Made
Opinii MADE | Text cu multe infografice inamorate
Opinii
6 reguli de Content Marketing care trebuie respectate pe Facebook
cu Camelia Bulea, Contributing Writer
Go out there and do something!
cu Casandra Mihut
De la vizitator la cumparator, cum valorificam traficul de pe site
cu Maria Gruita
Text cu multe infografice inamorate
cu Gloria Csiszer
Farmecul Romanesc
cu Alina Crancau
Cind creioanele nu sint ascutite sau Lectia de viata a PR-ului
cu Raluca Crisan
MindMagnet face lucruri misto in online
cu Andrei Temneanu
Mai mult decat HR: JobNetworking
cu Stefana Giurgiu
Atentie! La Cluj se devoreaza publicitatea!
cu Stefana Giurgiu
Top 7 greseli de email marketing
cu Camelia Bulea
Cum sa organizezi un eveniment in 4 pasi
cu Georgiana Corsau
Campanie de PR pentru PR
cu Georgiana Corsau
Despre PPC si Google Adwords
cu Maria Gruita
Review: Lansare de carte - Marius Ghenea
cu Stefana Giurgiu
Mystery Shopping
cu Rada Sonea
Lectii si tendinte in marcomm-ul clujean
cu Renate Roca-Rozenberg, Ioana Borza, Ioana Caprar, Dana Zaharia
SoftVision: Ajutam. Ne implicam. Schimbam. Facem bine.
cu Nicoleta Iudean
Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
2010 pentru antreprenorul in PR
cu Andreea Soleriu
Drept la replica: adevarata poveste I LOVE CLUJ
cu Ciprian Borsan
Rezultate partiale Top Blog-uri din Transilvania
cu MADE
O zi la The Practice
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
The road with good intentions goes to…Bucharest!
cu Larisa Perde
Cum promovezi un ONG
cu Oltean Dorin
De ce pleaca Ursus din Cluj
cu Mirela Vasila
Cum putem evada din calup?
cu Casandra Mihut si Larisa Perde
Indraznesc sa spun ca gandesc
cu Carmen Hiticas
Update pentru natura
cu Alina Vicol
Daca ar fi sa fiu o vitamina, as fi vitamina C, de la “creativ”!
cu Carmen Hiticas
Fata ta te reprezinta?
cu Catalin Hladi
Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita la Farmec
cu Cristina Berdea
Studiu: Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
cu Biz&Unlock Market Research
Analiza brandului turistic al Romaniei
cu Bogdan Branzas
Castigatorul concursului de pe facebook al scolii ADC*Ro
cu Adrian Olar
Studiu: Voice of the Internet User: 37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click
cu IAB Romania&eResearch Corp
Articol de Darius Groza
cu Darius Groza
Andi vrea la ADC*RO
cu Andi Vanca
Absolvent ADC*RO
cu Sebastian Olar
Cine stie sa asculte sa ridice mana, mana stanga
cu Cristina Berdea
19% ... intoarce-te!
cu Oana Pele & Ioana Maier
Text cu multe infografice inamorate
de Gloria Csiszer | 29.02.2012
Gloria

Gloria Csiszer ne povesteste sarbatorile iubirii: "Aceste sarbatori ale iubirii, caci sunt doua la numar, fie ca-i una importata si una autohtona ne afecteaza pe toti. Numitorul comun ar fi portofelul, ori pentru cei mai adaptati vremurilor, ar fi cardurile. Pentru cei ce sunt intr-un cuplu, e clar cum le afecteaza aceasta sarbatoare bugetele si linistea sufleteasca: Ce sa-i cumpar, ce surpriza sa-i fac, cum sa ma despart inainte de Valentin? Chiar si celor carora nu le pasa si nu sunt intr-o relatie, si conform statisticilor mai multi ar fi cei singuri, sarbatatorile astea le declanseaza nevoi mai accentuate. Ele se traduc de la dulciuri, la alcool ori antidepresive. Cele din urma pot fi luate ad literam direct din farmacii, sau servite in portii de shopping, ori diverse forme de relaxari in spauri si saloane de infrumusetare. Cumva aceste sarbatori declanseaza ceva care ne face sa fim mai constienti de persoana noastra, fie ca suntem o jumatate ori un intreg solitar.

Cine profita cel mai bine de toate starile noastre provocate de sarbatorile iubirii? Comerciantii! Apar inimioarele, dulciurile, programele speciale si concursurile organizate in cinstea amorului.

Am asteptat sa treaca valul ambelor sarbatori sa vad reactii pe piete, cat de bine le-a mers anul acesta companiilor care profita de cel mai pur sentiment si daca ne afecteaza criza sau o ignoram.

Ei bine, n-am prea gasit informatii concludente. Si n-am gasit optimisim. Conform Daily Nation, comerciantii nu si-au umplut buzunarele, cu prea multi bani, deci nici sufletele cu iubire… e inca criza. Singura cifra exacta pe care am gasit-o a fost o estimare a National Retail Federation care sustine ca in acest an s-ar fi cheltuit 17 miliarde de dolari pe cadouri si felicitari, cu foarte putin mai mult decat in ultimii cinci ani asupriti de criza. 
Decat sa ma adancesc in astfel de date negative, am preferat sa merg in alta directie si sa vad totusi ce au facut oamenii de Valentin, ce-au facut marketerii inovativ pentru a inmuia inimile oamenilor. Ah da, mai nou cea mai sexy abordare a cifrele sunt infograficele, ca-i satul omul de citit, nu-I asa? Si cum Pinterest e si mai fierbine acum, isi fac loc infograficele si pe boarduri.

Daca de la americani a pornit valul, asiaticii sunt cei care au adoptat cel mai bine nebunia si cum ei stau mai bine decat lumea intreaga la multe capitol, ia priviti in imagini ce distractii costisitoare au preferat.

In 8 februarie un magazin online a scos un infografic cu focus pe barbati si ne dezvaluie pe ce si cat cheltuie ei in lumea intreaga. Nu-I greu sa ghicim cine sunt cheltuitorii cei mai romantici dupa linkul de dinainte: asiaticii. Italienii si nemtii sunt cei mai zgarciti.

Din urmatorul infografic aflam ce se cumpara de Valentine…la ei, la americani. Ai nostri inca n-au facut statistici, daramite infografice.

Totusi, acest individ nu apare in studiul de mai sus, pentru ca el in loc sa cumpere ceva pentru iubita lui, s-a vandut singur cum s-ar zice. L-a costat doar timpul de a cerceta si a realiza un infografic". Cred ca o astfel de cerere in casatorie m-ar da pe spate chiar si pe mine. Are cifre si demonstratii stiintifice, da?

Cea mai tare campanie care a putut sa implice iubirea fara a ne creste glicemia, ori a ne scarbi cu fleacuri a fost Keeping It Kleen care a implicat si igiena in aceasta zi dedicata iubirii. Sunt statistici nostime si dezgustatoare in acelasi timp, sub forma infograficului cel trendy.

Si in sfarsit…un alt studiu mai social media related, despre care-s mai sexy, barbatii de pe facebook sau cei putini care stiu sa manuiasca twitterul?