Made
Opinii MADE | Fata ta te reprezinta?
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Fata ta te reprezinta?
de Adriana Dunca | 13.10.2010
Catalin Hladi, Client Service Director AD(D)VERITAS si fotograf de pasiune ne povesteste despre importanta unui portret in comunicare.

"Te ridici din pat si te duci la oglinda (poate ai o oprire intermediara ca sa tragi apa la wc...). Te recunosti, esti tu... asta pentru ca esti obisnuit cu tine, dar daca te-ar privi din oglinda altcineva in fiecare zi? Sau daca fata din oglinda nu ti-ar spune nimic?

N-am prins perioada pictorilor portretisti. Dar stim despre ea, am mai vazut cate un film, am vizitat chiar si un muzeu de arta sau, macar, am rasfoit un album de pictura... Iar din toate astea am ramas cu ideea importantei avute intotdeauna, de-a lungul istoriei, de reproducerea fetei umane. Fie pentru a fi prezentata cuiva, fie pentru a ramane urmasilor.

Deoarece suntem intr-un loc unde se vorbeste despre comunicare, iar unul din cele mai puternice instrumente de comunicare si de “identificare” este brandingul, ce-ar putea sa fie mai brand pentru o persoana decat aspectul sau iar din aspectul general - fata umana?

Fata umana este reprodusa si cunoscuta publicului (mai restrans sau mai larg) prin mijloace media vizuale (presa scrisa, web, tv, afise, timbre postale etc) iar pe aceste suporturi si tipuri de media fata umana poate aparea in doua moduri principale:

• necontrolat – atunci cand cineva este "surprins" (de un fotograf sau cameraman fara a stabili asta dinainte sau atunci cand totul depinde doar de una dintre parti...);

• controlat – prin portrete facute de fotografi (odinioara de pictori); asupra acestui mod de reproducere a unei fete umane, putem sa ne exercitam din plin controlul. Iar spre deosebire de poza standard (de buletin – care are un singur rol – acela de a identifica o fiinta umana), "portretul" cuiva ar trebui sa arate mai mult decat persoana, sa arate cate ceva si despre personalitatea acesteia.

Prin intermediul unui portret dorim sa descoperim un temperament, o varsta, o conditie sociala. Printr-un portret putem simti trairea de moment a subiectului. Printr-un portret se pot transmite multe lucruri si, asa cum ma/va intrebam – retoric - mai sus, ce-ar putea sa fie mai brand pentru o persoana decat fata sa (iar aceasta reprezentata in portrete)?

Sa presupunem ca dimineata ne priveste altcineva din oglinda. Poate vom da astfel mai multa atentie propriilor portrete expuse ici si colo fara discernamant si fara legatura cu locul unde apar.

Fata ta te reprezinta. Pe bune?"