Made
Interviuri MADE | Despre PR Trend 2010
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Despre PR Trend 2010
de Gloria Csiszer | 02.11.2010
Delia Balaban

Conf. dr. Delia Cristina Balaban (Balas), coordonatoarea evenimentului PR Trend ne povesteste despre eveniment.

MADE: Ce inseamna PR Trend pentru UBB, pentru catedra de comunicare si pentru studenti?

Delia Balaban: *Pentru UBB este una dintre conferintele ei internationale. Acopera un domeniu nou, inovativ, cu participare internationala din tari precum: Spania, Franta, Germania.

*Pentru Catedra de comunicare este cea mai importanta manifestare stiintifica pe care o organizeaza anual, aceasta fiind cea de a 5-a editie. Fiind un eveniment anual, am vrut sa facem un titlu generic, cel de PR trend, iar in fiecare an avem un nou subtitlu. In acest an acest subtitlu a fost: Specificul cercetarii in stiintele comunicarii.

*Pentru studenti este un moment important, in care li se ofera sansa de a asculta punctele de vedere ale specialistiilor si profesorilor din tara si din alte tari. De asemenea, au ocazia sa intalneasca si practicieni din tara, cum am avut onoarea si in acest an sa-l avem pe Dan Petre, de la D&D Research.

MADE: Cum se aleg temele si prezentarile care vor fi sustinute?

Delia Balaban: Impreuna cu grupul de organizatori avem o discutie anuala in care stabilim directiile editiei din acel an. Urmeaza un call for papers – care se transmite celor ce au participat in anii trecuti si este o chemare deschisa pentru universitatiile din tara si din afara cu care colaboram. Dintre lucrariile primite Consiliul stiintific le alege pe cele care corespund cu tema.

MADE: Cum se promoveaza acest eveniment?

Delia Balaban: Avem o retea de comunicare interna, iar acest eveniment este destinat grupului de cercetare. Ii invitam pe specialistii in comunicare si pe studentii nostrii, care sunt de altfel interesati de aceste subiecte de cercetare.

MADE: In ce fel se implica studentii in PR Trend?

Delia Balaban: In fiecare an suntem foarte fericiti ca avem cel putin 15 studenti care vor sa ajute la organizare. Fiind studenti la comunicare au o inclinatie fireasca spre evenimente, vor sa vada cum se organizeaza acestea. PR Trend fiind un eveniment mai specializat si nu vin foarte multi, e mai usor si in organizare. Am avut si 3 masteranzi care impreuna cu un cadru didactic coordonator au prezentat cercetari.

MADE: Cum vi s-a parut editia din acest an din punct de vedere organizatoric?

Delia Balaban: Ce mi-a placut anul acesta a fost ca mi s-a dovedit ca exista o anumita maturitatea in acest domeniu, care este unul nou. Se poate vorbi despre o analiza a new media, care a fost facuta prin aceste lucrari de cercetare. A fost si mai interesant pentru ca, nu doar specialisti in comunicare au tratat temele, ci si oameni care vin cu studii dinspre sociologie. Au fost ca si audienti si multi studenti, ceea ce din nou este un lucru bun la aceasta editie.

MADE: Care sunt planurile de viitor pentru urmatoarea editie?

Delia Balaban: Pana la urmatoarea editie, astept sa plublicam lucrariile in limba romana intr-o carte, pentru a disemina rezultatul muncii noastre. Am facut asta, de altfel dupa fiecare editie. Speram sa putem realiza PR Trend si la anul, sa existe finantare pentru acest eveniment. In rest, ne gandim la o tema la fel de, daca nu chiar mai interesanta decat ce de anul acesta si speram la o participare internationala si nationala la fel de buna. Imi doresc sa continuam traditia.

MADE: Felicitari pentru eveniment. Asteptam cu placere editiile viitoare.