Made
Interviuri MADE | Din culisele ,,Oscar in IT”
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Din culisele ,,Oscar in IT”
de Denisa Ionita | 28.05.2012
Diana Bota

Diana Bota, Marketing Communications Specialist in cadrul Brinel, ne dezvaluie mai multe despre competitia ,,Oscar in IT”, parteneriatul cu TIFF-ul si taskurile specialistului in comunicare dintr-o companie de IT.

MADE: Stim ca din 2011, Brinel este Partenerul Tehnologic al TIFF-ului. Ce presupune acest parteneriat?

Diana Bota: Anul trecut, odata cu implinirea a 20 de ani de activitate pe piata de IT, am incheiat un parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania, pe o perioada de 3 ani. Suntem Partener Tehnologic al TIFF, ceea ce inseamna ca punem la dispozitia organizatorilor festivalului tehnologie IT.

TIFF-ul este un brand romanesc de succes, un brand al Clujului, iar BRINEL este o companie care s-a infiintat in Cluj - inca un motiv pentru care suntem incantati ca am decis sa ne implicam in calitate de partener al festivalului.

MADE: Anul trecut ati invitat creativii pasionati de tehnologie sa intre in competitia ,,Oscar in IT”. Care sunt suprizele celei de-a doua editii?

Diana Bota: Cu ocazia parteneriatului incheiat cu TIFF-ul, ne-am propus sa gasim numitorul comun intre film si tehnologie. Astfel s-a nascut ideea concursului Oscar in IT. Daca anul trecut am invitat participantii sa realizeze un material video prin care sa prezinte viziunea lor asupra evolutiei tehnologiei peste 20 de ani, in acest an am gandit un concurs care are ca scop generarea de idei de aplicatii IT utile pentru festival.

Astfel, am schimbat conceptul concursului si am invitat persoanele creative, care au cunostinte de IT, sa realizeze o aplicatie informatica pentru TIFF. Ideea aplicatiei poate fi prezentata pana in 31 mai intr-un clip video care se incarca pe site-ul concursului, www.oscarinit.ro.

Bineinteles, cele mai creative aplicatii vor fi si premiate. Astfel, ”Premiul Publicului”, va fi castigat de participantul care va obtine cele mai multe voturi din partea publicului,  exprimate in perioada 1-7 iunie. Al doilea premiu, ”Premiul Juriului - Oscarul in IT” va fi acordat de catre un juriu compus din reprezentantii BRINEL si ai TIFF, care vor analiza creativitatea ideii si posibilitatea de fi pusa in practica. Aplicatia castigatoare va fi implementata pentru urmatoarea editie a festivalului.

Premiile vor fi inmanate castigatorilor inaintea proiectiei filmului Starbuck care va fi prezentat de BRINEL duminica, 10 iunie, la Ursus Open Air din Piata Unirii din Cluj. Castigatorul „Oscarului in IT” va fi premiat cu un notebook HP, iar favoritul publicului va castiga o tableta.

MADE: Cum s-a nascut conceptul acestui proiect si care e echipa din spate?

Diana Bota: Ideea acestui concurs a pornit odata cu inceperea colaborarii cu TIFF-ul, din dorinta de a implica intr-o masura cat mai mare comunitatea, fie ca ne referim la cinefili sau la pasionatii de tehnologie. Chiar daca aparent tindem sa credem ca nu ar exista o legatura directa intre arta si tehnic, in ambele cazuri vorbim despre creativitate si ingeniozitate.

Echipa din spatele proiectului este una tanara, cu idei creative, iar cu ajutorul colaboratorilor nostri am reusit sa conturam si mai bine conceptul si sa transpunem ideile in practica.

MADE Ce mijloace de promovare ati ales sa utilizati?

Diana Bota: Deoarece concursul Oscar in IT se adreseaza in preponderenta tinerilor, am apelat la presa online, bloggeri, retele sociale, precum si la promovarea concursului prin intermediul organizatiilor studentesti cu care avem diverse proiecte in derulare.

MADE Am vrea sa stim care e rolul tau in cadrul acestui proiect si care sunt provocarile Specialistului in Comunicare din cadrul unei companii de IT?

Diana Bota: In calitate de responsabil de partea de comunicare, PR si CSR in cadrul Brinel, ma ocup de coordonarea acestui parteneriat si a altor proiecte asemanatoare ce vizeaza construirea si mentinerea unei imagini unitare a companiei in piata. Pozitia de comunicare si PR in cadrul unei companii IT este o provocare in adevaratul sens al cuvantului. Fiind un domeniu care se dezvolta intr-un ritm accelerat, trebuie sa fii mereu la curent la noutatile tehnologice din piata, sa comunici informatii relevante pentru clienti si sa vii in intampinarea nevoii lor de a descoperi noi tehnologii si metode prin care ar putea sa isi imbunatateasca business-ul.

Apoi, trebuie sa ai in vedere si comunicarea catre comunitate, o prezenta constanta si vizibila, astfel incat sa atragi in cadrul companiei cei mai buni experti IT.

MADE Cum se promoveaza Brinel? Realizati totul in-house sau apelati la serviciile unei agentii de publicitate/PR?

Diana Bota: Este un mix intre activitatile realizate intern si colaborarea cu agentii de publicitate si PR. In cea mai mare parte activitatile sunt realizate de catre echipa de marketing, dar sunt si situatii in care externalizam o parte din proiectele de creatie, webdesign sau PR.

MADE Ce alte proiecte aveti pe agenda 2012?

Diana Bota: In ceea ce priveste proiectele pentru acest an, vom continua sa fim alaturi de clientii nostri, prin evenimentele pe care le vom organiza in colaborare cu partenerii nostri strategici, liderii mondiali din industria IT&C: HP, Microsoft, IBM, EMC, VMware, CISCO, Infor.

De asemena, ne-am propus sa dezvoltam proiectul Scoala de excelenta Talent IT, prin intermediul caruia oferim studentilor un cadru practic pentru aprofundarea cunostintelor din zona de IT. Nu in ultimul rand, ne vom implica si de acum inainte in proiecte pentru sustinerea tinerilor, colaborand cu universitatile si cu organizatiile studentesti.

MADE Iti multumim si ne vedem la TIFF.

Oscar IT