Made
Interviuri MADE | Construieste calduros cu BCA MACON
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Construieste calduros cu BCA MACON
de Denisa Ionita | 07.10.2011
Calin Stir, Account Director la Amprenta Advertising ne da mai multe detalii despre “Construieste calduros cu BCA MACON”, campania conceputa de Amprenta Advertising pentru compania producatoare de materiale de constructii BCA Macon Deva.

MADE: Ce servicii a oferit Amprenta Advertising pentru campania “Construieste calduros cu BCA MACON”?   

Calin Stir: Clientul Macon Deva a intrat in portofoliul companiei noastre incepand cu acest an. Colaborarea a inceput cu un set de propuneri de strategie si creatie care au evoluat firesc catre o campanie de comunicare integrata pe suporturi outdoor, radio si materiale publicitare. “Construieste calduros cu BCA MACON” este unul dintre cele mai indragite proiecte ale noastre si trebuie sa spunem ca suntem mandri de ceea ce am reusit sa facem. Am reusit sa gasim o varianta de comunicare simpla si eficienta intr-un domeniu in care abunda mesajele extrem de tehnice si seci.

MADE: Macon Deva este un client mai vechi al agentiei sau parteneriatul a inceput odata cu aceasta campanie?  

Calin Stir: Parteneriatul cu Macon Deva a inceput in acest an. Este usor gresit sa spunem ca acest parteneriat a inceput cu aceasta campanie. Mai corect ar fi sa spunem ca aceasta campanie nu ar fi fost posibila fara un parteneriat. Macon Deva este un client care ne-a venit ca o "manusa" si desi am lucrat extrem de mult pentru definitivarea campaniei, ideile au curs practic pe banda rulanta. E un soi de casatorie -fulger pe baza de dragoste la prima vedere.

BCA MACON

MADE: Care a fost ideea strategica a campaniei? 

Calin Stir: Foarte pe scurt este vorba de a prezenta elementul diferentiator dintre un material de zidarie modern si un material de zidarie traditional. Construieste calduros nu este o sintagma goala de continut sau care suna bine din punct de vedere publicitar. E purul adevar. BCA Macon Deva este un material de zidarie care asigura utilizatorului un confort termic sporit si care nu necesita in mod obligatoriu instalarea unui termosistem.

MADE: Stim ca ati initiat o serie de concursuri derulate pe postul de radio Europa FM, ne poti da mai multe detalii despre acestea?  

Calin Stir: Colaborarea cu Europa FM a vizat difuzarea unui numar de concursuri in matinalul Europa Fm, una dintre cele mai indragite si audiate emisiuni radio din Romania.

MADE: Care a fost targetul si ce canale de comunicare ati ales pentru a va adresa acestuia?  

Calin Stir: Targetul a fost populatia activa cu varste cuprinse intre 25 - 49 ani, preponderent masculin, mediu urban si rural, in special zona Transilvaniei. Fiind vorba de un target cu o arie geografica destul de extinsa, am considerat outdoor-ul ca fiind cel mai adecvat canal de comunicare. Decizia a fost una extrem de inspirata daca tinem cont de feedback-urile primite atat din partea clientului cat si din partea altor clienti si colaboratori de-ai nostri (in prima saptamana de campanie cel putin 50 de persoane m-au sunat sa ma  intrebe ce parere am despre campania Macon Deva si oare cine o fi agentia lor?).

MADE: Care sunt rezultatele campaniei pana in acest moment si cum le-ati masurat?  

Calin Stir: Campania este inca in desfasurare, un raport final asupra efectelor il vom avea in decurs de o luna de zile. Ce va pot spune la acest moment este ca din absolut toate directiile am primit semnale pozitive si multe laude. Urmeaza sa confirmam reusita campaniei si printr-o serie de indicatori financiari si economici.

MADE: Care este echipa din spatele campaniei si cat timp ati lucrat la acest proiect?  

Calin Stir: Pregatirea campaniei a durat aproximativ doua luni si echipa implicata a fost formata din Calin Stir (Account Director), Codruta Vantu Kali (Managing Partner) si Laura Lazin (Designer). Bineinteles, ne-am bucurat de sprijinul punctual al altor colegi, insa echipa de baza a fost formata din acesti trei membri. 

MADE: Ce campanii mai are Amprenta Advertising in portofoliul din acest an?  

Calin Stir: In aceste zile avem in lucru 3 proiecte foarte mari pe partea de BTL - o gala sportiva in premiera la Cluj (Gala MMA, pe 29 octombrie la Sala Sporturilor Cluj), un proiect special pentru un client important de pe zona telecomunicatiilor care vizeaza toata Transilvania (mai multe detalii la momentul oportun) si un festival medieval cu o durata de 3 zile la Bistrita, tot la sfarsitul lunii noiembrie.

MADE: Multumim si asteptam noutati despre campaniile viitoare.