Made
Opinii MADE | Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
de Stefana Giurgiu | 07.12.2011
Sambata seara, ne-am indreptat cu mic cu mare catre Casa de Cultura a Studentilor, unde oaspetii serii promiteau dezlantuirea creativitatii din publicitate, varianta 2011.

Si s-au tinut de cuvant! Noaptea Devoratorilor de Publicitate a avut anul acesta o selectie de reclame excelente!

I-am regasit, asadar, pe MSA Events, Dan Chisu si selectiile semnate de Jean-Marie Boursicot, la a opta editie nationala in aceeasi formula, avandu-l pentru al doilea an consecutiv, amfitrion pe Cristian Grindean, om de publicitate si un sarmant entertainer.

A fost si anul acesta, sala plina de pasionati ai domeniului, rabdatori si critici pe parcursul intregii nopti. M-am bucurat sa fac parte dintr-un public care a stiut sa interactioneze pentru ca am simtit vibratia fiecarui ropot de aplauze si am trait tacerea la un ison cu totii.

Printre reclamele care ne-au inrosit palmele anul acesta se regasesc: reclame realizate impecabil Heineken - Men With Talent sau Batelco- Bringing ideas to life , reclame seci Never say no to Panda sau Pillow murderer, reclame amuzante : SMS Dialogues, Animest Romania, Ikea sau reclame pentru politici publice de la Amnesty International sau Greenpeace.

Cei care vor sa retraiasca buna-dispozitie de la NDP, gasesc o lista lunga de reclame pe pagina MADE de facebook, pentru ca anul acesta, evenimentul a avut si coverage in online.

In materie de raspunsuri la intrebarile noastre si reactiile primite in timpul si dupa eveniment, am sesizat ca, la Cluj, consumatorul de publicitate vrea mai multa interactivitate si inovatie, atat in timpul pauzelor cat si in timpul calupurilor publicitare, atat din partea organizatorilor cat si din partea agentiilor de publicitate worldwide care realizeaza an de an spoturile difuzate. Consumatorul vrea reclame funny si seci, cu deznodamant la final sau interactive pe intreg parcursul lor, vrea reclame stupide si reclame cu replici smart. Consumatorul de publicitate din Cluj e un amalgam de contrarii si e in continua schimbare, are stacheta ridicata sus si obliga industria sa tina pasul.

Felicitarile noastre se indreapta catre organizatori, care au reusit sa faca din Noaptea Devoratorilor de Publicitate de la Cluj un eveniment cu traditie si un eveniment asteptat de cunoscatori, reusind sa umple pentru al optulea an consecutiv Casa de Cultura a Studentiilor.

Asteptam noutatile editiei viitoare!