Made
Interviuri MADE | Green Week editia 5
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Green Week editia 5
de Denisa Ionita | 08.03.2011
Andrei Popa

In perioada 21-25 februarie a avut loc Green Week, un eveniment marca BEST Cluj-Napoca, aflat la a 5-a editie. Andrei Popa, coordonatorul acestei editii ne da mai multe detalii despre proiect.

MADE: Stim ca tocmai s-a incheiat Green Week, ne poti da mai multe detalii despre acest proiect?

Andrei Popa: Green Week este un eveniment organizat de BEST Cluj Napoca, se afla la a 5-a editie si anul acesta a avut loc in perioada 21- 25 februrie. Acest eveniment are ca tinta principala studentii, scopul proiectului fiind acela de constientizare a acestora in privinta aspectelor mediului inconjurator si protejarea acestuia.

MADE: Cum v-a venit ideea si prin ce difera aceasta editie de editiile precedente?

Andrei Popa: Datorita faptului ca prin fiecare editie incercam sa ne apropiem si mai mult de studenti, anul acesta am incercat sa implementam niste activitati noi, cum ar fi workshopul HARTA ROMANIEI din capace de plastic, treasure huntul ecologic, flash mob-ul si schimbul de cursuri. Spre deosebire de editiile precedente, am renuntat la partea de conferinte si prezentari, datorita lipsei interesului studentilor pentru astfel de activitati.

MADE: Avand in vedere ca acesta este un eveniment marca BEST am vrea sa stim mai multe despre ONG-ul vostru, de cat timp activati in Cluj si din ce domenii provin majoritatea voluntarilor vostri?

Andrei Popa: Organizatia studenteasca, apolitica si non-profit BEST Cluj-Napoca are o traditie de 15 ani in a organiza activitati pentru studenti. Experienta acestor ani a dus la realizarea unor evenimente de calitate tot mai ridicata, atragand unele dintre cele mai puternice companii ce activeaza momentan in Romania. Fiind bazat pe voluntariat, BEST este format din oameni extrem de motivati, tineri si cu viziuni indraznete, oameni ce si-au facut un scop in sine din reusita. Fiind impartita in mai multe departamente (HR, Marketing, Media, IT, Fund-Raising) ce interactioneaza in permanenta, organizatia este bine structurata punand accent pe formare non-academica a membrilor sai. Eu personal activez in aceasta organizatie din octombrie 2010. Majoritatea membrilor BEST provin din Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, insa exista membrii si de la alte universitati din oras.

MADE: Pe langa voluntarii BEST cine s-a mai implicat in proiect?

Andrei Popa: Pe langa voluntarii din cadrul organizatiei BEST Cluj-Napoca, in cadrul acestui eveniment am avut parte si de sustinerea conducerii UTCN, ce ne-a pus la dispozitie locatiile si spatiul necesar pentru o buna desfasurare a evenimentului. Tot aici as mai adauga si studentii din Universitatea Tehnica, prin intermediul lor realizandu-se workshopul mentionat mai sus, schimbul 2nd Hand si Green Party-ul. O parte din ei au ajutat de asemenea si la curatarea campusului Observator.

MADE: Care au fost modalitatile de promovare folosite si cat de mult v-ati axat pe retelele sociale?

Andrei Popa: Pentru acest eveniment s-au folosit mai multe materiale de promovare, printre care se numara afise si tricouri. Pe langa acestea, am creat un site oficial al evenimentului greenweek.bestcj.ro. De asemenea au fost create pagini si evenimente pe retelele sociale (Facebook), un clip de promovare ce a fost difuzat pe LCDurile din facultati, si nu in ultimul rand au fost trimise mailuri pe listele studentilor din Universitatea Tehnica. Departamentul de media a lucrat foarte bine pentru acest eveniment reusind sa acumuleze 23 de parteneri media, realizandu-se astfel o buna vizibilitate si tot cu ajutorul lor am luat legatura cu diverse entitati din presa, participand la mai multe matinale, emisiuni si interviuri.

MADE: Cat de receptivi au fost studentii la FlashMob-ul organizat in campusul Observator?

Andrei Popa: Desi am avut mari emotii pentru aceasta activitate, totul a iesit bine, studentii colaborand foarte bine pentru realizarea Flash Mobului si chiar sustinandu-ne prin prezenta fizica in momentul stingerii becurilor.

MADE: Care au fost principalele companii care au sustinut proiectul si este colaborarea cu acestea una mai veche?

Andrei Popa: La acest eveniment i-am avut ca si sponsori pe cei de la Digital Profoto, Clubul JANIS la STUF si Rosal. Pe langa acestia, ca si parteneri ai evenimentului, au fost alaturi de noi: iQuest, Continental si Brantner Veres. Colaborarile cu cei de la Digital Profoto, Janis, iQuest si Continental sunt mai vechi, iar in cazul celor de la Brantner Veres si Rosal este prima oara cand lucram alaturi de ei.

MADE: Ati reusit sa faceti o evaluare a acestei editii, in special in ceea ce priveste numarul voluntarilor si al participantilor?

Andrei Popa: Urmeaza sa facem evaluarea intregului eveniment, in cadrul sedintei generale. Apoi, pe baza acestei evaluari din partea celor prezenti la sedinta, se va face un raport al evenimentului. Ce va pot spune momentan este ca aproximativ 40 de voluntari din BEST s-au implicat in realizarea acestui eveniment.

MADE: Ce asteptari aveti de la editiile urmatoare?

Andrei Popa: Pentru editiile ce vor urma ne propunem sa dezvoltam si mai mult evenimentul, dat fiind faptul ca este inca un eveniment nou pentru noi, fiind numai la a 5-a editie, sa ne apropiem si mai multi de studenti si sa lasam un mesaj si mai puternic in urma noastra. 

MADE: Care sunt planurile BEST pentru 2011?

Andrei Popa: Organizatia BEST Cluj-Napoca isi propune pentru anul 2011 realizarea cu succes a evenimentelor planificate si anume: Job Shop (un eveniment de cariera ce se afla la a 17-a editie si care se va desfasura in perioada 11- 15 aprilie), Best Training Week (eveniment in cadrul caruia oferim studentilor traininguri si prezentari pentru dezvoltarea personala si profesionala), Summer Course (eveniment international in cadrul careia studentii straini au ocazia sa vina sa studieze timp de doua saptamani in Cluj si sa viziteze orasul nostru) si nu in ultimul rand, BEC 2011 (Best Engineering Competition). As dori sa subliniez ca incercam sa furnizam in continuare servicii de inalta calitate.

MADE: Multumim pentru interviu si asteptam noutati de la celelalte evenimente BEST.