Made
Interviuri MADE | Biz si Social Media Summit 2010
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Biz si Social Media Summit 2010
de Lilly Bindeanu | 15.12.2010
Marta Usurelu

Marta Usurelu, redactor sef Biz, ne povesteste despre Social Media Summit si Biz.

MADE: Cum s-a nascut turneul Social Media Summit organizat de BIZ?

Marta Usurelu: Biz este singura revista de afaceri care are sectiune dedicata fenomenului social media. In martie 2011 implinim trei ani de cand realizam topul anual Top Social Brands in care evidentiem cele mai prezente companii si branduri din Romania in social media.

Ideea acestui summit ne-a venit in primavara acestui an, cand am realizat si evenimentul Top Social Brands. Atunci ne-am propus sa facem o serie de evenimente dedicate social media si, de la idee la fapta au trecut doar cinci luni in care am creionat conceptul, am cautat parteneri alaturi de care sa pornim la drum prin principalele orase ale tarii, si am demarat proiectul. L-am numit summit tocmai pentru a da fenomenului social media greutatea meritata. In continuare sunt foarte multi oameni care nu folosesc social media sau care nu au auzit de acest fenomen. Timisoara a fost primul oras in care am pornit cu summitul si am avut o prima editie excelenta.

MADE: Ce inseamna sa gandesti BIZ?

Marta Usurelu: Inseamna atat de multe :) Foarte pe scurt, Biz este o revista, o echipa, o atitudine. Toti, noi, cei de la Biz, avem un mod aparte in care lucram, in care gandim, avem spiritul Biz, asa cum ii spunem in redactie si acesta se reflecta in modul in care concepi subiectele, in care cauti mereu idei noi, provocatoare, in care iti propui sa descoperi oameni despre care merita sa scrii si sa faci prin tot ceea ce esti si actionezi o diferenta intre tine si ceilalti. De aceea intre Biz si alte reviste de afaceri se vede abordarea total diferita pe care o avem si stilul editorial al revistei. Proiectul Biz48 pe care l-am realizat in luna iulie a acestui an este un manifest care vine sa sustina ceea ce spun. Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, am mutat pentru 48 de ore redactia la Mall Baneasa. Adica, calculatoare, birouri, masa de conferinte, imprimanta, tot ceea ce aveam nevoie pentru a putea scrie si realiza revista intr-un spatiu public in doar 48 de ore. Mai mult, in redactia noastra ambulanta am invitat la interviu si dezbatere ori la sedinte foto cativa dintre cei mai importanti oameni de afaceri ai momentului, antreprenori si manageri de top care au acceptat invitatia si care au venit si au stat alaturi de noi la acesta premiera unica in Romania.

Echipa Biz

MADE: Echipa BIZ. Care sunt caracteristicile echipei BIZ? Povesteste-ne despre voi.

Marta Usurelu: Suntem foarte uniti. Suntem entuziasti si activi. Ne infierbantam la fiecare sedinta de redactie si avem adevarate dispute tocmai din ideea de a acoperi un subiect cat mai complet dar mai ales din alte unghiuri decat este el cunoscut in piata.

Ca sa dau un exemplu, in Romania, avem un numar de oameni de afaceri. Acestia fac anumite achizitii, fuziuni, lansari de produse, etc. Anual, fiecare anunta o cifra de afaceri. Astea sunt piesele cu care jongleaza toti ziaristii. Noi, echipa Biz, ne straduim sa aducem in fata mereu ceva nou ori despre afacere, ori despre strategia sau viziunea unui antreprenor ori sa-l aratam pe antreprenor sau manager asa cum nu l-ati mai vazut niciodata. Asa am facut Biz-ul in care am dezbracat cei mai cunoscuti oameni din online-ul romanesc si i-am pictat in culori tribale africane, dupa modelul campaniei Pepsi, sau Echipa de Manageri, Biz-ul in care am alcatuit o echipa de fotbal din 11 top manageri care au pozat in costum de fotbal, pe stadion.

Echipa este sufletul si inima revistei. De aceea, desi stam peste 10 ore zilnic in redactie si in vacante preferam sa petrecem tot impreuna. Nu spun sabloane cand afirm ca toti din echipa suntem la fel si avem in comun aceasta revista in care credem, asa cum credem in valoarea pe care o poate aduce un jurnalist adevarat prin ceea ce scrie. Ne iubim meseria si se vede. O sa vedeti la Cluj o parte din echipa si, imi place s-o spun, daca cineva va face un interviu cu echipa mea sau va vorbi cu ei, va vedea ca fiecare om de la Biz este exact cum ii descriu si chiar mai mult decat atat.

MADE: Care a fost motivul pentru care ati ales Cluj-Napoca pentru urmatoarea locatie Social Media Summit?

Marta Usurelu: Am ales orasele in functie de cat de numeroasa este comunitatea locala in social media. Din toamna ne-am dorit sa venim la Cluj si iata ca am ajuns Mi-a placut foarte mult ca la doar o ora dupa ce am anuntat venirea la Cluj deja cateva bloguri scriau despre summit si despre faptul ca Biz aduce cei mai influenti oameni din social media la Cluj. Ne-am bucurat si ne-a placut sa vedem ca munca noastra este apreciata. Nu este usor sa duci cei mai importanti oameni din social media prin tara si sa-i pui in legatura directa cu cei mai cunoscuti reprezentanti ai social media din cele mai importante orase ale tarii. Ideea, efortul si entuziasmul nostru au fost insa apreciate si asta ne bucura cel mai mult. Deja, de o saptamana, locurile din sala au fost epuizate si cu greu facem fata tuturor celor care ne scriu sau ne suna sa ne spuna ca doresc sa participe.

MADE: Social Media Summit continua si la anul?

Marta Usurelu: Da, Iasi este urmatorul oras. Urmeaza apoi Brasov. Planul este sa mergem in cinci orase si, daca reusim sa facem tot ce ne-am propus, intentionam sa organizam in vara si o tabara de social media.

MADE: Ce planuri aveti pentru cititorii revistei Biz in 2011?

Marta Usurelu: Suntem incantati ca in acest an negru pentru print am reusit sa construim noi concepte si evenimente si sa impunem in piata noul nostru suflu. In acelasi spirit Biz in ianuarie vom merge la Bruxelles unde vor realiza “Biz In Brussels”, un numar special dedicat comunitatii de afaceri din Capitala de business a Europei. In martie vom lansa rezultatele studiului “Cele mai inovative companii din Romania”, studiu in care ne propunem sa evidentiem companiile care inoveaza si care fac treaba buna chiar si in conditii de criza, iar in aprilie realizam un alt eveniment unic in Ro: High Impact Friends - primul eveniment de social media pe care il vom realiza in afara granitelor tarii, la Amsterdam mai exact, alaturi de cei mai importanti 10 bloggeri din Romania si cele mai prezente companii in social media.

MADE: Spor la treaba si ne vedem maine la Social Media Summit.