Made
Interviuri MADE | Castigatori Junior PR Award 2010
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Castigatori Junior PR Award 2010
de Adelina Sfoara | 18.10.2010
Vali Pernes

Echipa Advice din Cluj-Napoca, a castigat Junior PR Award 2010. Noi ne-am bucurat pentru ei si am vrut sa stim mai multe. Valeriu Pernes ne povesteste despre echipa si acest premiu:

MADE: Vali, spune-ne cate ceva despre echipa Advice. Cati membri are, cand s-a fondat si care a fost scopul initial fondarii acestei echipe.

Vali Pernes: Echipa Advice (Anda Larisa Perde, Valeriu Felician Pernes, Casandra Alpinia Mihut si Oana Laura Pacurar) s-a format la inceputul anului 2008 intr-o formula putin diferita de acum cu scopul de a participa la Olimpiadele Comunicarii, la sectiunea Advertising. Pentru a intra in concurs aveam nevoie de cinci membri, trei din formula actuala fiind “rezidenti”. Printre membrii Advice s-a numarat si Cristina Onea – cu care am participat la prima editie a Olimpiadelor si Diana Munteanu – cu care am lucrat si la campania alz.ro. Ar fi multe de spus despre fiecare si mai multe de spus despre munca fiecaruia. Au existat momente cruciale in istoria echipei cand succesul atarna de un singur membru. Succesul a venit datorita eforturilor sustinute a tuturor membrilor echipei.

Vali Pernes

MADE: Care este motivul pentru care voi ati ales sa faceti o campanie de informare asupra bolii Alzheimer?

Vali Pernes: Povestea campaniei de informare asupra bolii Alzheimer a inceput odata cu inscrierea la Festivalul Studentesc de Publicitate. Pentru ca eram implicati in IAA Young Professionals Cluj am refuzat brieful venit din partea lor si am ajuns astfel la Vitrina. Nu noi am fost aceia care si-au ales campania, campania ne-a ales pe noi.

MADE: Cat timp ati lucrat la aceasta campanie, de la faza de idee pana la implementare?

Vali Pernes: Deadline-ul Festivalului de Publicitate nu ne-a dat ragazul campaniilor de la Olimpiade. Eram presati de timp si foarte ocupati. In mai putin de o saptamana trebuia sa facem totul, de la brainstorming pana la redactarea formei finale. Pozele din campanie au fost facute cu doua ore inainte de deadline si Photoshop-ul a fost folosit jumatate din timpul acesta. Am zabovit mult la problemele etice leate de modul de desfasurare al campaniei, la tonul comunicarii si la intelegerea pe deplin a targetului.

Vali Pernes

MADE: Care sunt instrumentele de media cu care ati lucrat?

Vali Pernes: Desi Festivalul e unul de publicitate, campania noastra a avut mai mult PR decat advertising. Era o abordare de inteles pentru acest subiect. Am folosit social media si alte site-uri pentru promovare, instrumente clasice de PR – precum conferintele de presa – indoor si outdoor, televiziunea si presa tiparita.

MADE: Cum s-a desfasurat campania si ce rezultate ati obtinut in urma ei?

Vali Pernes: Campania a nu a vazut lumina outdoor-ului, fiind din start o cerere fictiva din partea agentiei, candva poate una reala din partea Societatii Romana de Alzheimer. Nici in cazul Festivalului si nici in cazul Junior PR Awards nu a fost nevoie ca ea sa fie implementata. Rezultatele implementarii? Nu se cunosc. Rezultatele elaborarii unei astfel de campanii? Premiul Special la Festivalul de Publicitate Cluj si un Junior PR Award la PR Award Bucuresti.

MADE: Stiti cu cine ati concurat pentru acest premiu?

Vali Pernes: La niciunul dintre concursuri nu stim numarul exact de contracandidati. La Cluj, numarul se apropia undeva la 17. La Bucuresti, pe langa cele sase echipe castigatoare, nu stim de alti pretendenti la podium.

MADE: Cum v-ati simtit cand ati aflat ca ati castigat?

Vali Pernes: Mandri. In ambele cazuri. Desi am luat Premiul Special la Cluj, am fost chemati primii pe scena de catre agentia Vitrina. La Bucuresti, gala de premiere a inceput cu juniorii si noi am fost chemati primii. Ne-am simtit onorati. Am fost pentru al treilea an consecutiv la Palatul Parlamentului si ne-am simtit foarte bine. Am cunoscut lumea PR-ului – una care difera de cea a advertising-ului.

MADE: Stim ca si Vitrina Advertising  v-a oferit un premiu pentru aceasta campanie. Care a fost implicarea agentiei in acest proiect, daca a fost cazul?

Vali Pernes: Vitrina ne-a inmanat brief-ul venit de la Societate Romana de Alzheimer si ne-au oferit suportul si informatiile necesare proiectului. Indicatiile ne-au fost de mare ajutor – ne-au scos din ceata de probleme etice care invaluiau subiectul.

MADE: Proiecte  de viitor?

Vali Pernes: Idei de proiecte exista, ne trebuie doar timp si sesiuni de brainstorming pentru a le pune in practica. Am fost dezamagiti de faptul ca Olimpiadele nu s-au organizat anul acesta. Ne-am potolit totusi pofta de Palat prin Junior PR Award.

MADE: Noi va dorim bafta in continuare. Felicitari pentru premii!