Made
Interviuri MADE | ClujLife Awards 2.0
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
ClujLife Awards 2.0
de Casandra Mihut | 23.02.2012
Gabriel Aldea

Gabriel Aldea sau cum e cunoscut intre “petrecaretii cunoscatori” - Psaico ne releva cele mai noi trend-uri in materie de localuri, petreceri si festivaluri “made in Cluj”.

Insinght-urile obtinute au fost “culese” in urma rezultatelor ClujLife Awards editia a II-a in cadrul careia au votat peste 3000 de persoane localurile nominalizate in cele 15 categorii “alese pe spranceana”.

Ecourile acestui mic studiu de “entertainment local” s-au resimtit puternic in online iar rezultatele nu sunt relevante doar pentru studentii scapati de sesiune ci si pentru oamenii de publicitate dornici sa afle noile trend-uri pe o piata care constientizeaza tot mai mult nevoia de promovare.

MADE: Spune-ne Gabi, ce ne-a adus in plus “Cluj Life Awards” fata de editia precedenta?

Gabriel Aldea ClujLife Awards n-a adus prea multe fata de prima editie, dupa parerea mea, insa cateva puncte ar merita amintite: 
- am renuntat la o categorie si am introdus alta
- am avut un eveniment oficial
- am avut mai multi parteneri si o sustinere mai mare

MADE: Cum ti se pare “noua generatie de petrecareti” sau publicul de acum fata de cel din 2010?

Gabriel Aldea Publicul este intr-un continuu tranzit, nu foarte vizibil dar el exista, de la an la an. Unii studenti vin iar altii pleaca, unele persoane isi shimba stilul de viata, isi gasesc joburi si nu le mai ramane atat de mult timp liber etc. Intr-adevar, sunt mai selectivi, asta si datorita localurilor deschise in ultimii ani, multe dintre acestea oferind calitate si tot timpul venind cu ceva nou. “Concurenta” intre localurile a schimbat publicul clujean, in bine.

MADE: Au devenit clujenii selectivi sau pretentiosi in felul in care isi petrec timpul liber?

Gabriel Aldea Da, dupa cum spuneam si mai sus. E bine ca sunt pretentiosi si ca stiu sa aleaga. In felul asta vor ramane pe piata doar localurile care intr-adevar fac o treaba buna si ofera ceva, nu doar o bautura la suprapret.

MADE: Care sunt cei mai apreciati artisti Clujeni?

Gabriel Aldea Luna Amara si Grimus, fara nici o indoiala. Iar pentru raspunsul asta nu a fost nevoie de o categorie in ClujLife Awards. Stim cu totii ca ei sunt cei care au iesit pe plan national sau international. Totusi, importanti sunt si tinerile talente, Clujul fiind un oras bogat in artisti. Anul viitor vom schimba categoria “cei mai apreciati artisti” in “cei mai talentati”, cu focus pe newcomers.

MADE: Care sunt diferentele pe care le regasim in materie de baruri si cafenele?

Gabriel Aldea Cred ca intrebarea asta nu si-ar fi gasit rostul acu’ cativa ani. Poate ca dar intr-o mica masura…

Calitatea bauturilor, de la material “brut” ce trece prin mana unui barman ca sa ajunga pe masa clientului pana la servire, design si stil, originalitate, raport calitate – pret, comunicare si multe altele sunt diferente de baza intre localuri. Totusi, diferenta remarcabila este targetul fiecarui local. Conteaza cat de bine este el comunicat.

MADE: Cum sunt percepute “cafenelele culturale” de catre Clujeni?

Gabriel Aldea Au fost “the next big thing” iar acum sunt doar “the thing”. Sunt tot mai apreciate, si cafenelele devenind tot mai nisate.

MADE: Ce nisa - HORECA nu e suficient de explotata pe piata din Cluj sau cu alte cuvinte ce ii lipseste orasului nostru in materie de localuri?


Gabriel Aldea As avea cateva idei dar doresc sa le pastrez pentru mine, pe viitor :)

MADE: Sa vorbim putin despre evenimentele culturale. Unde si-au gasit “caminul”?

Gabriel Aldea Evenimentele culturale au iesit tot mai mult din sfera cladirii teatrului si operei, s-au dus pana “adanc” in beciurile din centru, in aer liber, chiar si pe dealuri, in fabrici, chiar si de scaune, prin muzee si in tot felul de locatii underground, intr-o imbinare interesanta si care atrage.

MADE: Ce trenduri in materie de cluburi preconizezi in 2012?

Gabriel Aldea Cei cu bugete vor face evenimente mari, altii vor merge pe artisti locali iar altii vor recicla petreceri tematice. “Famelie mare, renumeratie mica dupa buget”.
Cu siguranta s-a dus perioada de criza insa mai este mult pana sa se ajunga la nivelul lui 2008. Acum se investeste in viitor, fiecare are o strategie de a capta cat mai mult dintr-un public si o nisa.

MADE: Ce ne poti spune despre promovarea online si “offline”a localurilor clujene?

Gabriel Aldea In primul rand, nu vad un mix bun intre comunicarea online si offline practica de localurile clujene. Foarte multe ar putea avea parte de o imbunatatire. De asemeni, la putini se simte prezenta unei strategii si unei linii clare de comunicare. Sunt curios daca a facut cineva, ca si local, un studiu de piata care sa-i stea la baza afacerii…

MADE: Care au fost concertele cele mai apreciate de catre Clujeni?

Gabriel Aldea Scorpions la Cluj Arena, dupa cum era de asteptat, ca si in cazul Iron Maiden la Polus. Ursus Evolution si Zilele Clujului sunt alte evenimente care au oferit concerte apreciate de clujeni. De altfel si festivalurile studentesti au atras public numerous.

Dub Fx, este un alt artist apreciat la Cluj iar concertul lui a facut valva mare in oras.

MADE: Pe scurt, ce concluzii putem trage?

Ca multe se schimba in bine… si cel mai ok ar fi ca orice local in parte sa incerce sa se autodepaseasca, in fiecare an sa se reinventeze, sa invete de la fiecare client in parte si mai ales de la “colegi”.

MADE: And the winners are:

Club Midi : Cea mai buna comunicare si promovare a unui local – Premiul “Omniprezent” / Cea mai simtita prezenta online – Premiul “RT, Like, Share”/ Cel mai tare club – Premiul “Suntem oameni sau suntem dansatori?”/ Cel mai fain stil de afise – Premiul “Carioca de aur” – Ionuț Câmpean
Dubious Underground Association (DUA):Cei mai buni organizatori de evenimente – Premiul “The party gurus”

TIFF: Cel mai tare festival – Premiul “3 zile si 3 nopti”

Luna Amara:Cei mai de succes artisti locali (atat trupe cat si artisti) – Premiul “Mandria urbei”

Scorpions @ Cluj Arena: Cel mai tare concert – mainstream – Premiul “Public ragusit” 


Dub Fx @ Club Midi: Cel mai tare concert – underground – Premiul “Public ragusit” 


Booha College Party: Cea mai tare petrecere – Premiul “Noptea alba” / Cel mai bun bar – Premiul “Mahmureala” / Cel mai bun party constant – Premiul “Abia astept urmatorul


L’Atelier Café: Cea mai faina cafenea – Premiul “Taifas” 


Flying Circus Pub: Cel mai fain pub – Premiul “Irlandezo-englezul anului” 
Shto

College Bar:Cel mai remarcant debut (pentru un local nou) – Premiul “New in town”.