Made
Opinii MADE | Farmecul Romanesc
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Farmecul Romanesc
de Adriana Dunca | 24.02.2012
Alina Crancau

Alina Crancau, Specialist PR Online, Farmec, ne povesteste despre concursul lansat de Dragobete.

"Brandul Romanesc Farmec sarbatoreste ziua de Dragobete printr-un concurs care se va  desfasura pe contul de twitter al companiei.

Mecanismul concursului:

- vom lansa hashtagul #farmeculromanesc

- userii vor fi invitati sa intre in joc si sa ne spuna care cred ei ca este farmecul romanesc, ce ne caracterizeaza pe noi, ca si popor, ce calitati avem

- cele mai creative raspunsuri  primesc un premiu surpriza din partea Farmec

- concursul incepe la 10:00 dimineata si se incheie la 16:00

De asemenea, pe parcursul zilei, vom sarbatori alaturi de prietenii nostri de pe twitter si Facebook, prin postari legate de traditii si obiceiuri care ne vor aminti despre semnificatia zilei de Dragobete.

Pe Facebook vom uploada cate o poza din Sezonul Iubirii, invitand oamenii sa isi taguiasca partenerii sau prietenii, in functie de ce simt. Fiecare poza va fi introdusa printr-o piesa potrivita cu sarbatoarea. Userii se pot tagui in pozele potrivite. Exemplu: Stefan Banica – Te iubesc femeie, Taxi - Cele doua cuvinte etc

Practic, incercam sa le facem ziua de Dragobete cat mai interesanta si frumoasa :)"

Update

Follow up Farmecul Romanesc

Campania a durat 6 ore in care :

• am avut aprox 150 de folosiri a hastagului #farmeculromanesc; acesta va fi pastrat si folosit in viitoare campanii.

• am avut 70 de inscrieri la concurs dintre care am ales 20 de castigatori care au avut cele mai creative raspunsuri

• pe facebook, intrebarea Care este farmecul romanesc? a avut aproximativ 190 de respondenti.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul farmec.ro.

in prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in țari din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.