Made
Interviuri MADE | Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
de Alina Mihut | 03.12.2010
Ramona Sarbu

Cu deviza «2010 is Cinema!» "Cinemateca Tiff" mentine viu apetitul clujenilor pentru film. Pana pe 23 decembrie iubitorii de film pot vedea/revedea gratis filme de festival, in fiecare seara de joi, productii romanesti de la ora 18, respectiv straine de la ora 20 la Cinema Arta. Mai multe detalii din culisele derularii "Cinematecii Tiff" ne ofera coordonatoarea proiectului, Ramona Sarbu.

MADE: La initiativa cui a fost demarat proiectul "Cinemateca Tiff"?

Ramona Sarbu: Cinemateca TIFF este un proiect initiat de Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc (APFR), organizatorul Festivalului International de Film Transilvania (TIFF). Cinemateca este parte din campania de re-atragere a publicului roman catre cinema, demarata in 2009 printr-o serie de proiecte de profil cinematografic (ex. Caravana Filmelor – campanie nationala, Cinema in Parc - Bucuresti, TIFF la Peninsula – Targu Mures, Noaptea Alba a Filmului Romanesc - Bucuresti etc.)

MADE: Cum si prin ce mijloace de comunicare s-au promovat filmele, respectiv intreg proiectul?

Ramona Sarbu: Cinemateca TIFF este promovata prin afise – outdoor local, machete de presa, spot radio, comunicate de presa constante, stiri pe site-ul si pe pagina de facebook unde se ofera detalii despre fiecare film din program.

MADE: Care este pana in acest moment feedback-ul publicului?

Ramona Sarbu: Publicul clujean ne bucura in fiecare seara de joi cand sala de la Arta devine neincapatoare la filmele TIFF. E inca un semn ca proiectele noastre sunt apreciate si aduc o schimbare in comportamentul consumatorilor de cinema.

MADE: Ce film a adunat pana acum ceI mai numeros public (exista film pentru care s-au epuizat invitatiile cu mult timp inainte de incepere)?

Ramona Sarbu: N-as putea face o ierarhie, in fiecare seara de joi sala de la Arta este plina, dar conform mesajelor primite de la public, filmul din deschiderea cinematecii – Gordos, Il Divo si Autobiografia lui Nicolae Ceausescu au trezit cea mai mare « nerabdare », ca sa zic asa.

MADE: Cate persoane au fost implicate activ in desfasurarea si organizarea "Cinematecii Tiff", sau ce alte detalii ne puteti oferi din culisele promovarii filmelor la Cluj?

Ramona Sarbu: In echipa Cinematecii suntem 3 din echipa TIFF Bucuresti si 3 din echipa TIFF Cluj. Impreuna lucram la organizarea si promovarea Cinematecii. Din culisele organizarii pot spune ca nu e deloc usor sa organizezi evenimente menite sa atraga publicul catre cinema. Dar satisfactia reusitei este pe masura.

MADE: Care sunt obiectivele urmarite prin acest demers cinematografic?

Ramona Sarbu: Scopul cinematecii este de a oferi publicului posibilitatea de a vedea/ revedea filme ce au fost prezentate si apreciate la TIFF de-a lungul timpului. Ne dorim sa atragem un numar cat mai mare de spectatori in salile de cinema, catre filme de festival, si catre filmele romanesti.

MADE: Vor urma si alte editii ale "Cinematecii Tiff" la Cluj si Sibiu, sau extinderea proiectului in alte orase ?

Ramona Sarbu: Simultan cu Cinemateca de la Cluj are loc Cinemateca de la Sibiu, doar ca acolo proiectiile sunt marti seara, si intr-un cinematograf neconventional: Atrium Classic Cafe. Intentionam sa continuam proiectul la Cluj dupa Anul Nou si sa-l extindem si in alte orase precum Zalau, Bucuresti.

MADE: Dupa ce criterii s-au ales zilele de derulare a proiectiilor, exista raportare la "grila de petrecere a timpului liber" in cele doua orase ?

Ramona Sarbu: Zilele s-au stabilit in functie de programul de activitate al locatiilor: ziua de joi era perfecta pentru Cinema Arta, respectiv ziua de marti era perfecta pentru Cafeneaua din Sibiu. Pentru noi a fost foarte bine, intrucat ne-am dorit de la bun inceput ca proiectiile sa se desfasoare in timpul saptamanii.

MADE: Care au fost criteriile in selectia filmelor?

Ramona Sarbu: Am ales filme din arhiva festivalului care au fost apreciate de publicul TIFF la timpul cand au fost prezentate.

MADE: Cate filme vor rula in total, luand in calcul si suplimentarile propuse?

Ramona Sarbu: Initial am pornit la drum cu un program de 10 filme si de la a 3-a proiectie am decis sa suplimentam numarul lor, datorita succesului inregistrat de proiect si a numarului mare de spectatori din fiecare joi seara. Astfel am adaugat cate un film romanesc inaintea celui strain, pentru urmatoarele saptamani. Incluzand si proiectia eveniment Autobiografia lui Nicolae Ceausescu am ajuns la un total de 18 filme.

MADE: Din ce considerente s-a ales ca locatie sala de la "Cinema Arta"?

Ramona Sarbu: Cinema Arta este un cinematograf de « arta » :), micut, foarte primitor, cu o atmosfera placuta, potrivit pentru seara de joi cu filme de festival.

MADE: In afara de "Autobiografia lui Nicolae Ceausescu" vor mai exista si alte proiectii-surpriza?

Ramona Sarbu: Ne dorim sa mai pregatim clujenilor cel putin o surpriza pana pe 23 decembrie, cand se termina prima parte a Cinematecii. Sa speram ca vom reusi :).

MADE: Multumim si conchidem cu un scenariu: "2011 tot Cinema"!