Made
Opinii MADE | Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
de Adriana Dunca | 21.10.2010
Carmen Hiticas, Client Service Executive AD(D)VERITAS ne povesteste cum a trecut de la copywriter la client service.

"Imi place sa cred ca a-ti barfi agentiile in care ai fost e ca si cum ai vorbi de fostii tai iubiti. Dar imi place la nebunie povestea ce am de gand s-o impartasesc!

Am fost copywriter

Am visat la asta, am respirat asta, asta credeam ca imi va aduce fanii si pensia la batranete. Numai ca aveam si vreo 19 ani cand credeam toate acestea. Si eram artist si purtam tenishi si ochelari. Ce mai, eram o boema!

Ideile mele erau geniale, iar tu erai prost pentru ca nu te prindeai. Tu fiind in primul rand directorul de creatie, apoi cleentul care dadea banii pe prostii.

Si aveam vreo 10 carnetele, si creioane. Cu pixul nu iti vin ideile niciodata!

Si citeam numai in engleza pentru ca romanii scriau bine, dar aveau o limba de cacat.

Intr-o zi am primit un proiect mai mic asaaa, de felul lui, muuult prea mic pentru mine: un naming pentru un grup de firme. Pe vremea aceea imi juleam coatele cu inca alti doi negri pe plantatie creativi, dar nu ca mine, ma intelegi?

Si facem noi primul set de propuneri.

"Nu ne place!"

Ok. Si incropim noi al doilea set. Ne lovim de acelasi zid.

La al treilea set de propuneri deja am zis «Stati asa ! Preiau eu de aici, vreau sa ma intalnesc cu clientul si sa ii arat eu lui ce cred despre namingul asta. Noi suntem, pana la urma, niste creativi!« 

Si a venit clientul. Si si-a adus si expresia aceea fudula pe care majoritatea o scot de pe te miri unde. Ne-am pus la o masa rotunda, iar eu trebuia sa prezint propunerile. Numai ca... cum sa va spun? Numai asta nu mi-a iesit. A fost un dezastru total! Nu am fost in stare sa scot nici doua vorbe de-acelea de-ale mele boeme, iar creativitatea a palit in fata lipsei mele de tact.

Poate ca mi-ar prinde bine sa imi dezvolt skill-urile de client service, mi-am zis.

....................................................................................................................................................................

Azi port ochelari pentru ca chiar am nevoie de ei.

Nu mai port tenishi decat atunci cand duc gunoiul.

Citesc si carti romanesti.

Iar cleentul, dom'leee, tot aceeasi expresie o are de fiecare data. Numai ca... pana la urma, fiecare client service are proiectele pe care le merita."