Made
Interviuri MADE | Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
de Gloria Csiszer | 04.04.2011
EuroGsm

Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm ne povesteste despre strategia de comunicare 2011, despre rebranding si ultimul spot TV. EuroGsm s-a infiintat in 1997, deschizand primul magazin in Cluj-Napoca in care erau disponibile telefoane si accesorii telecom.

MADE: Care e povestea filmului? Face parte din strategia de comunicare a EuroGsm?

Cristina Szabo: Filmuletul este un making of realizat de producatorul Eduard Schneider pentru ultimul spot TV EuroGsm lansat la inceputul lunii noiembrie 2010.

Lansarea making of-ului in mediul online completeaza si se pliaza perfect pe strategia EuroGsm in ce priveste cresterea vizibilitatii imaginii EuroGsm in acest mediu de comunicare.

MADE: De ce ati ales sa faceti totul in house?

Cristina Szabo: Realizarea spotului TV, atat sub aspectul conceptului, cat si al productiei, a fost incredintata producatorului Eduard Schneider si echipei coordonate de acesta.

MADE: Colaborati cu vreo agentie de publicitate?

Cristina Szabo: In ce priveste actiunile de promovare ale produselor si serviciile companiei colaboram cu o agentie de buying si strategie media, iar pentru realizarea conceptelor creative cu shopuri de creatie. Apelam la aceste agentii si in cazul actiunilor de BTL pe care le derulam periodic. Criteriile in functie de care alegem aceste agentii cu care colaboram sunt evident de ordin calitativ, precum si financiar.

MADE: Cat de importanta e comunicare pe online pentru voi?

Cristina Szabo: Online-ul este mediul catre care directionam anul acesta un procent semnificativ din bugetul de promovare.

Strategia online pentru 2011 vizeaza atat campanii de bannere, cat si actiuni coerente si consistente pe social media – Facebook, Twitter. Ne-am propus sa ne axam indeosebi pe calitatea contentului livrat pe social media, indiferent ca vorbim de content video, foto sau text.

Una dintre principalele resurse canalizate spre comunicarea prin social media, este evident cea umana. Avem o echipa formata din 3 persoane care este dedicata acestei componente de comunicare online, echipa care supervizeaza si coordoneaza buna derulare a proiectelor social media – aplicatii, concursuri si alte actiuni pe care le pregatim.

Avand in vedere strategia online, pentru comunicarea prin social media avem deja un plan de actiuni focusate indeosebi pe reteaua sociala Facebook, plan care este deja in curs de implementare.

EuroGsm

In ce priveste pagina EuroGsm de pe Facebook si atragerea de fani noi in cadrul comunitatii noastre, la inceputul lunii martie am lansat aplicatia "Smile, Like, Win!" dezvoltata pentru concursul cu acelasi nume. De la data lansarii pana in prezent, aplicatia a atras peste 5000 de fani pe contul de Facebook al EuroGsm. Castigatorii premiilor puse in joc constand intr-un iPhone 4 si 2 iPod-uri Nano vor fi desemnati azi 4.04. Cu aceasta ocazie le multumim tuturor celor care s-au inscris in concursul nostru.

Anterior lansarii aplicatiei, comunitatea de fani EuroGsm numara 200 de membrii, iar obiectivul stabilit a fost ca pagina EuroGsm sa aiba 5000 de fani la finalul concursului. Obiectivul a fost depasit inainte cu o saptamana de finalizarea concursului, ceea ce demonstreaza succesul aplicatiei.

Pentru viitorul apropiat avem multe planuri care vizeaza mediul online. De altfel chiar pregatim un proiect extrem de interesant care avem convingerea ca ne va diferentia pe piata telecom din Romania si ne va apropia de clientii nostri. Este vorba despre un proiect in totalitate online care urmeaza sa se lanseze in cursul lunii aprilie. Mai multe informatii veti afla la momentul respectiv.

MADE: Nu ati prea comunicat de cand ati inceput rebranduirea. Aveti o noua strategie de apropiere de clienti in magazine si in filmulet apare si o parte din echipa EuroGSM. Veti incepe, deci sa fiti mai apoape si de media?

Cristina Szabo: Pentru noi experienta clientilor cu brandul EuroGsm in cadrul magazinelor noastre este foarte importanta, tocmai de aceea anul 2010 a fost in totalitate dedicat rebrandingului EuroGsm, renovarii si remobilarii magazinelor EuroGsm, precum si schimbarii modului de comunicare a ofertelor la nivel de magazin.

Procesul de rebranding EuroGsm este unul extrem de complex, prin urmare nu este in totalitate incheiat. Ca si retailer, focusul nostru il reprezinta comunicarea cu clientii nostri, ne concentram atentia asupra realizarii de campanii de produs in scopul comunicarii ofertelor noastre de telefoane, accesorii, servicii de telefonie mobila etc. intr-o maniera prietenoasa, simpla si clara, pe intelesul tuturor, prin intermediul urmatoarelor medii de comunicare TV, radio, online, printuri si actiuni BTL.

Desigur suntem constienti de importanta comunicarii corporate pe care intentionam sa o dezvoltam si imbunatatim in viitorul apropiat, prin PR de mai buna calitate.

EuroGsm

MADE: Ati lansat  Gift Card-ul EuroGsm. Cum functioneaza, cum poate fi folosit si daca stiti daca a fost achizitionat deja?

Cristina Szabo: Gift Card-ul EuroGsm a fost lansat recent si este un nou produs dedicat clientilor nostri menit sa le ofere o alternativa la cadourile pe care le pot oferi celor dragi, prietenilor sau partenerilor de afaceri.

Cardul este disponibil in trei variante cu valori predefinite de 300 lei, 100 lei sau 50 de lei (TVA inclus) si are o valabilitate de 6 ani de la achizitie. Acesta poate fi achizitionat din reteaua de magazine EuroGsm, precum si din shopul online.

Gift Card-ul EuroGsm poate fi valorifcat de catre posesorul lui in magazinele noastre pentru cumpararea de telefoane, laptopuri, genti de laptop, accesorii, precum si pentru serviciile de reincarcare. Acest produs se bucura de un real succes pe plan international. Momentan pe piata din Romania gift card-ul este mai putin cunoscut, insa avem convigerea ca pe masura ce romanii se vor obsinui sa il foloseasca, acesta va prinde si la noi.

Am lansat Gift Card-ul EuroGsm pentru a diversifica gama de produse si servicii pe care le oferim clientilor nostri. Gift Card-ul EuroGsm, alaturi de alte produse/ servicii pe care le vom lansa in cursul acestui an, se inscriu in strategia EuroGsm care vizeaza fidelizarea clientilor actual si atragerea de noi clienti prin diversificarea produselor si serviciilor disponibile in magazinele EuroGsm.

MADE: Multumim si spor! Asteptam noutatile despre lansarea proiectului online din aprilie.