Made
Opinii MADE | Cum putem evada din calup?
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Cum putem evada din calup?
de Adriana Dunca | 18.11.2010
Casandra Mihut si Larisa Perde, masterande la Publicitate, FSPAC din Cluj-Napoca, au castigat impreuna cu echipa Advice (Anda Larisa Perde, Valeriu Felician Pernes, Casandra Alpinia Mihut, Oana Laura Pacurar si Diana Munteanu) mai multe premii importante de-a lungul studentiei, incepand cu Olimpiadele Comunicarii si terminand cu Junior PR Award 2010. Ne povestesc cum au reusit sa evadeze din calup...

"Nu vom incepe acest articol prin a va enumera cei "cinci pasi magnifici prin care poti avea succes". Asta pentru ca nu am atins inca succesul dorit sau, cel putin, nu putem prescrie retete pentru acesta. Si, de obicei, cei ce o fac, devin nesuferiti. Insa, studente fiind, am inceput un drum care ne promitea, la un moment dat, ca vom ajunge la succes. Un dram de inconstienta si un "vreau mai mult" au fost suficiente pentru a transforma doua studente din Cluj la Comunicare si Relatii Publice in participante provinciale la Olimpiadele Comunicarii. Porneam , alaturi de echipa noastra, la Marea Intalnire pe care unii avem norocul de o avea- Intalnirea cu Profesionistii. Am fost, am vazut, am muncit si ne-am intors acasa victoriosi.

Ne-am gasit, cinci la numar, ne-am denumit "Advice" si ne-am hotarat sa participam la Olimpiadele Comunicarii. Primul nostru brief: realizarea unei campanii de promovare a imaginii Politiei Romane, o mare provocare. Au urmat drumurile spre Bucuresti, trenul ce intarzie mereu, hosteluri, bagaje si nopti albe dar intr-un final am trecut de preselectia realizata de "greii industriei": Razvan Matasel, Marius Negrea si Razvan Capanescu si am ajuns in finala care se desfasura in Palatul Parlamentului.

Eram veniti tocmai de la Cluj, studenti in anul I, ne-am asumat rolul de spectatori fascinati de mirajul pe care l-a creat industria in acel cadru. In finala ne-am jucat de-a agentia, clientii: Coca-Cola Company pentru brandul Sprite. Era o provocare uriasa sa lucram pentru un brand care "spune lucrurilor pe bune", chiar dupa binecunoscuta campanie cu "Oda Curajului". Nu am ajuns pe podium dar adupa aceasta experienta, am descoperit mentori si impreuna cu acestia am invatat abecedarul A, B… adica ATL,BTL si am descoperit “Sfantul Graal” sau strategia.

In anul 2009 am participat din nou la Olimpiadele Comunicarii, de data aceasta cu lectia invatata de acasa. Trebuia sa realizam o campanie de promovare a produselor romanesti si cu brief-ul stiut ca "Tatal Nostru", ne-am prezentat in fata "greilor". Iata-ne din nou in Palatul Parlamentului, in finala, unde pana si numele brandului pentru care trebuia sa lucram ne intimida: "The Royal Bank of Scotland". Trebuia sa realizam o campanie care sa creasca notorietatea beneficiilor oferite de partenerii bancii posesorilor de carduri RBS. Au urmat din nou drumuri, mailuri, telefoane, materiale refacute pe ultima suta de metri cand totul parea "prost, foarte prost", prezentarea, emotii, ochii "marilor" atintiti asupra noastra si intr-un final premierea. Am castigat locul III si premiul pentru "Cel mai bun interviu cu o personalitate din comunicare".

Exista viata si dupa Olimpiadele Comunicarii... Desi eram deja pensionarii Olimpiadelor, in 2010 am vrut sa participam pentru ultima data, insa criza a amendat si performanta, iar olimpiadele nu au mai avut loc. Ne-am stavilit setea de competitie la Festivalul de Publicitate organizat de Catedra de Comunicare a sectiei de Comunicare si Relatii Publice din Cluj-Napoca. Sortii au facut sa primim un brief de la Vitrina (asa cum am sperat) privind realizarea unei campanii de constientizare a apartinatorilot bolnavilor de Alzheimer. In aceeasi formula cu care am participat la Olimpiade - Anda Larisa Perde, Valeriu Felician Pernes, Casandra Alpinia Mihut, Oana Laura Pacurar si Diana Munteanu (dar nu cea din urma, speram!) a fost castigarea premiului Junior PR Award 2010 pentru aceeasi campanie cu care am participat la Festivalul de Publicitate. Am facut cunostinta cu o alta lume-cea a PR-ului si, implicit, a profesionistilor din domeniu. Am ciulit inca o data urechile, am cascat gurile in Palatul Parlamentului si ne-am decorat mobila din sufragerie cu inca o diploma. Si, pentru ca se pare ca Bucurestiul ne vrea, vom merge pentru 2 saptamani in practica la The Practice - agentia anului in 2009. Greul de abia acum incepe.

De ce va spunem toate astea? Pentru ca noi credem in Povesti, in Oameni Mari si Experiente, si ne-am bucurat de toate acestea. Totodata, credem ca ne-am format profesional numai privind admirativ la cei care aveau multe de spus in domeniu si avand dorinta de a reusi. Da, noi, studentasii provinciali din Cluj. To be continued..."