Made
Opinii MADE | Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
de Lilly Bindeanu | 16.02.2012
pr&more

Raluca Crisan PR Manager PR&More ne povesteste despre Lectia de viata a PR-ului:

"Munca in PR, mai ales cind lucrezi cu „clienti mari”, iti permite sa organizezi evenimente grandioase, cu rezultate memorabile, dar si cu incercari la care nu te-ai fi asteptat; te ajuta sa intelegi complexitatea meseriei si faptul ca nu poti „sa nu mai fii PR” dupa ora 17; te invata lucruri simple, cum ar fi ca atunci cind comanzi o cutie de creioane pe care multii participanti ai unui eveniment le vor folosi „pe loc” sa te asiguri ca vor veni gata ascutite :)

Munca in PR iti schimba stilul de viata: devii mai organizat, iti proiectezi evenimentele cu usurinta si inveti sa te adaptezi. Planurile tale vor incepe, incet-incet, sa aiba si solutii de rezerva. Organizezi un eveniment in aer liber, toate prognozele spun ca va fi vreme buna, dar cu o ora inainte incepe sa se innoreze si sa bata vintul? Cauti rapid solutii de interior, fie in apropiere, fie la sediul clientului, asigurindu-te ca poti muta toata logistica, si,  cel mai important, ca invitatii vor afla la timp unde se desfasoara evenimentul; daca e necesar, le pui la dispozitie si transport pina acolo. Dupa aceea, intotdeauna vei lua in calcul cea mai buna alternativa de interior.

Organizezi o conferinta de presa al carei invitat special a ramas blocat pe aeroportul de plecare, in timp ce jurnalistii incep sa se impacienteze, pentru ca mai au o conferinta la care trebuie sa ajunga intr-o ora? Aduci un proiector, il conectezi la calculator, ghidezi clientul spre o conexiune de internet si transformi conferinta intr-una pe Skype, asigurindu-te apoi ca toata lumea a primit materialele ajutatoare si fotografii pentru ilustrare, iar celor de la televiziune le oferi variante posibile diferite de imagini.

Afli seara tirziu ca la un client s-a intimplat ceva neasteptat, care nu e neaparat neplacut, dar care poate deveni subiect negativ de stiri daca nu e documentat cum se cade? Scoti manualul de comunicare de criza, verifici responsabilii, discuti cu ei, monitorizezi presa si contactezi apoi fiecare jurnalist in parte, explicindu-i contextul mai larg, oferindu-i toate informatiile necesare si asigurindu-te ca te poate gasi oricind are nevoie. Incepi apoi sa pregatesti urmatoarea conferinta de presa, organizata chiar la sediul companiei.

Una peste alta, munca in PR nu te lasa niciodata sa te plictisesti. Si te mai invata o lectie importanta de viata: nu te panica, intotdeauna exista o solutie."