Made
Opinii MADE | Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
de Adelina Sfoara | 31.08.2010
Adrian Olar a castigat concursul de pe facebook al scolii ADC*RO si noi am vrut sa stim cum a reusit. Povestea mai jos:

"Hei ;) Sunt Adi, baiat cinstit, care nu merg in nici intr-un bal, asa cum va spune prietenul meu cu sase cai, si culmea, toti frumosi.

M-am mutat recent din Cluj-Napoca in Bucuresti si am descoperit scoala de concept ADC*RO la care planuiam sa ajung de multa vreme. M-am tot gandit la solutii cum sa fac rost de banii necesari pentru inscriere, dar intr-un final am vazut ca au scos "la licitatie" o bursa pentru cel care obtine cele mai multe Like-uri pe Facebook.

Ideea mea a fost sa ma sprijine cateva celebritati romanesti de pe YouTube si am oscilat intre celebrul 6 cai, tipul cu burlanul si extorsiunea, detinutul care ne spune cat de cald e in penitenciare, tipul care "revergoreaza" femeile si cel cu perversa de Tg-Ocna.

In final l-am ales pe domnu` cu 6 cai sa ma sustina si sa imi puna o vorba buna la scoala, pentru ca deja este un brand puternic ;)

Oricum, puteam sa pun o poza cu o pedala de bicicleta, sau cu un caine calcat de masina, pozele nu sunt importante, ideea era sa obtii cat mai multe Like-uri. Legat de partea cu poza, pot sa zic ca am tratat-o superficial, am pus mare accent pe felul cum voi obtine Like-uri, asta a fost defapt cel mai important, nu poza in sine…

…si m-am apucat de strans Like-uri.

Am avut ceva emotii cand vedeam ca am in fata 2 – 3 adversari carora le cresteau Like-urile vazand cu ochii. Si tocmai asta m-a facut sa ma zbat sa ajung eu in fruntea clasamentului, si in cele din urma sa castig bursa :)

Dupa ce am epuizat lista de Yahoo! Messenger, respectiv lista de Facebook, am trecut la alta metoda de a obtine Like-uri ;)

M-am tot gandid ce sa fac… sa dau mass-uri, sau sa-mi rog prietenii sa dea mass-uri, sa spamez, sa postez pe forumuri, blog-uri… dar nu am adoptat variantele astea.

Gata cu online-ul.

Am ales strategic cateva locuri care sunt frecventate de tineri, respectiv, parcul Herastrau, TNB (Teatrul National din Bucuresti), Universitate si la metrou… si celebra terasa “La Motoare” de pe TNB

…si m-am apucat sa vorbesc cu lumea sa ma sustina pentru obtinerea bursei la scoala - foarte misto reactiile, neasteptat de filantroapa lumea.

Cu unii oameni chiar mai stateam de vorba dupa ce le ziceam de bursa la scoala, de Like, si imi ziceau ca se asteptau oricand sa-i fi oprit pe strada sa le cer o tigara, o bricheta, o informatie, nicidecum un Like pe Facebook.

La un moment dat, lupta dintre mine si cei 3 – 4 adversari din fata mea devenise un fel de obsesie, imi era greu sa ii vad tot in fata mea. M-am apropiat cu pasi mici dar repezi de ei, apoi i-am depasit regulamentar :P si am terminat pe primul loc, deci am luat bursa. Emotiile au fost mari, pentru ca adversara mea directa, avea mari ambitii sa castige bursa, si a rezistat eroic pana in ultimul moment, diferenta de Like-uri intre mine si ea fiind de mai putin de 20."