Made
Interviuri MADE | Dream Job - Party PR
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Dream Job - Party PR
de Adriana Dunca | 14.06.2010
Gabriel Aldea
Cu siguranta il stiti pe Gabriel Aldea mai degraba dupa semnaturile de pe poze, ca si psaico. El este owner la ClujLife si PR la Club Midi. Inca din timpul facultatii colinda cluburile cu aparatul foto in brate. S-a remarcat in mediul online din Cluj Napoca, unde este unul dintre cele mai active persoane.

MADE: De unde pasiunea ta pentru online?

Gabriel Aldea:Pasiunea pentru online s-a dezvoltat din pasiunea pentru calculatoare si tehnologie. Curand trec 10 ani si pasiunea mea isi tot largeste orizontul si devine mai mult o obsesie :) Totusi, aceasta pasiune a fost trasnformata intr-un stil de viata.

MADE: Cum ai ajuns sa lansezi ClujLife si cand s-a intamplat?

Gabriel Aldea:Dupa 3 zile in care am experimentat cum e sa fii "pizza delivery boy", am strans un bacsis de 100 RON. Mi-au ajuns cele 3 zile de plimbat prin oras pe la diverse adrese cat sa cunosc foarte bine Clujul, motiv principal pentru care am si ales asa un job. Seara, cand am ajuns acasa, ma gandeam ce o sa fac in weekend si incercam sa ma informez. Cum nu exista un site de acest gen, eu fiind un adept al online-ului, am decis sa-mi fiu propria sursa de informatie. Astfel, cei 100 de RON, au fost investiti in domeniu si hosting, site-ul fiind pornit chiar in acea noapte.

MADE: Cum ai ajuns sa faci PR pentru Club Midi?

Gabriel Aldea:Colaborarea mea cu Midi dateaza inca din 2008 iar anul trecut am fost pe acelasi gand cu managerul clubului. Ne-am intalnit intr-o zi sa povestim despre colaborare si avand anumite propuneri in acelasi timp. Coincidenta a facut ca propunerile sa fie aceleasi :) Astfel, comunicarea si tot ce tine de online mi-a revenit mie.

MADE: Cum e sa fi PR la unul din cele mai bune cluburi din tara?

Gabriel Aldea:Foarte tare :) In primul rand fac ceea ce imi place. Mediul si echipa cu care ma consult in anumite decizii sunt factori importanti si pot spune ca pot sa ma mandrez cu asta. Midi este condus de o echipa tanara, entuziasta si pasionata de ceea ce face, fapt ce demonstreaza profesionalismul cu care se lucreaza dupa o experienta de 2 ani de existenta a clubului. Faptul ca am cu cine discuta iar partea mea de online este inteleasa si chiar sunt luate in considerare propunerile mele, imi demonstreaza clar ca nu as vrea sa lucrez in orice alt loc din acest domeniu. Mai mult conteaza mediul format la "locul de munca" decat faptul ca, in acelasi timp, este "unul dintre cele mai bune cluburi din tara", ba mai mult, fiind unul dintre cele mai bune din lume (locul #28 conform DJ MAG).

MADE: Care e programul tau? Presupun ca esti prezent la toate petrecerile

Gabriel Aldea:Programul meu nu este unul static si variaza. Partea buna este ca pot sa-mi fac treaba de oriunde din lume atata timp cat am telefon si internet :)

La petreceri sunt prezent pentru ca sunt pasionat de fotografie si am decis sa fiu si fotograful oficial. Pe langa asta, evenimentele sunt pe placul meu si ma bucur ca am ocazia sa fiu atat de aproape si sa interactionez cu nume sonore, artisti la care in trecut doar puteam visa.

MADE: Saptamana ta de lucru nu e mai scurta daca lucrezi doar in weekend pentru ca te implicit in multe alte proiecte. Care sunt astea?

Gabriel Aldea:Saptamana mea de lucru poate avea doua zile lucratoarea sau chiar si sapte. Proiectul meu de suflet www.clujlife.com imi "fura" mult timp, eu fiind cel care se ocupa de pusul continutului pe site, promovarea lui, incheierea parteneriatelor etc. Acolo eu sunt si "director" si "femeie de servici" :)

MADE: Pana acum care a fost cea mai interesanta campanie sau proiect in care ai avut ceva de zis?

Gabriel Aldea:Cea mai interesanta campanie a fost, cu siguranta, VreauDJ - campanie lansata pentru Club Midi. A fost perfecta pentru mine, atat pentru experienta acumulata cat si pentru comunicarea de care am avut parte cu oamenii din spate, parteneri si sponsori.

MADE: Am vazut ca te-ai scos la licitatie pentru a-l ajuta pe Daniel Raduta? Cum a fost aceasta experinta?

Gabriel Aldea:Nu sunt adeptul datul banilor la cersetori pe strada, cutia milei din biserica sau mai stiu eu ce. Totusi, din cand in cand, incerc sa ajut si eu, pe cine are nevoie, cum pot. Evenimentul pentru Daniel Raduta nu a fost prima experienta caritabila, avand in spate doua "Twestivaluri" organizate de mine. Am incercat sa ajut cum pot iar propunerea de a fi scos la licitatie am acceptat-o cu usurinta :)

MADE: Cum de ai ales sa fi PR voluntar si pentru noul Ziarul Deschis? Cum crezi ca va evolua proiectul?

Gabriel Aldea:M-am implicat in ZD pentru ideea proiectului. Atata timp cat merg pe ideea de a face ce-mi place, accept si idei care-mi plac si vreau sa le sustin. Deocamdata ZD are un start mai prost, problema principala fiind descoperita mai tarziu. Va avea parte si Ziarul Deschis de atentia pe care o merita insa, deocamdata, sunt si alte proiecte asupra carora am, atat eu cat si cei din echipa, nevoie de timp si concentrare.

MADE: Ce planuri ai pentru 2010?

Gabriel Aldea:Nu ma gandesc decat la perioada de vara :) Iulie - August este perioada mea de calatorit asa ca deocamdata lucrez la program si plecari. Cert este ca voi calatori prin Europa, voi merge la mare, voi trece pe la cateva festivale importante de muzica si, in principal, voi combina utilul cu placutul :)