Made
Opinii MADE | Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
de Adelina Sfoara | 03.08.2010
Cristina Berdea, Online Marketing Specialist la Farmec, ne povesteste despre cat de usor este sa ai o idee buna si cat de greu e pana ajungi sa o implementezi.

Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga

Cine are curajul sa implementeze sa ridice (si) mana dreapta

Suntem atat de prinsi in rutina incat de cele mai multe ori intram inevitabil in Roata Hamsterului si desi "robotim" zi de zi ca niste adevarate gospodine lucrurile nu sunt prea "curate" la sfarsit de zi. Si ne gandim ca am lucrat totusi, chiar din greu: sedinte peste sedinte, planuri peste planuri, nu lipsesc nici faimoasele deja strategii...Si atunci de ce nu avem rezultatele pe care le ravnim atat de mult?

Oamenii din jurul nostru vorbesc, ne transmit mesaje, insa, la fel ca si in cazul reclamelor cred ca ne-am dezvoltat anticorpi si de multe ori nu ascultam sau nu ascultam ACTIV. Suntem asa de bine ancorati in gandurile si planurile noastre incat auzim doar ce vrem sa auzim sau nu auzim deloc.

Cateodata ar fi bine sa ne tragem de maneca, sa ne oprim din ceea ce facem (cititul unui email, ne uitam peste un raport, ne gandim la sedinta care va urma etc) si chiar sa participam la conversatiile pe care le avem cu colegii, furnizorii si mai ales clientii nostri; cred ca am gasi o multime de solutii si idei care ne-ar ajuta sa iesim din Roata Hamsterului si sa incepem intr-adevar sa facem pasi constructivi. Sigur am incepe sa evitam situatiile de genul "Mi-ai spus asa ceva?" sau "Am vorbit noi despre acest lucru?".

Sa nu uitam de partea a doua, dupa opinia mea cea mai grea, si anume IMPLEMENTAREA sau mai bine zis frica de implementare?! E usor sa pui ceva pe hartie, atentie nu spun ca nu trebuie sa ne gandim inainte de a ne sufleca mainile si de a "framanta aluatul". Am observat insa o tendinta de "a scrie" mai mult decat de a "face". O alta piedica in calea IMPLEMENTARII e puterea obisnuintei. Faceti un mic test: mutati de exemplu cosul de gunoi in alta parte sau orice alt obiect pe care il folositi minim de 3 ori pe zi. Eu l-am facut, si abia atunci am inteles ce inseamna a face lucrurile din inertie (teoria o stiam de mult, practica e cu totul altceva). Rutina ne-a intrat asa de bine in sange si suntem asa de grabiti sa facem lucrurile la fel incat nici macar nu ne dam seama, si ne trezim iar in vestita Roata. Reticenta in fata noului si rutina ne tin in final pe loc, sau in cel mai bun caz la partea cu "scrisul".

Pana la urma o idee mai proasta pusa in practica e de 100 ori mai buna decat o excelenta idee care sta frumos si bine pe o coala de hartie.

In loc de concluzie...cate maini sunt ridicate?