovarea evenimentului a fost realizată atat prin metode convenţionale cat şi neconvenţionale, gen: freeze mobul: Urcă-te in copac! din piaţa Cipariu şi trenuleţul din carton, pe care s-a menţionat data, locaţia şi sloganul campaniei, "Voluntarul la ecologizare se cunoaşte!" In urma ecologizării au fost recoltaţi 110 saci de gunoi a cate 65, respectiv 100 de litri. O cerere a fost depusă din timp la Primărie pentru a asigura colectarea sacilor de gunoi in aceeaşi zi.

Companiile susținătoare ale proiectului au fost următoarele: RBS, Bechtel, ISDC, SoftVision, Crestcom.

ITC

Proiectul iși propune să dezvolte competențele de programare software ale studenţilor de la facultăţile cu profil tehnologic pasionaţi de domeniul IT. Obiectivul principal al ediţiei din 2009 a IT Challenge a fost dezvoltarea profesională in domeniul tehnologic a participanţilor prin intermediul programului de Internshipuri Internationale ( Exchange) al AIESEC Cluj-Napoca.

Concurs de programare.

Obiectivul acestui concurs a fost realizarea unei aplicaţii de recrutare care urma a fi folosită de departamentul Talent Management ( Resurse Umane) al AIESEC Cluj-Napoca.