Made
Opinii MADE | 6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
de Lilly Bindeanu | 25.06.2012
Camelia Bulea

Camelia Bulea este specialist in marketing online, cu aproximativ 4 ani de experienta in domeniu. Blog-ul ei LulisaBlog.com, disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza, ofera sfaturi, studii de caz, studii de piata si povesti de succes din social media, email marketing sau copywriting.

"Dupa ce euforia Facebook a ajuns si in Romania, si in special in randul brandurilor, majoritatea oamenilor de business au realizat ca nu e de ajuns sa fii acolo. Sa creezi un cont si sa postezi din cand in cand. Sau sa ceri oamenilor sa devina fanii tai dupa care sa te imbeti cu apa rece.... adica cu cifre care nu aduc nicio valoare brandului tau!

Tocmai de aceea azi voi atinge 6 puncte fierbinti ce tin de content marketing pe Facebook. 6 reguli ce iti vor aduce plus valoare daca le respecti in social media!

1. Aplica regula 5-3-2 pentru o strategie adecvata de continut in social media, unde:

5 – reprezinta continutul din surse externe, relevant pentru publicul tinta al brandului tau

3 – reprezinta continutul propriu brandului tau, insa NU continut de vanzare

2 – continut amuzant sau relaxant (care nu este legat de work) si care ajuta la umanizarea brandului tau (Sursa: Heinz Marketing)

2. Asigura-te ca deschizi dialogul cu fanii tai pe Facebook. Foloseste-te de orice tip de interactiune pe pagina ta – comentarii, like-uri sau share-uri pentru a conversa cu fanii tai. Cum? In loc sa folosesti exprimari inchise precum:

• Multumim pentru comentariu;

• Este foarte adevarat;

• Este o sugestie foarte buna.

Foloseste exprimari care deschid dialogul, precum:

• Multumim pentru comentariu, daca ai atins si tu acest subiect, impartaseste cu noi link-ul;

• Este o sugestie grozava. Ai si alte idei pentru imbunatatirea paginii noastre de Facebook?;

• Este foarte adevarat. Ne plac parerile tale privind social media. Ai luat vreodata in considerare sa scrii pentru alte bloguri? (Sursa: businessesgrow.com)

3. Transforma textele obisnuite in grafica. Studiile arata ca posturile de Facebook ce contin grafica foto sau video atrag mai multe like-uri si comentarii decat cele cu text simplu. Asadar, daca postul contine analiza, raport sau orice date interesante, transforma-le in grafice ce pot fi generate usor in Excel sau infografice, ele fiind la ora actuala cea mai cautata forma de continut.

4. Renunta la mesajele de marketing direct si la cele de vanzare. In schimb, alege sa umanizezi brandul pentru fanii tai de Facebook, purtand un dialog sincer, ca de la prieten la prieten. Companiile dadeau vina in trecut pe faptul ca nu au canale care sa le ajute sa aiba un dialog prietenos cu publicul lor tinta. Acum ca aceste canale exista din plin si publicul lor tinta petrece mult timp pe aceste canale, multe mai fac greseala de a folosi acelasi limbaj ca inainte. Asadar, renunta la comunicarea unilaterala si imbratiseaza comunicarea bilaterala!

5. Nu lasa niciun comentariu sau feedback din partea fanilor tau fara raspuns, in special daca acesta este negativ. Politica firmei tale de marketing trebuie sa contina si: atragerea de feedback din partea clientilor si a prospectilor. Facebook este unealta perfecta pentru a atrage feedback si comentarii asadar raspunde tuturor cererilor si discutiilor care au loc pe pagina ta. Mai mult, acorda atentie marita stilului in care raspunzi unui feedback negativ – sa nu indice nervozitate sau iritabilitate, ci un raspuns sincer si multumire pentru timpul pe care fanii il acorda brandului tau.

6. Creeaza mai multe conturi de admin, insa nu da aceleasi privilegii tuturor celor care vor posta pe pagina ta de Facebook. Avand doar o persoana care compune si cauta continut pentru pagina ta de Facebook va putea da senzatia de unilateral si lipsa de complexitate. In schimb, daca ai 2-3 persoane care sa posteze continut pe Facebook, brandul tau va parea mai bogat in continut de calitate in ochii fanilor tai."