Made
Interviuri MADE | Interviu cu un Crocodil de Marketing
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Interviu cu un Crocodil de Marketing
de Adriana Dunca | 28.06.2010
Calin Biris
Calin Biris este crocodilul de marketing de la Trilulilu si un membru activ al IAA YP Cluj. A fost Team leader si Project leader la AIESEC. Este o persoana activa in mediul online, iar offline il puteti vedea atat la intalnirile de business cat si la cele de "socializare".

MADE: Ce mai face nou Trilulilu in 2010?

Calin Biris: Trilulilu face ceva nou in fiecare luna, daramite in fiecare an :) De aceea scriem tot ce e important pe blogul nostru oficial www.crocodilu.ro si avem in plus o pagina de media media.trilulilu. Acolo gasiti toate evenimentele care tin de Trilulilu, de comunitatea noastra, toate proiecte/colaborarile noastre si comunicatele de presa pe care le emitem.

Am inceput anul in forta cu o petrecere aniversara tematica, intitulata 3 Ani de Poveste, am ajuns la o intelegere amiabila cu AIMR (Asociatia Industriei Muzicale in Romania), am introdus noi functionalitati de socializare pentru trilulisti, am inceput sa producem continut video propriu (ex: Cook’n Rolla) si tocmai am lansat 2 concursuri pentru creativi atat pe parte de filmare cat si pe parte de actorie. Mai mult, in luna septembrie serialul Viata in 3 va aduce cu sine niste surprize interesante.

MADE: Cum este piata din Cluj/Transilvania fata de cea din Bucuresti din punctul vostru de vedere?

Calin Biris: Bugetele de publicitate care conteaza cu adevarat sunt administrate in Bucuresti de catre jucatorii importanti din advertising. Piata clujeana/transilvaneana de publicitate online se rezuma la bugete investite in publicitate pe motoarele de cautare, mici websiteuri de prezentare, etc.

MADE: Ce ofera Trilulilu special pentru userii/clientii din Cluj?

Calin Biris: Clientilor nostri B2B clujeni le putem oferi publicitate targetata la nivel local sau la nivel regional, fie ca vorbim de reclama in video, bannere sau proiecte speciale. Daca vorbim strict de utilizatorii site-ului care ne acceseaza din Cluj, acestia au parte de aceleasi servicii ca ceilalti utilizatori, nu facem discriminarii. Putem oferi insa bonusuri pentru anumite proiecte, aviz amatorilor ;)

MADE: Se pot face campanii targetate pentru Cluj?

Calin Biris: Dupa cum am mentionat anterior, putem oferi campanii publicitare targetate in functie de preferintele clientului. A se citi deci: “ Da, da si da!”.

MADE: Ati trecut la “emisiuni online” pe Trilulilu de ce aceasta orientare?

Calin Biris: Am realizat ca exista o oportunitate pentru acest tip de divertisment. Internetul castiga tot mai mult teren in detrimentul Tv-ului, radio-ului sau al altui canal de promovare. In special tinerii sunt cei care isi petrec o mare parte din timpul lor online, iar productia acestor emisiuni vine in intampinarea nevoilor acestui public in ceea ce priveste divertismentul de calitate.

MADE: Cum merge “emisiunea” Cook’n Rolla?

Calin Biris: Emisiunea Cook’n Rolla a inceput sa isi creeze propriul public adunand saptamanal aproximativ 9-10.000 de vizualizari. Utilizatorii sunt curiosi, intreaba despre retete, discuta pe baza lor, vin cu sugestii, interactiunea este una foarte buna.

MADE: Ce poti sa ne povestesti de serialul Viata in 3 pe care o sa-l lansati in sept?

Calin Biris: Viata in 3, cel mai tare serial online din România, va fi lansat în luna septembrie de către Romtelecom împreună cu Trilulilu. Serialul va fi difuzat săptămânal, exclusiv online pe Trilulilu, în episoade de câteva minute. Va prezenta întâmplări din viaţa unor tineri obişnuiţi, două fete şi un băiat, punând accent pe autenticitatea experienţelor trăite de aceştia.

MADE: Ce serviciu de publicitate este cel mai solicitat (bannere, reclama pre-roll, post-roll, etc) si care este cel mai eficient?

Calin Biris: Cel mai solicitat serviciu de publicitate este reclama de tip display, respective bannerele. Contrar asteptarilor multora, o campanie de bannere poate sa obtina rezultate bune care nu se masoara obligatoriu in rata de click (CTR). Cel mai eficient tip de reclama este cel de tip pre-roll insa depinde de tipul campaniei, de idea creativa din spatele acesteia si de cat de bine este aceasta targetata.

MADE: Desfasurati multe concursuri pe Trilulilu? Care a fost concursul care a avut cel mai mare succes?

Calin Biris: In medie avem unul sau doua concursuri mari pe semestru. Cel mai mare numar de inscrieri la un concurs a fost la cel organizat impreuna cu Adventure Camps (companie clujeana) in care ofeream ca premiu 3 locuri intr-o tabara pentru copii.

MADE: Sergiu Biris tine multe prezentari, participa la multe evenimente, va orientati si spre piata de evenimente de business?

Calin Biris: Daca este vorba de a participa la evenimente, intradevar participam si sustinem mediul de business. Daca e vorba sa organizam evenimente business, pot spune ca nu vom face acest lucru curand.

MADE: Cati membri sunt in echipa Trilulilu acum?

Calin Biris: In acest moment suntem 16 persoane care ne ocupam de Trilulilu, fiecare avand rolul sau, de crocodil :) Avem un Crocodil Sef, un Crocodil Project Manager, Crocodilu' Designer, eu, Crocodilu' de Marketing, etc. Si ca sa vedeti ca nu facem discriminari, avem chiar si doua Crocodile: una de PR si una de Publicitate:)

MADE: Care sunt planurile de dezvoltare pe termen scurt si lung?

Calin Biris: In primul rand dorim sa ramanem websiteul numarul 1 de divertisment din Romania. O sa sutinem in continuare proiectele exclusive de video online si tot ce tine de partea de UGC video/audio/imagini.

MADE: Va uram mult succes si asteptam cu nerabdare serialul Viata in 3 :)