Made
Interviuri MADE | Despre Media School
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Despre Media School
de Gloria Csiszer | 30.03.2012
Gabriel Augustini

Au tot aparut materiale video pentru diverse firme ori dupa numeroase evenimente. Am inceput sa auzim tot mai des de baietii de la AV-Media si stim ca trebuie sa apelam la ei daca avem nevoie de orice pe foto-video. Au mai facut o mutare strategica: AV-Media organizeaza un curs de operator de imagine. L-am luat pe Gabriel Augustini la intrebari sa aflam mai multe despre acest curs.

MADE: Ce inseamna acest curs si cui i se adreseaza?

Gabriel Augustini: Acest curs a pornit de la ideea de a pregati, in adevaratul sens al cuvantului, oameni de calitate pe acesta specializare. Am analizat domeniul in care activam, am adunat toate punctele tari si slabe ale operatorilor de imagine actuali, si le-am transpus in acest curs. Si sa iti raspund si la a doua parte a intrebarii, acest curs se adreseaza acelor oameni care vor cu adevarat sa invete aceasta specializare si sunt gata sa munceasca pentru a ajunge la un nivel superior

MADE: Am vazut din promo ca nu este doar un curs tehnic, cei ce vor participa la curs vor avea ocazia sa invete despre planificare financiara alaturi de Burcas si Lorand Soaresz ii va invata cum sa-si vand produsul. Cum ati conturat aceasta idee?

Gabriel Augustini: Suntem de parere ca educatia financiara, marketing-ul si partea de vanzari sunt elemente cheie in viata oricui si ar trebui studiate la un nivel avansat inca din liceu. Multi studenti dupa terminarea facultatii, nu reusesc sa se angajeze deoarece nu stiu sa isi realizeze "un marketing personal" si sa isi "vanda" serviciile firmelor. Cat despre planificarea financiara, este o vorba: Nu conteaza cati bani ai, ci cat de bine stii sa ii organizezi". 

Din moment ce consideram atat de importante aceste aspecte, am decis sa ii aducem pe cei mai buni la acest curs. Cred ca nu e nevoie de o prezentare acelor doi, e suficient un search pe Google :) Ceea ce ne ofera noua incredere, este faptul ca atat Eusebiu, cat si Lorand au reactionat foarte bine invitatiei noastre.

MADE: Doritorii se mai pot inscrie pana pe 30 martie. Ce ne poti spune despre cei ce s-au inscris deja? Ce impact a avut aceasta noua oferta pentru clujeni? Exista interes pentru productii video?

Gabriel Augustini: Ce ne-a surprins pe noi este faptul ca cei care si-au exprimat dorinta de a participa la cursul nostru sunt destul de diferiti, dar cu ceva in comun: faptul ca isi doresc sa devina operatori de imagine cu un cuvant de spus in productiile media. Sa va explic ce inseamna diferiti: varste cuprinse intre 18 si 32 de ani, de la elevi la doctoranzi pe diferite specializari.

Interesul pentru productiile video este in crestere zic eu. Momentan acest domeniu este intr-o perioada de tranzitie, la fel cum a   trecut si fotografia. Daca acum 10 ani erau destul de putini fotografi, in acest moment gasesti pe toate "zidurile" (aka wall) artisti aparuti peste noapte care se intituleaza "X-ulescu Photography". Ceea ce ii diferenteaza si pe ei, este mesajul transmis de fotografiile lor. Acest fenomen este la inceput pe partea de operatori imagine, acesti "videografi" ai zilelor noastre care incep sa se intituleze "X-ulescu Videography". 

MADE: Si…ati aflat din raspunsurile lor – de ce vor sa urmeze acest curs

Gabriel Augustini: Ceea ce am gasit in comun la toate mailurile primite este faptul ca isi doresc sa se specializeze pe acest domeniu si sa isi transpuna vizual ideile. E foarte important sa iti doresti sa ajungi sa devii foarte bun in orice domeniu, dar si mai important este ceea ce faci ca sa ajungi acolo. Abea asteptam sa ii cunoastem si personal pe cei care au aplicat si sa vedem live de ce vor cu adevarat sa urmeze acest curs si cat sunt de dispusi sa munceasca pentru a ajunge la un nivel cat mai ridicat.

MADE: De ce ati ales sa-l faceti gratuit?

Gabriel Augustini: Aceasta este intrebarea care am auzit-o cel mai des de cand am lansat acest site. Ne dorim sa functionam dupa un alt principiu, nu acela prin care cursantul plateste o taxa, participa la cursuri, ia o diploma si totul se termina acolo. Totul se va baza pe partea de selectie a cursantilor, unde se vor selecta acei oameni care au potential sa se realizeze in acest domeniu.  

Din momentul in care cursantii incep procesul de pregatire, ei vor intra intr-un proces de monitorizare al performantei si al evolutiei lor. Ei vor lucra pe proiecte reale si vor avea tangenta cu clienti si situatii reale, astfel la finalizarea cursului ei vor avea atat cunostinte teoretice cat si practice.

Cursul va fi sustinut financiar de catre clientii si sponsorii AV Media School pentru care se vor realiza lucrarile practice, astfel toata lumea are de castigat: cursantii invata o meserie atat practic, cat si teoretic, si incep sa o practice inca din timpul cursului, si clientii si sponsorii castiga materiale video pentru promovarea lor 

MADE: Cum l-ati promovat?

Gabriel Augustini: Momentan nu am promovat foarte tare acest curs, deoarece vrem ca prima serie sa fie un test pentru tot sistemul gandit de noi. Vrem sa vedem care sunt plusurile si minusurile, ca sa putem perfectiona acest curs. Promovarea noastra s-a limitat strict in mediul online. Puteti vizita site-ul www.media-school.ro si pagina de Facebook pentru a fi la curent cu tot ceea ce facem

MADE: Ce inseamna pentru AV-Media un astfel de curs?

Gabriel Augustini: Pentru noi este o provocare imensa. Vrem cu adevarat sa contribuim la formarea unor specialisti in acest domeniu. Ei vor fi cartea noastra de vizita, de aceea vom munci alaturi de cei care vor fi selectati sa reuseasca in acest domeniu.

MADE: Ce alte surprize frumoase mai pregatiti pe viitor?

Surprizele trebuie sa fie materialele realizate de cursantii nostri. Va invit sa stati pe aproape ca o sa fie lucruri de "share-uit" :)