Made
Interviuri MADE | Ia-ma Acasa
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Ia-ma Acasa
de Adriana Dunca | 23.11.2010
Viorel Sima

Viorel Sima este una din persoanele care s-a ocupat de campania "Ia-ma acasa" . Cea de-a doua persoana este Adela Tarcea. Mica actiune este spijinita de CREATICA Media. Campania ce se deruleaza exclusiv pe Facebook, a fost "lansata" pe data de 25 octombrie, si are ca principal obiectiv sensibilizarea tuturor, in ceea ce priveste problema cainilor si cateilor fara stapan, aflati in custodia Centrului de Ecarisaj Cluj-Napoca – extrapolat, a animalelor fara stapan – si promovarea adoptiilor de astfel de suflete. Am pus si mica extrapolare, pentru ca probabil vor mai urma si mici "deviatii" ale campaniei, si anume, vor aparea si alte animalute, nu numai caini.

MADE: De unde a aparut ideea aceste campanii?

Viorel Sima: "Stau mult" pe Facebook... si tot plimbandu-ma pe diferite pagini, am vazut la un moment dat, la profilul Adelei Tarcea, cateva imagini cu catei de la centrul de ecarisaj. Mie imi plac cateii, si animalele in general, si facand si partea de fotografie la nivel profesionist, ma gandeam... hai sa le propun o mica colaborare, "ca nu ma doare mana" sa fac un mic bine. Am trimis un mesaj Adelei. Mi-a raspuns aproape instant, zicandu-mi ca va vorbi cu domnul doctor Pop de la Centru sa ne dea voie sa facem mica actiune. Adela este cea care a avut grija ca acesti catei sa ajunga la studio, ea i-a tinut in brate intre reprizele de "shooting", ea a fost cea care ii lasa cu greu din brate cand ii ducea inapoi.

In prima faza am spus ca voi face doar fotografiile si atat. Dar vazandu-i pe primii, nu avea cum sa nu imi vina si ideile mesajelor. Pe langa partea de fotografie, imi place si partea de creatie publicitara, exersata din greu la Creatica. Asa ca, primii veniti au avut parte si de fotografii si de mesaje. Iar daca tot am inceput in modul asta cu primii, asa am continuat si cu restul.

Ia-ma Acasa

MADE: Care a fost rolul tau?

Viorel Sima: Am spus si mai sus: initiativa, fotografie, mesaje, promovare pe Facebook. Rol executiv?. Adela se ocupa de catei, si anume, ii aducea la studio si ii ducea inapoi dupa terminarea sedintelor foto. Pe langa asta, ea ma tinea la curent cu efectele campaniei – adica vorbea cu dl. Doctor Pop despre cum si ce se intampla pe la adapost.

MADE: Cum ai ajuns sa te ocupi tu de aceasta campanie?

Viorel Sima: Sincer va spun, daca as fi vrut sa fac treaba asta anul trecut, nu puteam din diverse motive. Dar anul asta, a fost un moment mai ok pentru astfel de actiuni: am mai mult timp pt asa ceva si am putut sa ma desfasor.

Ia-ma Acasa

MADE: A fost greu sa lucrezi cu cateii de la Centrul de Ecarisaj? Cum s-au comportat?

Viorel Sima: Deloc. De obicei erau atat de speriati ca nici nu stiau pe ce lume se afla. Alte ori erau somnorosi. Au mai fost si mai agitati, dar sa zicem ca stau bine cu rabdarea si am reusit sa ii surprind pe fiecare in anumite "poze" inedite.

MADE: Fotografiile au fost facute in studio sau la centru?

Viorel Sima: Toate fotografiile sunt facute la mine in studio.

Ia-ma Acasa

MADE: Cum s-a promovat campania?

Viorel Sima: Ziceam si mai sus: tot ce inseamna aceasta actiune, se deruleaza doar pe Facebook. Sunt foarte convins ca rezultatul – care e destul de satisfacator - micii actiuni se datoreaza in mare masura faptului ca am multi prieteni pe Facebook – peste 2000. Suna a lauda, dar daca erau 200 nu cred ca avea asa vizibilitate. Eu postam imaginile cu cateii in albumul de pe profil, si rugam pe toti care vroiau sa ajute la mica actiune sa dea share si ei albumului pe profilele lor. Multumesc si pe aceasta cale celor care s-au implicat.

MADE: Care a fost bugetul?

Viorel Sima: "Minte si sanatate de sus" – asta a fost bugetul campaniei.

MADE: Care au fost rezultatele pana acum?

Viorel Sima: Din cate ne spun cei de la centru, traficul prin adapost a crescut cu minim 100%. In primele zile ale campaniei chiar mai mult. Numarul cateilor adoptati a crescut si el. Ne bucura de fiecare data cand vorbim cu domnii de acolo si ne zic ca au mai plecat din ei. Problema e si mai repede vin decat pleaca... dar speram ca lumea sa continue sa mearga pe acolo si sa adopte.

Ia-ma Acasa

MADE: Cat mai dureaza campania?

Viorel Sima: Pana se termina bugetul... sau intervin chestiuni care nu depind de noi.

MADE: Mai vrei sa adaugi ceva?

Viorel Sima: Multumiri la toti care s-au implicat, inclusiv tie Adriana si MADE.

MADE: Multumim si felicitari pentru campanie.