Made
Interviuri MADE | Despre TEDxEroilor
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Despre TEDxEroilor
de Adriana Dunca | 07.04.2011
Mircea Vadan

Sambata 9 aprilie se va desfasura TEDxEroilor. Mircea Vadan, unul dintre organizatori ne raspunde la cateva intrebari.

MADE: Povesteste-ne putin despre TEDxEroilor. De unde a pornit ideea si cum de v-ati gandit sa organizati acest tip de eveniment desi exista deja TEDxCluj?


Mircea Vadan: Suntem pasionati de TED si in ultimii ani am devorat video-urile de pe site-ul TED.com, unii dintre noi chiar am participat la alte evenimente TEDx. Ne place conceptul si visam la a organiza un astfel de eveniment inca de acum doi ani. Ne lipsea experienta pe atunci. Ideea a ramas in mintea noasta, iar in urma cu cateva luni, 3 dintre noi au decis sa aplice pentru licenta de organizare, dupa care echipa s-a cristalizat in jurul lor si am inceput munca intensa. 

MADE: Care este diferenta dintre TEDxEroilor si TEDxCluj?

Mircea Vadan: Am vrut sa facem un eveniment mai accesibil pentru toata lumea. Avem un public tinta diferit si avem un alt obiectiv potrivit pentru acest public tinta. Credem ca publicul din Cluj este numeros si este flamand dupa astfel de evenimente culturale, TEDxCluj este un eveniment bine pus la punct, dar Clujul isi doreste mai multe evenimente de acest tip, dupa cum se reflecta si din numarul foarte mare de aplicanti. Din pacate, conform regulamentelor TED, putem avea doar 100 de participanti. Orice eveniment de acest fel aduce un plus de cultura si viziune Clujului, deci este loc de mai multe.

MADE: De unde vine tematica evenimentului "Choices"?


Mircea Vadan: Era clar de la inceput ca publicul nostru tinta vor fi tinerii. Ne-am pus in locul lor (de fapt suntem si noi la fel de tineri) si ne-am gandit ce avem nevoie in acesti ani ai vietii. La aceasta varsta facem alegerile cele mai importante in viata si, in mod clar, acestea se vor reflecta in urmatorii zeci de ani. Vom fi fericiti daca publicul va lua macar o farama din experienta celor prezenti pe scena si se vor lua decizii mai bune legate de viitorul lor. Acum e momentul!


MADE: Cine este organizatorul evenimentului?

Mircea Vadan: Suntem un grup de tineri, aflati spre sfarsitul facultatii, pasionati de organizare de evenimente. Majoritatea dintre noi ne-am cunoscut acum mai multi ani in timp ce faceam voluntariat in organizatia studenteasca BEST Cluj-Napoca. Am lucrat la multe proiecte si evenimente impreuna, iar in ultimii doi ani am fost implicati si in TIFF si Festivalul Internaţional de Film Comedy Cluj. Am ajuns sa ne cunoastem destul de bine si sa avem incredere unii in altii, astfel incat provocarea de a organiza un TEDx nu a fost atat de mare pe cat ar parea la prima vedere. Credem intr-un Cluj mai bun si vrem sa contribuim la dezvoltarea orasului.


TEDxEroilor

MADE: Care este feedback-ul dupa analiza celor 458 de formulare?

Mircea Vadan: Exista un profilul al participantului la eveniment?
Toata selectia a durat peste 10 ore, nu ne asteptam la atat de multe aplicatii. Nu avem niste statistici clare, dar media de varsta a fost 25 de ani. Am avut tineri de 17 ani, dar si persoane mai in varsta, pana la 58 de ani. Majoritatea s-au incadrat in intervalul 22-27, studenti, tineri antreprenori, angajati la inceput de cariera.


MADE: Care au fost criteriile de selectie ale speakerilor?

Mircea Vadan: Ne-am dorit ca in primul rand sa fie din domenii diverse, sa aiba o imagine publica curata si sa aiba o legatura cu Clujul sau Transilvania. Dincolo de imaginea lor publica, am reusit sa gasim acei oameni care transmit un mesaj nu doar prin vorbe, ci mai ales prin faptele lor de pana acum. "What you do speaks so loud I cannot hear what you say" spunea Ralph Waldo Emerson.


MADE: Cum este promovat acest eveniment?

Mircea Vadan: In mare parte, am folosit mijloacele de promovare online: website, facebook, emailuri targetate. Nici nu era nevoie de mai mult. Foarte mult ajuta brandul TEDx. Exista multi clujeni care intra pe site-ul TED in mod constant, asa ca lumea stia despre acest tip de eveniment si era apreciat. La partea de promovare offline, avem un banner pe stalpul circular din fata cinematografului Victoria.

MADE: Vor exista si alte editii?

Mircea Vadan: Am analizat si aceasta optiune, vom lua o decizie in curand, dupa ce va trece prima editie. La inceput am facut o lista cu posibile teme pentru eveniment si multe din ele ne-au placut foarte mult. A trebuit sa alegem doar una, iar restul pot fi implementate la editiile urmatoare.

MADE: Va ganditi sa faceti evenimentul si in alte orase?

Mircea Vadan: Este o optiune interesanta. Ne-am gandit putin si la asta pana acum, chiar am primit propuneri in acest sens. Ramane de vazut daca aceste propuneri se vor concretiza sau nu.

MADE: Multumim si bafta!