Made
Interviuri MADE | Cluj Fashion Week went online
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Cluj Fashion Week went online
de Gloria Csiszer | 14.06.2010
Mihai Dragan
In perioada 14-17 aprilie a avut loc Cluj Fashion Week. Evenimentul este primul de acest gen din Cluj-Napoca si a fost de mare anvergura. CFW a fost foarte prezent si in mediul online si MADE a vrut sa afle cine s-a ocupat de aceasta parte si cum s-au desfasurat lucrurile.

Mihai Dragan este Manager la Agentia Interactiva MBDragan din Bucuresti. A castigat 7 premii Webstock in 2009 si 3 premii ADOR.

MADE: Ce anume a facut MBdragan pentru C.F.W. si ce a adus nou pentru fashion event de acest gen?

Mihai Dragan: Noi am organizat partea care a tinut de live streaming (oferit de baietii de la RadioLynx), am creat conceptul paginii Finlandia pe baza platformei lor de comunicare (Pure Vision), am integrat in pagina ecranul interactiv ce prelua tweeturi si imagini, am gandit si implementat mecanismul jocului sustinut de Finlandia.

Am fost de asemenea cei care au asigurat comunicarea prin cadrul mediilor sociale (Facebook, Twitter, Flickr ). Am selectat si intretinut activitatea bloggerilor din Bucuresti la Cluj Fashion Week. Probabil ai intalnit-o pe Maria, colega noastra, acolo.

Meritul este insa al oamenilor de la Finlandia care au venit cu platforma generala de comunicare si al partenerilor nostri la CFW, Laszlo Forray si Andreea Tanasescu.

Intr-adevar, am intrat in poveste destul de tarziu, practic cu aproximativ 2 saptamani inainte de inceputul festivalului.. A fost o colaborare interesanta si ne-au placut partenerii. In general nu procedam asa - acordam mai mult timp planificarii si executiei. Suntem interesati de modul in care cuantificam rezultatele si care ne sunt obiectivele. Lucrul acesta este destul de greu de facut intr-un timp asa de scurt.

MADE: De ce MBdragan si nu o firma din Cluj? Exista o colaborare mai stransa cu organizatorii care sunt si ei din Bucuresti?

Mihai Dragan: O firma din Cluj a fost cea care a dezvoltat site-ul - Softescu. Noi ne-am orientat mai degraba catre zona experimentala si de comunicare.

MADE:Pentru un astfel de eveniment partea de online este foarte importanta. Cum a primit publicul clujean invitatia la dialog si la concursuri pe retelele sociale Facebook si Twitter?

Mihai Dragan: Rezultatul a fost destul de bun dar se putea si mai bine. Am avut un engagement destul de mare in primele doua zile, scazand in urmatoarele. Timpul scurt de la intrarea noastra in scena nu ne-a permis crearea unui plan de media si marketarea efectiva a minisite-ului. Au existat multe reactii pe Twitter si am avut cateva mii de vizitatori unici pe pagina de streaming, acestia vizualizand in medie aproximativ 3 pagini (stim astfel ca s-a accesat pagina de premii si de prezentare a conceptului).

MADE: Ce-mi poti spune despre livestreaming? Stii cati au urmarit showul din Cluj si din tara?

Mihai Dragan: Nu pot sa iti dau cifrele exacte (fiind date confidentiale) dar pot sa iti spun ca au fost cateva mii de oameni care au vazut streamul. Un inceput promitator.

MADE: Cum ti s-a parut ca s-a "asortat" fashionul cu onlineul? Ai mai fost implicat in evenimente de genul in Bucuresti sau in alte orase? (aici mi-ai putea spune daca ai fi vrut ca unele lucruri sa fie altfel)

Mihai Dragan: Fashionul si online-ul, fiind ambele domenii avangardiste, merg foarte bine impreuna. Conceptul anului acesta a fost bazat in jurul "Pure Vision", o modalitate interactiva de a a absorbi informatiile legate de CFW. Planul era ca ecranul interactiv sa ruleze constant in locatiile CFW (in timpul zilei si al noptii), streamingul sa se intample continuu, si sa fie promovat la fata locului minisite-ul de streaming. Privind partea pozitiva, stim ce a functionat si ce trebui imbunatatit si avem planuri mari pentru urmatoarea editie.

MADE: La urmatoarea editie CFW va fi tot MBdragan responsabil de partea de interactiv?

Mihai Dragan: Sper ca da si sper sa intram "in the loop" din timp, astfel incat sa ne asiguram ca totul ruleaza cum planuim. Am mare incredere ca CFW va deveni un puternic brand local si regional.

MADE: Cum se vede de la Bucuresti piata de online din Cluj? Sau chiar si cea de advertising.

Mihai Dragan: Din perspectiva mea este unul dintre orasele cu foarte mult potential. Vad acolo multi oameni creativi, cu mult entuziasm, vad ca multe dintre brandurile locale puternice au pornit din zona si cred ca orasul are un viitor foarte frumos.

Cluj Fashion Week 2010 a fost primul eveniment de genul acesta din Transilvania si asteptam cu nerabdare editia urmatoare.