Made
Opinii MADE | Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
de Adriana Dunca | 29.09.2010
Farmec a lansat campania Gerovital Plant Treatment Word of Mouth, care se desfasoara in perioada 20 septembrie - 07 noiembrie 2010.

In cadrul campaniei de Word Of Mouth, 40 de trenderi si trenderite au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre noua gama Gerovital Plant Tratament. Perioada de inscriere a trenderilor se desfasoara intre 20 septembrie si 1 octombrie. Intre 4-8 octombrie, se va realiza peroada de selectie si echipare a trenderilor si trenderitelor cu produsele si minimostrele Gerovital Plant Tratament. Trenderii invitati la campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (11 octombrie - 7 noiembrie), tinand cont de modul de utilizare al acestora si vor face cunoscute produsele prin intermediul retelelor sociale Facebook si Twitter, blogulului personal, forumuri si bineinteles prin intermediul blogulului campaniei.

La finalul campaniei, cel mai activ trender va fi premiat cu o vizita de o zi la sediul Farmec unde va lua parte la o „expediţie" prin departamentele companiei si va reface traseul produselor, de la o idee buna, pana la momentul in care ajung pe raft.

Campania este organizata impreuna cu trender.ro

Cristina Berdea ne povesteste mai multe despre aceasta campanie:

"Suntem pe ultima suta de metri in ceea ce privesc inscrierile la campania Gerovital Plant Tratament Word of Mouth. Vineri, 1 octombrie este ultima zi in care te mai poti inscrie in aceasta campanie.

A pornit totul de la descrierea de companie trender iar restul a mers de la sine deoarece ne-a placut ideea. Suntem deschisi la parteneriate si lucruri noi, mai deosebite. Avem incredere in produsele noastre si acest lucru este vital intr-o campanie de Word of Mouth deoarece spre deosebire de restul campaniilor, nu ai controlul pe care ti-l doresti si acest gand poate fi inspaimantator:).

Premiul mi s-a parut cel mai potrivit pentru campania Gerovital Plant Tratament deoarece si eu (si sunt sigura ca nu sunt si nu voi fi singura) am ramas impresionata de laboratoarele si sectia de productie si tot circuitul intern al unui produs, de la idee si pana in momentul in care iese pe poarta fabricii si ajunge la voi, clientii nostri. Acesta trece prin multe maini care au grija sa fie totul ok.

Am ales gama Gerovital Plant Tratament deoarece aceasta va fi vedeta noastra in aceasta toamna, are si un produs nou proaspat lansat pe piata, Serul hidratant termoprotector (puteti sa cititi "Povestea juniorului nostru" atat pe Facebook cat si pe site-ul farmec.ro pentru mai mute detalii).

Campania acesta este doar primul pas in promovarea gamei Gerovital Plant Tratament, mai urmand atat pe online cat si pe offline campanii.

Daca esti activ in social media nu mai sta pe ganduri: inscrie-te, foloseste produsele, spune-ti parerea sincera despre ele si pe urma te asteptam in vizita."

Detalii complete despre campanie aici.