Made
Opinii MADE | De ce pleaca Ursus din Cluj
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
De ce pleaca Ursus din Cluj
de Adriana Dunca | 19.11.2010
Am incercat sa aflam mai multe despre motivul relocarii fabricii din Cluj. D-na Mirela Vasile Corporate Comunicational Manager Ursus ne-a trimis comunicatul oficial de presa motivand ca deocamdata nu pot organiza interviuri. Din comunicatul de presa aflam:

SABMiller a anuntat ieri 17 noiembrie 2010 rezultatele pentru prima jumatate a anului financiar aprilie 2010 – martie 2011, incluzand si informatiile legate de afacerea din Romania. In contextul conditiilor economice dificile si a scaderii continue a consumului de pe piata berii din Romania, Ursus Breweries intentioneaza sa isi reorganizeze activitatile in Cluj. Obiectivul este de a adapta capacitatea de productie la situatia existenta pe piata, pastrand in acelasi timp o prezenta dinamica si importanta in oras. Compania va deschide o mini-unitate de productie pentru a mentine traditia fabricarii de bere URSUS in Cluj. Fabrica actuala va fi inchisa, iar productia curenta relocata in celelalte fabrici. Operatiunile comerciale si administrative din Cluj se vor desfasura in continuare in birourile din fabrica.

Piata berii continua sa scada in Romania, contractandu-se cu mai mult de un sfert in ultimele 18 luni. Consumul s-a redus ca urmare a scaderii puterii de cumparare, pe fondul situatiei economice dificile. In perioada aprilie-septembrie 2010 volumele Ursus Breweries s-au diminuat cu 11% fata de aceeasi perioada a anului precedent, mai putin totusi decat piata, care a inregistrat o scadere mai accentuata. Aceasta a condus la o usoara crestere a cotei de piata, sustinuta de performantele bune ale marcilor noastre pe segmentele lor de piata. Astfel, in timp ce segmentul premium s-a redus, in conditiile scaderii puterii de cumparare a consumatorilor, URSUS, marca premium, si-a pastrat cota de piata in aceasta categorie. Segmentul mainstream a ramas cel mai mare segment al pietei berii, in timp ce segmentul economic a fost singurul care a inregistrat cresteri relative fata de celelalte categorii.

Previziunile economice actuale raman pesimiste in legatura cu revenirea pietei pe termen scurt si mediu. Capacitatea actuala de productie a Ursus Breweries in cele 4 fabrici de bere din Romania este mai mare decat poate sustine evolutia pietei in contextul economic existent. Compania a anuntat echipa de management locala, reprezentantii sindicatelor si angajatii ca intentioneaza sa inchida fabrica din Cluj. Motivele principale care stau la baza acestei intentii sunt ca fabrica de bere din Cluj are costurile de operare cele mai mari dintre toate facilitatile de productie ale companiei si este localizata in centrul orasului, ceea ce o face mai dificil de administrat din punct de vedere logistic.

”Inchiderea fabricii din Cluj este o decizie grea. Colegii nostri de aici sunt principala noastra preocupare in procesul de restructurare a activitatii, angajatii care lucreaza in fabrica de aici sunt parte a organizatiei noastre si sunt importanti pentru noi ”, a declarat Gary Whitlie, Presedinte Ursus Breweries. “Angajatii vor primi pachete compensatorii, precum si sprijin pentru reorientare si reconversie profesionala. Am initiat astazi consultarile cu sindicatele si colaboram pentru a gasi cea mai buna metoda de sprijin si protectie a angajatilor in situatia data”.

Clujul joaca un rol important in viata companiei si de aceea Ursus Breweries va mentine o prezenta importanta in oras, continuand sa fie o parte a comunitatii locale. Deschiderea in vara lui 2011 a unei mini-facilitati de productie a berii, in locatia actuala a fabricii, face parte din planul de a ramane activi in Cluj si de a pastra astfel traditia fabricarii berii URSUS aici. In Cluj se vor produce astfel specialitati de bere URSUS, iar unitatea va include un restaurant si un bar. Dorinta companiei este de a face din acest proiect un punct important pe harta turistica si sociala a orasului. Evenimente importante precum TIFF sau evenimentul muzical «Ursus Cluj Fest» vor continua sa fie sustinute si sa faca parte din activitatile companiei pe plan local, in timp ce prezenta comerciala va fi intensificata.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller. SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.