Made
Opinii MADE | Indraznesc sa spun ca gandesc
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Indraznesc sa spun ca gandesc
de Adriana Dunca | 08.11.2010
Carmen Hiticas, Client Service Executive AD(D)VERITAS ne povesteste ce inseamna munca de Client Service: "Vorba unei tipe care a scris un articol recent, mi-e dor de noptile in care aveam un somn tihnit. Nu ma intelegeti gresit, nu muncesc in schimbul trei, cel putin incerc sa nu, insa nu imi amintesc ultima noapte in care am dormit linistita dupa ce am facut toate lucrurile pe care le avem pe lista in acea zi.

Munca de Client Service nu e floare la ureche. Dar cu siguranta e una faina, care iti poate aduce multe satisfactii. Si aici nu vorbesc neaparat de cele financiare. De fiecare data cand ma intreaba cineva ce-i ala claiant servis ii zambesc usor, am brusc un gust de ceva bun in gura si apoi ii spun ceva de genul: “Un elefant si un soricel mergeau pe un pod. Dupa un timp soricelul spune plin de mandrie: mama, ce mai tropaim!’

Eh, daca esti Client Service, e bine sa nu fii soricelul. E indicat sa faci zgomot, dar mai bine lasa-l pe celalat sa se bucure de el. E si mai bine cand celalalt e clientul. Te-ai prins?

Un Client Service cred ca intelege in timp ca el este omul “din spatele scenei”. Fiind omul care face project managing, uneori putina munca de copywriting, poate chiar strategie, cateva bugete, o vanzare si niste strangeri de mana ferme cu furnizorii colaboratori, e putin probabil ca locul lui sa fie in fata.

Credeti-ma pe cuvant, clientului ii sta cel mai bine pe locurile rezervate!

In momentul in care el se simte bine si e in lumina reflectoarelor, inseamna ca tu, Client Service-ul, ti-ai facut treaba cel putin onorabil.

Cel putin, aceasta este una dintre metodele de evaluare pe care le poti aplica. Desigur, pornind de la ideea ca faci evaluare.

Iar, pentru tine, practicantule de advertising, stiu un loc misto in spate."