Made
Opinii MADE | Cum promovezi un ONG
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Cum promovezi un ONG
de Adriana Dunca | 22.11.2010
Domnul Oltean Dorin, Vice-President Communication AIESEC Cluj ne povesteste despre cum promovezi online un ONG

"Am participat in ultimul an la evenimente de networking, conferinte de leadership, conferinte de management, discutii cu oameni din domeniul online care au o exeprienta vasta, am citit sfaturi de la oameni din online, am vorbit cu colegii de facultate despre aplicatiile open source care incep sa fie mai populare si mai bine vazute decat alte aplicatii si am invatat din fiecare experienta ceva in plus. Un lucru comun care l-am luat de la fiecare din oamenii intalniti, de la fiecare eveniment la care am participat a fost ca mai intai trebuie sa dai pentru a primi ceva in schimb. In alta ordine de idei asta ar insemna sa dam intodeauna mai departe idei, pareri, o parte din munca noastra, metode de imbunatatire chiar daca nu avem un beneficiu direct. Sa o facem doar de dragul de a face societatea mai buna, mai eficienta, mai dezvoltata. Personal ma simt bine sa fac asta, si azi m-am decis sa imi fac in fiecare saptamana timp liber pentru a da mai departe ce am invatat eu intr-o saptamana.

Ultima luna a insemnat pentru mine cea mai intensa experienta pe care am avut-o in organizatie si in viata, iar asta din cauza ca am fost direct responsabil sa creez "dorinta studentilor de anul 1 si 2 de a face parte din AIESEC". Am sa va zic cum am reusit sa fac asta in speranta ca cineva o sa invete din greselile facute de mine si o sa aiba rezultate mai bune intr-o campanie de promovare.

Am inceput prin a scoate in evidenta "De ce lucram noi, membrii AIESEC, in fiecare zi fara a primi nici un fel de recompensa financiara?" (Golden Circle Theory), si raspunsul ar fi: Pentru a aduce o schimbare pozitiva in societate pornind de la autoschimbare prin dezvoltare. De aici lucrurile au mers destul de usor. Ne-am gandit la metode de promovare online, neconventional, radio, word of mouth creand pentru fiecare o strategie. Am pregatit oamenii care vorbeau despre organizatia noastra sa transmita ideea de schimbare personala la cei carora le promovau, proiectele premergatoare recrutarii le-am implementat ideea de schimbare a individului care participa, mesajele transmise online faceau referire la schimbare.

Campania online a functionat destul de bine anul asta, fata de anii trecuti, si ne-am bucurat de sustinerea nationala a promovarii. Ce am facut a fost sa abordam blogeri cunoscuti din intreaga tara care sa vorbeasca despre cum ar schimba ei lumea. Rezultatul il puteti vedea aici.

Ce am mai facut pentru a putea prezenta organizatia noastra si modul in care AIESEC face schimbare la nivel personal a fost sa organizam o saptamna de traininguri la care am invitat partenerii si alumni organizatiei sa tina pregatiri, workshopuri, prelegeri pe teme precum : marketing, vanzari, financiar, resurse umane, managementul proiectelor; care la sfarsit le vorbeau studentilor de interactiunea lor cu organizatia, despre beneficiile pe care le ofera o astfel de oportunitate. Recomandarea venita de la o persoana externa are mai multa credibilitate.

Cel mai greu lucru cu care m-am confruntat a fost sa transmit campania de marketing pe care am gandit-o impreuna cu 5 oameni la un grup de 30 de membrii AIESEC dornici sa vorbeasca despre organizatie si despre modul in care au adus schimbare in jurul lor, sa ii facem sa inteleaga ca e mai bine sa raspunda mai intai la intrebarea „De ce?” si apoi  la intrebarea „Cum?” Am trecut peste asta, zic eu, prin cateva pregatiri despre ce inseamna campania si prin comunicare continua cu membrii."