Made
Interviuri MADE | Bra(i)ni(ac) de Cluj
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Bra(i)ni(ac) de Cluj
de Adelina Sfoara | 14.06.2010
Lucian Branisteanu
Lucian Branisteanu este "creierasul" din spatele proiectului Booha College . Poate mai sunt 2-3 oameni care nu stiu nimic despre acest brand. Daca sunteti studenti sau va plac petrecerile studentesti si frecventati campusul universitar, sigur ati auzit de Booha Bar.

Brani, cum ii spun prietenii, a lucrat ca si Brand Executive la Graffiti BBDO pe contul MARS, ce are in portofoliu portofoliu marcile Snickers, Bounty, Whiskas, M&M si Uncle Bens.

Dupa ce s-a intors la Cluj a stat ceva vreme pe la Jolidon, dar a cautat rapid o alta provocare mai pe stilul lui. A ajuns la American Experience si a avut o idee geniala la care nimeni nu i-a putut rezista. Asa a luat nastere proiectul Booha College.

MADE: Intrebarea vesnica. De ce te-ai intors din Bucuresti?

Brani: Stiam de la bun inceput ca nu voi sta prea mult acolo. Sunt inca prea tanar sa-mi pierd 350 de zile pe an pentru doua saptamani de concediu in strainatate. Sau, daca vrei, nu-mi place Bucurestiul :)

MADE: Care este cea mai misto campanie in care ai fost implicat la BBDO?

Brani: Nu stiu ce sa zic. Campaniile in sinea lor sunt misto toate, sa le implementezi nu e chiar atat de misto precum pare. Oricum, probabil campania Transformers de la Snickers, as putea zice ca a fost un proiect foarte interesant, in sensul ca am legat doua spoturi realizate in Rusia de o campanile outdoor realizata in Romania.

MADE: Povesteste-ne ceva despre ce ai facut la Jolidon.

Brani: La Jolidon am ajuns printr-o conjunctura interesanta. Eu lucram la un proiect personal, in timp ce mi s-a propus un post de Coordonator Marketing la Jolidon sau Brand Manager in alte cuvinte. Dupa vreo 2 luni de discutii, am decis sa ma alatur echipei lor mai mult pentru glamour-ul industriei, dar si pentru faptul ca mi s-a parut ca as avea multe de asimilat de la managementul de acolo. Si am avut.

MADE: Cum a aparut ideea "Booha College"?

Brani: In timpul facultatii, am avut sansa sa calatoresc in State, unde printre altele am vazut ce inseamna si viata studentesca la ei. As putea zice ca semana mult cu ce vezi prin filme. La ei exista o cultura college foarte bine intiparita in mentalul colectiv.

Mi-a venit ideea ca ar fi cazul sa etichetam viata studenteasca din Romania. La inceput m-am gandit doar la petreceri in stil American, dar mi-am dat seama ca nu e de ajuns pentru a dezvolta un brand umbrella, asa ca s-a nascut ideea de site, cu petreceri si multe alte chestii, toate sub numele Booha College.

MADE: Ce inseamna Booha?

Brani: Booha vine de la buha, doar ca da mai bine cu doi de "oo" si se leaga desigur de caracteristica de pasare de noapte pe care o au bufnitele.

Intr-un sens comercial, inseamna un site de entertainment studentesc (booha.ro), un set de petreceri studentesti (Booha College Parties) si un barulet din complexul studentesc Hasdeu - Booha Bar. Si ar mai fi niste chestii in plan, dar despre asta iti spun intr-un alt interviu.

MADE: Am putea afirma ca Booha College e un brand MADE in Cluj?

Brani: Avand in vedere ca idea s-a nascut aici, am putea zice ca da. Totusi, a fost gandit ca un brand national. Chiar daca momentant, nu exista decat un singur bar Booha, cel din Cluj, site-ul si petrecerile vizeaza toti studentii romani. De altfel, petrecerile noastre vor ajunge in toate campusurile studentesti din tara.

MADE: Care e relatia dintre Booha College si American Experience?

Brani: Fiind parte a grupului American Experience, as zice ca e o relatie de familie.

MADE: Ce metode de promovare ati folosit pt B C si ce planuri de promovare aveti pentru viitor?

Brani: Momentan principalul focus este site-ul, pe care vrem sa-l aducem la un numar cat mai mare de utilizatori pana la sfarsitul acestui an. Ca strategie de comunicare, as indrazni sa spun ca petrecerile din toata tara sunt probabil cel mai bun tool pentru a promova site-ul. Urmeaza social media, o campanie offline cu stickere si stencils in toate campusurile din tara, iar pe langa toate astea ne gandim si la un parteneriat cu o agentie de media.

MADE: Care crezi ca sunt greselile "de inceput" pe care le-ai facut atat pentru BC cat si in cariera ta de pana acum?

Brani: As fi vrut sa-ti raspund cu "Nu cred ca am facut greseli" dar nu e cazul. Am schimbat designul site-ului de 3 ori pana sa ajungem la o forma care sa ne placa, iar tehnic m-am lovit de multe probleme. Toate astea din cauza ca nu sunt IT, nici macar om de online. Probabil ca daca aveam mai multa experienta in domeniu, ardeam niste etape.

MADE: Daca ar fi sa iei totul de la capat in cariera ta de pana acum ce ai schimba?

BraniAici nu cred ca as schimba ceva. M-am legat de fiecare oportunitate care mi s-a oferit si am incercat sa profit din fiecare experienta pe care am avut-o. Am invatat multe lucruri care cred ca ma vor ajuta mult de acum incolo.

MADE: Spune-ne si noua o campanie care ti se pare misto. Fie ca e din Romania sau Internationala.

Brani: Imi vine una mai recenta in minte. E vorba de campania celor de la Puma cu Hooligans, care as fi surprins daca nu va deveni cea mai buna campanie virala in 2010.

MADE: Daca ar fi sa mai lucrezi intr-o agentie, care este agentia in care ti-ai dori sa lucrezi si pe ce cont?

Brani: Nu mi-as dori sa mai lucrez intr-o agentie. Spun asta pentru ca imi convine mai mult sa fiu de cealalta parte, a clientului adica :)

MADE: Ce le-ai recomanda colegilor tai mai mici care isi doresc o cariera in Media&Advertising?

Brani: Sa se incarce cu multe cunostiinte, rabdare si dispozitie de munca.

MADE: Care sunt planurile tale de viitor?

Brani: E prematur sa vorbesc despre planurile de viitor. Daca toate decurg bine cu proiectul Booha, promit sa-ti spun mai multe intr-un viitor interviu.

In cazul acesta, de abia asteptam sa auzim numai de bine despre Booha College proiectul tau actual precum si viitoare proiecte speram la fel de interesante.