Made
Opinii MADE | Go out there and do something!
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Go out there and do something!
de Casandra Mihut | 28.05.2012
“Viata e dura”. Aceasta propozitie simpla am invatat-o inca din facultate. Inca de pe atunci stiam ca, in momentele de introspectie si nu numai, voi intoarce privirea catre acele timpuri si ii voi multumi domnului profesor Razvan Chereches pentru ca nu s-a sfiit sa ne repete acest lucru de fiecare data cand avea ocazia, cu un suras care sfida in sine fraza implacabila.

De la el am invatat o sumedenie de alte lucruri care merg pe principiul “daca ai o voce folosesti-o”. (varianta cu creierul se subintelege :) ) Aceasta e fascinatia abordarii domnului Chereches ( vedeti o mostra aici) care a regandit sistemul de invatamant aplicand conceptul talk the walk. Rezultatele sunt vizibile: studentii dumnealui "impanzezc" in fiecare an orasul cu o sumedenie de campanii sociale.

Unele dintre acestea frapeaza prin ingeniozitatea cu care sunt abordate sau comunicate, altele sunt abandonate in faza incipienta insa un lucru e cert: studentii sunt incurajati sa isi depaseasca zona de comfort si sa nu uite de expresia (ati ghicit dejacare) “Viata e dura.”

Multi dintre acestia bat la usi incercand sa stranga sponsorizari pentru campanie (fiindca acestea sunt regulile jocului), isi construiesc strategii de comunicare si ajung sa militeze pentru cauza aleasa .

Miza? Un grup de studenti care isi doresc sa shimbe lumea.

Am folosit aceasta fraza (aparent) naiva doar pentru valoarea stilistica, dar un lucru e cert scanteia din ochi si debitul grozav cu care isi sustineau ideea tradeaza daruirea pe care o au studentii, daruire care nu ascunde nici o ipocrizie, ori interese ascunse precum intalnim adesea “in lumea celor mari”.

Asa le-am cunoscut pe fetele din echipa Artemis (nume care, dupa ce le-am cunoscut, ne-am dat seama ca nu a fost ales intamplator), formata din Lavinia Iuga, Madalina Dupir si Andreea Karacsony, in cautarea ajutorului.

Artemis

Nu am facut-o pe profesorii, nu am pregatit grille de evaluare sa vedem cat de pertinenta a fost campania lor, ci le-am apreciat ideea campaniei, perseverenta si efortul.

Totusi faptul ca mesajul lor a ajuns la noi ne obliga sa tragem concluzia ca: "ceva au facut bine fetele acestea", de aceea ne simtim datoare sa le ascultam povestea si sa le transmitem mai departe mesajul.

Care este tema campaniei pe care tocmai ati derulat-o ?

Campania pe care noi tocmai am implementat-o este una de informare asupra modalitatilor de prevenire a cancerului la san. Materialele informative pe care le-am realizat si distribuit contineau informatiile esentiale de care am considerat ca are nevoie orice femeie pentru a putea depista precoce cancerul mamar. Aceste informatii au fost preluate de la Societatea Romana de Cancer si Directia de Sanatate Publica din Cluj. De asemenea, am distribuit si brosuri informative din campana "Stop cancer la san! ", oferite de Avon.

Artemis

Cum v-ati gandit sa implementati aceasta campanie ?

Ne-am plasat standuri in diferite puncte din oras ( pe str. Piezisa, B-dul Eroilor, str. Memorandumului si la Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii ) si am incercat sa obtinem cat mai multe “promisiuni simbolice”din partea femeilor ca vor avea grija de sanatatea sanilor lor. In schimbul promisiunii facute, femeile au participat la o tombola, la care le-am oferit sansa de a castiga o mamografie, o ecografie mamara sau produse Avon din campania "Stop Cancer la san!". Clinica Salvosan ne-a sponsorizat cu 10 mamografii si 10 ecografii mamare.

Artemis

Cat de receptive au fost doamnele la initiativa voastra ?

Am fost placut surprinse sa vedem ca femeile din Cluj-Napoca sunt foarte deschise, astfel incat am reusit sa obtinem aproximativ 500 de promisiuni din partea lor. De asemenea, au fost impresionate de faptul ca studentii zilelor noastre se implica in actiuni de acest gen.

Cat de greu v-a fost sa realizati o astfel de campanie ?

Fara sprijinul Avon Cluj-Napoca, probabil ca nu am fi reusit sa avem un impact atat de mare asupra publicului tinta. De asemenea, din punct de vedere material, Avon a fost principalul sponsor: ne-au oferit un stand, roll-up-uri, materiale informative, tricouri si baloane. Cu aceasta ocazie, dorim sa ii mulumim Gabrielei Sandu, director zonal de vanzari.

Deci, am inteles ca din punctul vostru de vedere, campania a fost un succes. Doriti sa va mai implicati in astfel de proiecte pe viitor ?

Ne-a facut mare placere sa lucram impreuna, ne-am inteles de minune si cu siguranta vrem sa ne mai implicam in proiecte similare, mai ales pentru ca ne-am straduit foarte mult ca totul sa iasa bine.