Made
Opinii MADE | Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
de Stefana Giurgiu | 28.03.2011
Vineri 25 martie Marius Ghenea si-a lansat la Cluj prima carte Antreprenoriat, drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri.

Antreprenoriat, drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri

Marius Ghenea a scris prima sa carte fondata pe un background de 20 de ani in antreprenoriat, pornind de la investitii in diferite zone de business avansat sau la nivel de start-up, emisiuni tv- Arena Leilor, cursuri de antreprenoriat predate la CEU Business School si la Maastricht School of Management si nu in ulimul rand implicare in proiecte de business (School for StartUps, JCI Business Club) prin care doreste sa contribuie la dezvoltarea comunitatii de business, sa aduca astfel un retun on investment societatii.

Seara a fost deschisa cu laudatio venit din partea lui Douglas Richard (School for Startups), Tiberiu Moisa (Banca Transilvania) si Sergiu Biris (Trilulilu).

In ceea ce priveste open class-ul sustinut de Marius Ghenea, pot sa spun ca a fost motivational si pragmatic. Acesta a laudat potentialul Clujului de-a deveni un hub important generator de inovatie, de investitii, prosperitate si dezvoltare, mentionand ca baza unei industrii solide e formata din trei piloni: educatia, modelele si societatea care sa celebreze antreprenoriatul.

Ghenea a vorbit de ideile cu potential de business, sugerand ca aceste idei trebuie sa raspunda unor nevoi reale pe piata, sau idei care sa ofere o maniera noua si inovativa de a face un lucru deja existent. S-a mai discutat de focusare, de strategii de exit dint-o afacere si de postura de investitor.

Ghenea a facut lobby pentru educatie, insistand pe autoeducare, experienta, obtinuta prin voluntariate si intenshipuri dar si prin joburi propriu zise, si nu in ultimul rand, a oferit un locul bine-meritat networkingului facut atat in oflline cat si prin intermediul retelelor sociale.

Pe finalul prezentarii acesta a facut o scurta trecere in revista a proiectelor si investitiilor sale aflate in derulare. Seara s-a incheiat cu o sesiune de autografe si cocktails.

Cat despre organizare, ne indreptam laudele catre Fundatia Post Privatizare care a oferit celor peste 160 de persoane prezente o seara de calitate.

Pentru cei ce vor sa cumpere cartea, aceasta costa 49.00 lei si a fost lansata la editura Universul Juridic, Colectia Business.