Made
Interviuri MADE | De pe Facebook la Vitrina II
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
De pe Facebook la Vitrina II
de Gloria Csiszer | 13.05.2011
Ati facut cunostiinta cu Vlad, Paul si Nicu, care au fost noii mei colegi de lucru in mansarda pentru o luna si un pic. Intrebariile raman aceleasi si pentru Simona si pentru mine.

Iar de la Darius aflam cum s-a copt campania asta de fapt.

Simona Copil, 30. Senior Copywriter

Simona Copil

Gloria Csiszer, 22, Account Executive

Gloria Csiszer

MADE: Te-ai tagguit in campania de recrutare a Vitrina Advertising de pe Facebook? Daca nu, ce metoda ai folosit pentru a te face remarcat?

Simona Copil: Da. Dar momentul hotarator a fost interviul.

Gloria Csiszer: Nu, nu m-am taguit. In perioada campaniei am fost foarte prinsa cu altele, stiam ca e nevoie de experienta similara pe pozitia de account si nu m-am tagguit. M-am folosit in schimb tot de social media pentru a aplica si surpiza mare a fost cand am fost chemata la interviu.

MADE: De ce ai ales Vitrina ?

Simona Copil: Oameni profi, clienti importanti, locatie centrala 

Gloria Csiszer: Cine nu ar alege Vitrina? Clientii, experienta de atatia ani, angajatii, toate recomanda Vitrina. Oarecum, pentru oricine e un pas mare, de obicei e the next big step. Mie mi s-a dat marea oportunitate de a fi the first big step in advertising.

MADE: Ce crezi tu ca ai in plus in CV fata de ceilalti contracandidati sau fata de cei care au vrut, dar pana la urma nu au aplicat ?

Simona Copil: Faptul ca am aplicat :) Iar fata de ceilalti - in nici un caz nu poti sa generalizezi. Fiecare are ceva important de oferit, iar faptul ca am fost angajata eu spune ca a existat o empatie la interviu si s-a stabilit o relatie de incredere.

Gloria Csiszer: Am facut de toate in timpul facultatii, ce tineau intr-o oarecare masura de promovare, evenimente, online. M-am implicat in toate proiectele si le-am facut cu drag si pasiune.

MADE: Ce calitati ai? Ce te face pe tine deosebit ?

Simona Copil: Eu am lucrat cu tot felul de oameni in industrie. Si mai buni, si mai putini profesionisti, si mai dificili, mai cool si cu aere de artisti, sau mai certareti. Cred ca am gasit o cale sa pot lucra in conditii ok si profi cu oricine.

Gloria Csiszer: Dorinta de implicare si nevoia de a face mereu ceva.

MADE: Cum e noul post ? Ce faci, ce-ti place, cum sunt colegii ?

Simona Copil: E un job pentru care m-am trainuit mai bine de 6 ani- din care 5 la agentii in Bucuresti- asa ca nu prea sunt surprize. Surprizele vin din proiecte si joburi. Totusi - un lucru neasteptat este ca in loc sa lucrez intr-un proiect cu maxim trei oameni (art director, CD, account) ajung sa vorbesc intr-o zi obisnuita cu minim cinci: 2 - 3 arti, cativa CS(client service), un om de productie, un om de la client, managerul agentiei, samd.

Imi place ca in Vitrina exista un simt al responsabilitatii foarte dezvoltat - si pentru proiectele in care esti implicat si pentru echipa si pentru clientul tau. Si faptul ca esti implicat si dedicat te face la fel de profi ca experienta. Faini oameni la Cluj, si buni. Orice agentie din Bucuresti i-ar vana daca nu le-ar placea Clujul asa tare.

Gloria Csiszer: Mi s-a dat ocazia sa fac mai multe, pentru a vedea unde pot aduce cele mai multe beneficii. Am stat o luna si un pic prin mansarda creativa pe post de BTL assistant, unde am avut ocazia sa pun la cale o campanie tare draguta care se leaga de marele eveniment care o sa invadeze Clujul in curand. Da, e vorba de TIFF si primul pas se poate citi deja aici.

Intre timp m-am mutat la Client Service, unde invat multe in fiecare zi. Consider ca oricine vrea intr-o agentie de publicitate ar trebui sa stea pentru o vreme prin departamentul asta, sa vada cum se fac treburile de la cap la coada. Unii se pot indragosti de acest job, altii s-ar putea speria. Eu inca sunt curioasa si incerc sa acumulez cat de multe pot.

MADE: Sfaturi pentru cei ce viseaza la un post intr-o agentie de publicitate, nu neaparat Vitrina.

Simona Copil: Sa aplice pentru un internship, sa manance site-urile de publicitate, sa cunoasca jucatorii din piata si ce miscari fac. Asta e esential . Daca nu stii nimic, lasi impresia ca nu te intereseaza. Iar daca nu te intereseaza, nici tu nu esti interesant pentru agentii.

Gloria Csiszer: Sa se implice in tot ce ii poate aduce mai aproape de acest domeniu. Iar acum sunt organizatii, sunt evenimente, sunt traininguri, sunt extrem de multe posibilitati de a intra in contact cu oameni care lucreaza in publicitate, care au experienta in campanii, in organizari de evenimente.

Darius Groza, Web Division Director

Darius Groza

MADE: Cum v-a venit ideea unei recrutari pe Facebook?

Darius Groza: Vroiam sa tintim si din plaja noastra de fani, care sunt atat de binevoitori sa ne sustina, incat merita o sansa, alaturi de alte metode care se utilizeaza in piata publicitatii (insistente, proverbialul intrat pe geam, pile).

Intre cei care ne urmaresc pe Facebook, exista multi studenti sau absolventi, carora le-am promis de-a lungul vremii ca o sa ii avem in vedere, cand apar posturi.

Pe langa asta, mai exista si rationamentul ca multe recomandari reale, care au dus la oameni de calitate, s-au facut in ultimul timp tot mai des pe retelele de socializare. Adica lumea faina afla despre oportunitati faine in acest fel, de la alti oameni faini, asa ca ei (sau ca noi).

MADE: Cate persoane au aplicat?

Darius Groza: Cred ca un pic peste 100, nu i-am numarat eu la toate categoriile. Stiu ca la copywriter s-au inscris peste limita de tagging admisa pe un singur ad si a trebuit sa „suplimentam” locurile, cu alt ad, unde s-au mai inscris aproape inca pe atatia.

MADE: Care sunt rezultatele ? Cu cate like-uri v-a crescut pagina ?

Darius Groza: Like-urile la nivel de fanpage au fost de ordinul a catorva sute, pe toata durata campaniei.

Bucuria cea mai mare referitoare la cresterea asta a fost aspectul calitativ, fiindca am tintit fani din domeniul nostru de activitate sau interesati din domeniul nostru de activitate, fapt care ne-a iesit foarte bine. Am gasit candidatii pe care ni-i doream la fiecare post, inclusiv la Account Manager, unde locul s-a ocupat printr-un candidat venit adiacent campaniei, deci ne-am aranjat pe toate planurile.

Scopul nostru principal era pana la urma completarea echipei in cel mai eficient mod, iar asta este cel mai important rezultat pe care l-am avut, in urma recrutarii.

Campania per ansamblu a starnit interes si pentru alte posturi, care erau deja ocupate. Contemplam acum pe cine dam afara, hehe. Nu. Raspunsul a fost atat de bun, incat echipa s-a completat si la alte departamente, care nu faceau obiectul acestei campanii, cu doua nume foarte respectate in piata, Cristi Grindean pe BTL si Laura Laurentiu pe PR.

MADE: Multumim. End of part II, to be continued…