Made
Evenimente MADE | Romania International University Fair Cluj
Evenimente
AD AND THE CITY
TEDxCluj - ‘What’s the BIG idea’
Filmul ca religie la TIFF
Festivalul Studentesc de Publicitate
Creative Combo la Cluj
Inspiratia va avea loc de cinste la Cluj
Cum a fost la The Woman
Balul Operei 2012
The Woman
Startup Week-end, un eveniment de business care sprijina antreprenoriatul si ideile bune
Proudly Made: New Year's Madness
M ist für Mozart
JoyBox si agentiile clujene 2011
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011
Open minded la 11even Cluj
New Year's Madness
Cum a fost la RIUF Cluj
S-a tras cortina peste Comedy Cluj 2011
O NOUA EDITIE RIUF LA CLUJ
IQads vine la Cluj
VentureConnect la Cluj
Transylvania eCommerce Conference&Expo (TECOMM) - prima editie
Cocktail de online si offline la o serata verde
How to Web
Momente surprinse la TEDxCluj
TEDxCluj – Generating Change
Workshop Mentor Alumni UBB
Choices - TEDxEroilor
TEDx Social Change, despre crize si empatii
Eveniment marca ASB
Brand Your Future 2011
Romanian Effie Awards 2011
Despre Conferinta Freelanceri 2011
Primul eveniment TVdece
Cronica de conferinta – Social Media Summit Cluj
JoyBox si agentiile clujene
Cum a fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
Intalnire PR Patrat
Empower Live - Comunicare non-violenta in 4 pasi
Social Media Summit vine la Cluj
Cum a fost la Maratonul Publicitatii editia a 5-a
Maratonul Publicitatii editia a 5-a
AD some Popcorn
S-au produs schimbari pozitive in cariera unora
Cluj Fashion Week 2 – fiasco organizatoric
Publicitatea Clujului de altadata
Clujul de altadata - intr-o expozitie de reclame si o parada de automobile retro
Leadership-ul Autentic revine in Cluj
Arhetipuri – un concurs de arhitectura, unic in Romania
Seara IAA Young Professionals
Romania International University Fair Cluj
Pecha Kucha Night - interactiune prin culoare
Conferinta internationala PR Trend editia 5
Conferinta de Business Networking editia a II-a
Cum a fost la Future Hosting editia a doua
Atractivitatea si succesul personal
PechaKucha Night Cluj-Napoca editia 2
Conferinta Nationala JCI Romania
Schimbare pozitiva in cariera ta
FutureHosting 2010
Evenimente AIESEC 2010
NetCamp 2010
Castigatorii ADOR 2010
Entrepreneurship School
Internetics 2010
Visualart Challenge 2010
Empower Live - ce pret are dorinta ta?
Catigatori Clujeni la Webstock 2010
Finalisti Clujeni la Webstock
Conferinta pe Marketing Direct LIVE 8 sept
Romanian PR Award 2010
Au inceput inscrierile la Scoala IAA
Webstock 2010
Empower Live - Bogatia se poate invata
Empower Live la Cluj
Workshop de marketing afiliat
Masteratul de Publicitate FSPAC Cluj
Inscrieri ADOR 2010
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010, în lumina reflectoarelor!
Clujul citeste alaturi de Lecturi Urbane
Cum a fost la Brandingul de oras al Clujului
Pecha Kucha Nights prima editie la Cluj-Napoca
Daca e vineri - e tweetmeet!
Zilele Marketingului 2010
Oline Business Forum 2010
Proiecte AIESEC Cluj
Primele evenimente IAA YP Cluj
Romania International University Fair Cluj
de Lilly Bindeanu | 01.11.2010
Judit Katona

ROMANIAN INTERNATIONAL UNIVERSITY FAIR - RIUF este cel mai mare eveniment educational din Romania si Estul Europei. Anual, peste 100 de institutii educationale, din peste 20 de tari, vin sa interactioneze direct cu tinerii romani interesati de studii internationale. Judit Katona - coordonator regional RIUF - Transilvania ne povesteste mai multe.

MADE: In data de 2 noiembrie 2010 va avea loc prima editie a RIUF la Cluj-Napoca. Care au fost motivele pentru care te-ai implicat in acest proiect?

Judit Katona: Prima "intalnir" cu RIUF a fost in 2007 la Bucuresti, in urma caruia am si plecat la studii in strainatate. Apoi am revenit la RIUF, 3 ani la rand, in calitate de expozant din partea universitatii la care am studiat. Acest eveniment mi-a deschis drumul catre experienta care mi-a schimbat viata, si din acest motiv mi-am dorit sa ma implic si mai mult.

In fiecare an am intalnit foarte multi clujeni la targ, care veneau in Bucuresti special pentru RIUF. Avand in vedere cererea crescuta si feedback-ul expozantilor - printre care si al meu probabil, in toti cei 3 ani :) - au convins organizatorii sa includa Cluj-Napoca in reteaua RIUF. Iar aceasta a fost ocazia ideala de a ma implica in modul in care imi doream. Faptul ca acest proiect combina domeniile mele de interes – marketing si educatie, a fost un motiv in plus.

Afis Riuf

MADE: Care sunt obiectivele targului?

Judit Katona: RIUF a fost creat cu scopul de a pune in contact direct elevii si studentii romani cu lumea academica internationala, cu reprezentantii universitatilor straine, respectiv cu studentii si absolventii romani al unui program din afara. Avand in vedere ca interactiunea directa este cea mai buna cale de comunicare, RIUF ofera vizitatorilor ocazia unica de a primit informatii corecte si relevante direct de la persoanele abilitate.

MADE: Poti numi cateva universitati internationale prezente in cadrul targului?

Judit Katona: Pe 2 noiembrie 2010 vor fi la Cluj University of Liège (Belgia), The University of Sheffield (Marea Britanie), Tilburg University (Olanda), Central European University (Ungaria), Hotel and Turism Management Institute (Elvetia), precum si alte doua institutii prestigioase, care nu percep taxe de scolarizare, International Business Academy din Danemarca si Malmö University din Suedia.

MADE: Cateva lucruri pozitive despre eveniment?

Judit Katona: Avantajul RIUF este ca informeaza vizitatorii intr-un mod interactiv despre sistemele de educatie, programele oferite, procesul de aplicare si selectie, respectiv posibilitatile de finantare (burse, imprumuturi, joburi part-time). In afara de asta ofera vizitatorilor consiliere personala in ceea ce priveste procesul complet de admitere. Foarte important este si faptul ca se exemplifica, in persoana, experientele si trairile studentilor romani ajunsi sa-si realizeze visul alegand acest drum, posibilitatile reale si sprijinul de care se beneficiaza pe parcursul intregului proces.

MADE: Ce recomanzi tinerilor care vor vizita targul?

Judit Katona: Sa participe la seminariile care vor avea loc in cadrul targului pentru a fi bine si corect informati despre sistemul de invatamant in care doresc sa studieze; sa abordeze reprezentantii universitatilor cu incredere, sa interactioneze cu studentii romani care-i insotesc pe acestia pentru a afla cum sunt efectiv programele pe care le urmeaza, cum este viata de student in orasul in care studiaza, si ce inseamna o astfel de experienta in afara de studiul propriu-zis. Si nu in ultimul rand, le recomand sa completeze formularul de feedback, cu care pot castiga o excursie de 5 zile pentru a vizita campusurile universitatilor europene de care sunt interesati!

Va asteptam pe 2 noiembrie 2010, intre orele 10:00 – 18:00 la Casa de Cultura a Studentilor din Cluj-Napoca!