Made
Opinii MADE | SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
de Lilly Bindeanu | 31.01.2011
Nicoleta Iudean, PR Specialist SoftVision, ne povesteste despre implicarea in comunitate si responsabilitatea sociala a companiei SoftVision.

SoftVision este o companie de software development outsourcing fondata in anul 1998, in Cluj-Napoca. Compania si-a inceput activitatea in urma cu 13 ani, pornind de la zero: cu doar 2 angajati, un birou si mult entuziasm. Cresterea s-a facut treptat, cu multa munca. SoftVision numara azi peste 450 angajati si detine un birou in SUA, 4 sedii in tara (3 in Cluj-Napoca si unul in Baia-Mare), al 5-lea fiind pe cale de a fi inaugurat in Iasi – fiind astfel una din cele mai mari companii de profil din Transilvania.

Conceptul de "implicare in comunitate" sau "responsabilitate sociala" este adanc inradacinat in cultura companiei, devenind in timp o traditie, o activitate bine conturata si de sine statatoare. Intreaga echipa apreciaza si incurajeaza initiativele SoftVision de implicare sociala si atitudinea responsabila a companiei fata de comunitatea in care cu totii muncim si traim.

Radacinile clujene ale companiei si-au pus amprenta asupra orientarii noastre catre comunitatea locala, care este extrem de importanta pentru noi. Ne place sa credem ca suntem o companie "cu suflet", acesta fiind motivul pentru care actiunile noastre, orientate catre partea sociala, au fost facute fara mediatizare excesiva si expunere publica, din dorinta de a ajuta dincolo de toate si de a face un bine. Am ajutat tacut, an de an si tot mai mult, la imbunatatirea vietii celor mai putini norocosi, a comunitatii in general si a mediului inconjurator. Cauzele ce le-am sprijinit au fost in schimb activ promovate intern, din dorinta de a cultiva in randul angajatilor nostri o atitudine responsabila, precum si cu intentia de a-i stimula sa se implice voluntar, sa ajute, sa fie proactivi si sa vina chiar ei cu propuneri de noi actiuni. Lucru care la aceasta ora chiar se intampla!

Este important pentru noi – ca si companie - sa cunoastem comunitatea in care activam. Am inceput in ultimii ani sa dezvoltam legaturi tot mai stranse cu actorii non-guvernamentali locali, sa cunoastem nevoile acestora si beneficiarii deserviti. Dorim sa sprijinim cat mai multe organizatii serioase, sa atingem cat mai multi beneficiari prin activitatile derulate a.i. sa ne aducem activ contributia la sustinerea si dezvoltarea comunitatii, pe cele 4 planuri strategice pe care actionam: educatie, social, protectia naturii&ecologizarea mediului, protectia animalelor.

Domenii de implicare comunitara

Politica de implicare sociala a SoftVision se axeaza pe cateva domenii:

• Educatie

Cluj-Napoca este prin excelenta un oras universitar, un oras tanar si efervescent. O parte din angajatii nostri sunt la randul lor tineri si foarte tineri, unii chiar studenti sau proaspat absolventi. Pastram asadar in permanenta o stransa legatura cu mediul universitar si cu marile grupuri studentesti/de liceeni. Tinerii ce sunt membrii acestor grupuri sunt de admirat si trebuie incurajati. Ei organizeaza an de an diverse activitati in care cauta si cer implicarea companiilor locale, facilitand astfel contactul direct intre companii si tineri si favorizand dialogul, cunoasterea reciproca – cu avantaje evidente de ambele parti.

Sustinem si ne implicam anual - mai mult decat financiar - in evenimente precum:

- Training-uri, workshop-uri si alte evenimente organizate de asociatiile studentesti/de elevi

- Targuri de locuri de munca pentru studenti si absolventi

- Concursuri studentesti/ale elevilor de liceu

SoftVision

• Social

Componenta sociala este cu siguranta cea mai sensibila latura a implicarii in comunitate a companiei. Ne adresam urmatoarelor categorii de persoane:

Persoane in varsta, cu dizabilitati fizice sau psihice, cu probleme de sanatate si/sau cu posibilitati materiale reduse, institutionalizate sau nu:

- Amenajarea si dotarea unor facilitati/centre de ingrijire a varstnicilor

- Oferirerea de finantare pentru asigurarea mesei zilnice a unor varstnici si pentru achizitia de obiecte de stricta necesitate

- Cadouri de Sarbatori

Copii orfani, sau copii cu posibilitati materiale reduse, din zona urbana sau rurala, copii cu diferite dizabilitati fizice sau psihice:

- Achizitia de rechizite, hrana, imbracaminte si jucarii pentru copii din zona urbana si rurala

- Dotarea unor centre de terapie (kinetoterapie, meloterapie, etc) pentru copii cu diferite dizabilitati sau afectiuni

- Cadouri de Sarbatori (Mos Craciun, Pasti, Ziua Copilului)

SoftVision

Doua domenii de interes initiate mai recent (2009-2010) sunt:

• Protectia naturii si ecologizarea mediului

- Ecologizarea unor zone din oras sau din imprejurimi

• Protectia animalelor

- Acordarea unor finantari pentru imbunatatirea activitatii de sterilizare, deparazitare si tratament a cainilor comunitari.

SoftVision

Angajatii SoftVision cunosc toate actiunile de implicare sociala ale companiei si nu de putine ori au fost implicati in acestea, pe baza de voluntariat. Astfel, la actiunea de ecologizare a unui parc din oras angajatii voluntari au adunat cateva tone de deseuri, alaturi de studentii clujeni. Cu ocazia unui eveniment organizat de Ziua Copilului, o echipa de fotbal SoftVision a concurat cu alte companii locale pentru a sustine cauza "O masa calda zilnica pentru copii".

SoftVision

Cutremurul din Haiti a fost exemplul perfect de solidaritate umana in cadrul companiei dovedit de angajati, care au donat sume de bani pentru copiii afectati de cutremur, compania multiplicand suma donata de angajati.

Suntem bucurosi ca putem face o diferenta in comunitate si am vazut de nenumarate ori rezultate extraordinare ce au fost obtinute ca urmare a sprijinului ce l-am acordat. Este o mare multumire sa stim ca putem face un bine si putem aduce o SCHIMBARE POZITIVA in vietile altor oameni care au nevoie de orice mana intinsa. Sta in puterea oricarei companii si oricarui individ sa ajute. Noi cu siguranta vom continua!

Mai multe detalii: softvision.ro si facebook.